
Glasovno iskanje postaja vse bolj priljubljeno kot prostoročni način interakcije s tehnologijo, ki vpliva na spletna mesta e-trgovine. Funkcije obdelave naravnega jezika (NLP) so bistvene za glasovno iskanje na spletnih mestih e-trgovine ter za priporočila za izdelke in rezultate iskanja. Hiperpersonalizacija lahko poveča prihodek za kar 15% z uporabo zgodovine brskalnika, trendov nakupov in podatkov o strankah.
Katalogi izdelkov, poslani strankam in urejeni na podlagi njihovega prejšnjega vedenja pri brskanju, so odličen način za ponovno pritegnitev strank. E-poštno trženje omogoča prilagojene predloge izdelkov in prikazuje ustrezne izdelke glede na zanimanje stranke.
Optimizacija uporabniške izkušnje v več napravah
Podjetja so spremenila način interakcije s strankami z integracijo WhatsApp , ki zagotavlja podatke o sledenju v realnem času in obvestila v nabiralnike strank WhatsApp. Ljudje zaradi obsežne uporabe mobilnih naprav različno komunicirajo s spletnimi platformami , zato je potrebna brezhibna izkušnja na več napravah – zlasti pametnih telefonih. Mobilni oblikovalci poznajo edinstveno vedenje mobilnega brskanja in optimizirajo menije, komponente vmesnika in vsebino, da bodo čim bolj uporabni na manjših zaslonih.
Podjetja začenjajo raje poenotene programe zvestobe , ki delujejo v fizičnih in spletnih trgovinah. Zmanjšanje stopnje opustitve košarice in povečanje prihodkov je odvisno od hitrega in varnega postopka plačila. Podjetja morajo vlagati v kreativni in uporabniško usmerjen razvoj spletnih strani e-trgovine , če želijo dobiti del tega rastočega trga.