2 min. branja

Ostanite korak pred konkurenco: najboljši trendi razvoja spletnih strani za e-trgovino

Dobro zasnovana spletna trgovina je ključnega pomena za vsako spletno poslovanje, saj oblikuje zvestobo in angažiranost strank. 80 % potrošnikov ima raje podjetja, ki ponujajo prilagojene izkušnje, zato je personalizacija pomembna pri spodbujanju angažiranosti in zvestobe strank.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ostanite korak pred konkurenco: najboljši trendi razvoja spletnih strani za e-trgovino
Vir: Depositphotos

Glasovno iskanje postaja vse bolj priljubljeno kot prostoročni način interakcije s tehnologijo, ki vpliva na spletna mesta e-trgovine. Funkcije obdelave naravnega jezika (NLP) so bistvene za glasovno iskanje na spletnih mestih e-trgovine ter za priporočila za izdelke in rezultate iskanja. Hiperpersonalizacija lahko poveča prihodek za kar 15% z uporabo zgodovine brskalnika, trendov nakupov in podatkov o strankah.

Katalogi izdelkov, poslani strankam in urejeni na podlagi njihovega prejšnjega vedenja pri brskanju, so odličen način za ponovno pritegnitev strank. E-poštno trženje omogoča prilagojene predloge izdelkov in prikazuje ustrezne izdelke glede na zanimanje stranke.

Optimizacija uporabniške izkušnje v več napravah

Podjetja so spremenila način interakcije s strankami z integracijo WhatsApp , ki zagotavlja podatke o sledenju v realnem času in obvestila v nabiralnike strank WhatsApp. Ljudje zaradi obsežne uporabe mobilnih naprav različno komunicirajo s spletnimi platformami , zato je potrebna brezhibna izkušnja na več napravah – zlasti pametnih telefonih. Mobilni oblikovalci poznajo edinstveno vedenje mobilnega brskanja in optimizirajo menije, komponente vmesnika in vsebino, da bodo čim bolj uporabni na manjših zaslonih.

Podjetja začenjajo raje poenotene programe zvestobe , ki delujejo v fizičnih in spletnih trgovinah. Zmanjšanje stopnje opustitve košarice in povečanje prihodkov je odvisno od hitrega in varnega postopka plačila. Podjetja morajo vlagati v kreativni in uporabniško usmerjen razvoj spletnih strani e-trgovine , če želijo dobiti del tega rastočega trga.

Delite članek
Podobni članki
Skalabilnost e-trgovine: kako se spoprijeti s porastom prometa in povečati prodajo
10 min. branja

Skalabilnost e-trgovine: kako se spoprijeti s porastom prometa in povečati prodajo

Med največjimi prodajnimi dogodki v letu, kot so črni petek, razprodaje po božiču in različne sezonske kampanje, se trgovine soočajo z največjim pritiskom pri obvladovanju povečanega prometa in večjega števila naročil. Njihov uspeh ne zahteva le robustne tehnične infrastrukture, temveč tudi dobro pripravljene notranje procese in pripravljenost ekipe. Slabo upravljano skaliranje lahko negativno vpliva na […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Preberite članek
Stroški rešitev za razvoj e-trgovine
5 min. branja

Stroški rešitev za razvoj e-trgovine

Za učinkovito razporejanje in načrtovanje finančnih stroškov razvoja e-trgovine je treba najprej razumeti delovanje e-trgovine kot celote. Kot lastnik morate imeti jasen vpogled v celoten razvojni proces – od začetnega načrtovanja do dejanskega zagona. Poleg tega morate upoštevati tekoče stroške, ki so potrebni za vzdrževanje in delovanje spletne trgovine. Prav tako se je treba zavedati, […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Preberite članek
Postopek razvoja spletne strani za e-trgovino
9 min. branja

Postopek razvoja spletne strani za e-trgovino

Razmišljate o odprtju spletne trgovine? Elektronsko poslovanje je v današnjem digitalnem svetu ključnega pomena za skoraj vsak poslovni sektor. Ne glede na to, ali ste uveljavljena blagovna znamka ali začenjate novo spletno podjetje, je bistveno, da razumete, kako poteka razvoj spletnega mesta e-trgovine na različnih platformah za e-trgovanje. To znanje vam bo pomagalo oceniti najboljše […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+