Vsebinski marketing in pripovedovanje zgodb
- Napišite gradivo, ki se nanaša na vašo blagovno znamko ali sektor, ki ustvarja prepričljive pripovedi. Zgodbe, ki vzbujajo močne občutke ali zagotavljajo izvirne vpoglede, so bolj verjetno povezane med seboj.
- Napišite dele za ugledna spletna mesta na vašem delovnem področju.
- Pokažite svoje znanje s to platformo in vključite povezavo nazaj na svoje spletno mesto.
- Preizkusite več oblik, kot so poddaje, spletni seminarji ali e-knjige, z uporabo več oblik vsebine.
- Različne oblike vsebine lahko pritegnejo različne gledalce in ustvarijo sveže povezovalne možnosti.
Uporaba infografik in podatkov
- Ustvarite raziskavo in objavite rezultate. Privabljanje povratnih povezav je veliko izboljšano z izvirnimi podatki. Spremenite zapletena dejstva ali informacije v estetsko prijetne infografike pri oblikovanju.
- Dobro izdelane infografike lahko dobijo povezave iz številnih virov in jih je mogoče precej deliti.
- Ustvarite vnose v spletnem dnevniku , zasidrane v raziskavah in statistiki. Obrnite se na svoje vire in ponudite poglobljeno študijo, ki izboljša vprašanje.
Uporaba kanalov družbenih medijev
- Vključevanje stikov v družabnih medijih z vodilnimi v industriji, blogerji in vplivneži pomaga graditi odnose. Komunicirajte z njihovim gradivom, da ustvarite odnose, ki naravno ustvarjajo možnosti povezav.
- Redno delite zanimivo gradivo, ki ga je mogoče deliti, da navdihnete bralce, da se povežejo z vašim spletnim mestom.
- Trženje družbenih medijev, osredotočeno na oblikovanje, ki spodbuja skupno rabo in vključevanje uporabnikov. Interaktivni materiali, ankete in tekmovanja lahko pritegnejo pozornost in povzročijo več povratnih povezav.
Sodelovanja in partnerstva z vplivneži
- Sodelujte z vplivneži, da ustvarite obojestransko koristno gradivo. Iz tega lahko sledijo povečane povratne povezave s platforme vplivneža in skupno občinstvo.
- Vključite se v sponzorirane vsebinske projekte , tako da lahko vplivneži v svoje delo seveda vključijo vaše blago ali storitve.
- Intervjujte vplivneže v industriji kot del iskanja vplivnežev. To ponuja odlično gradivo za vaše bralce in motivira vplivneže, da se povežejo z intervjujem.
Strategije nekonvencionalnega pristopa
- Poglejte zunaj običajnih platform in raziščite forume, spletna mesta z vprašanji in odgovori ali specializirana družbena omrežja za možnosti za gradnjo povezav.
- Ustvarite edinstvena in inovativna e-poštna sporočila, ki resnično izstopajo. Dajte vrednost in natančno določite, koliko ste pripravljeni plačati za povezavo.
- Oglejte si konference, spletne seminarje ali dogodke za mreženje v panogi. To predstavlja velike možnosti za razvoj odnosov, ki imajo za posledico gradnjo povezav.
Ohranjanje korakov s strategijami za gradnjo povezav je ključnega pomena pri trženju e-trgovine. Ker iskalniki še naprej izboljšujejo svoje algoritme in se vedenje potrošnikov spreminja, se lahko učinkovitost različnih tehnik gradnje povezav spremeni. Kar deluje danes, jutri morda ne bo tako vplivno.
Ne pozabite, da je v trženju e-trgovine ključ do uspešne izgradnje povezav v uravnoteženju preizkušenih metod z inovativnimi pristopi, ki so usklajeni s trenutnimi digitalnimi trendi in željami uporabnikov.