2 min. branja

Ostanite korak pred konkurenco: najboljši trendi razvoja spletnih strani za e-trgovino

Dobro zasnovana spletna trgovina je ključnega pomena za vsako spletno poslovanje, saj oblikuje zvestobo in angažiranost strank. 80 % potrošnikov ima raje podjetja, ki ponujajo prilagojene izkušnje, zato je personalizacija pomembna pri spodbujanju angažiranosti in zvestobe strank.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ostanite korak pred konkurenco: najboljši trendi razvoja spletnih strani za e-trgovino
Vir: Depositphotos

Glasovno iskanje postaja vse bolj priljubljeno kot prostoročni način interakcije s tehnologijo, ki vpliva na spletna mesta e-trgovine. Funkcije obdelave naravnega jezika (NLP) so bistvene za glasovno iskanje na spletnih mestih e-trgovine ter za priporočila za izdelke in rezultate iskanja. Hiperpersonalizacija lahko poveča prihodek za kar 15% z uporabo zgodovine brskalnika, trendov nakupov in podatkov o strankah.

Katalogi izdelkov, poslani strankam in urejeni na podlagi njihovega prejšnjega vedenja pri brskanju, so odličen način za ponovno pritegnitev strank. E-poštno trženje omogoča prilagojene predloge izdelkov in prikazuje ustrezne izdelke glede na zanimanje stranke.

Optimizacija uporabniške izkušnje v več napravah

Podjetja so spremenila način interakcije s strankami z integracijo WhatsApp , ki zagotavlja podatke o sledenju v realnem času in obvestila v nabiralnike strank WhatsApp. Ljudje zaradi obsežne uporabe mobilnih naprav različno komunicirajo s spletnimi platformami , zato je potrebna brezhibna izkušnja na več napravah – zlasti pametnih telefonih. Mobilni oblikovalci poznajo edinstveno vedenje mobilnega brskanja in optimizirajo menije, komponente vmesnika in vsebino, da bodo čim bolj uporabni na manjših zaslonih.

Podjetja začenjajo raje poenotene programe zvestobe , ki delujejo v fizičnih in spletnih trgovinah. Zmanjšanje stopnje opustitve košarice in povečanje prihodkov je odvisno od hitrega in varnega postopka plačila. Podjetja morajo vlagati v kreativni in uporabniško usmerjen razvoj spletnih strani e-trgovine , če želijo dobiti del tega rastočega trga.

Delite članek
Podobni članki
Sprejemanje prihodnosti brez piškotkov z mešanim marketinškim modeliranjem
2 min. branja

Sprejemanje prihodnosti brez piškotkov z mešanim marketinškim modeliranjem

Piškotki tretjih oseb so že skoraj 30 let hrbtenica spletnega sledenja in sledenja uporabnikom, ki podjetjem omogočajo dragocen vpogled v vedenje uporabnikov. Toda z naraščajočimi predpisi o zasebnosti je prihodnost piškotkov negotova. Podjetja se morajo osredotočiti na soglasje, skladno zbiranje podatkov in načine za merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, saj potrošnike vse bolj skrbi, kako podjetja […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+