3 min. branja

Zgodnji božični nakupovalni trendi: previdna poraba v ZDA

Zgodnji božični nakupovalni trendi oblikujejo maloprodajno pokrajino, saj se trgovci na drobno postopoma založijo za sezono. Kupci že iščejo dobre ponudbe in ugodne nakupe. Novo poročilo Gartnerja ponuja svež vpogled v ta pojav zgodnjega nakupovanja in poudarja pomembne trende, ki bi jih moral sektor e-trgovine upoštevati. Ti zgodnji božični nakupovalni trendi predstavljajo priložnost za trgovce, da se prilagodijo spreminjajočim se željam potrošnikov in izkoristijo podaljšano praznično sezono.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Zgodnji božični nakupovalni trendi: previdna poraba v ZDA
Vir: Depositphotos

Naraščajoči trend zgodnjega nakupovanja

Nedavna raziskava Gartnerja razkriva, da 32% ameriških potrošnikov načrtuje začetek božičnih nakupov med julijem in oktobrom, kar kaže na premik k zgodnejšim nakupom. Za primerjavo, 29% kupcev namerava začeti nakupovati novembra.

Ta vedenjska sprememba predstavlja priložnost za podjetja e-trgovine, da vključijo stranke dovolj vnaprej. Večji trgovci na drobno, kot sta Amazon in Target, že promovirajo jesenske prodajne dogodke, kot so Prime Big Deal Days in Circle Week.

Vpliv inflacije na denarnice

Raziskava tudi osvetljuje, kako inflacija vpliva na nakupovalno vedenje. Samo 14 % anketirancev namerava povečati izdatke za božične nakupe v primerjavi z lanskim letom, medtem ko jih 21 % namerava varčevati, 64 % pa jih pričakuje, da bodo ohranili enako raven porabe.

Po mnenju 75 % anketirancev so glavni razlog za višje božične izdatke višje cene namesto povečanega razpoložljivega dohodka.

Early Christmas shopping trends show US consumers adapting to inflation with cautious habits. Learn how online and hybrid services are shaping the extended holiday season.

Source: Gartner

Sezona spletnega nakupovanja in hibridnih storitev v ZDA

Na srečo za e-poslovanje spletno nakupovanje ostaja priljubljeno med potrošniki – 20% potrošnikov namerava letos povečati svoje spletne nakupe. Poleg tega namerava 57 % anketirancev uporabljati hibridne nakupovalne storitve, kot so nakup prek spleta, prevzem v trgovini (BOPIS), prevzem ob robniku, dostava isti dan ali hitra dostava.

Čeprav nekatere možnosti dostave v drugih regijah morda niso tako razširjene, lahko služijo kot navdih. To je tudi opomnik za e-trgovine, da je zagotavljanje prepoznavnosti in razpoložljivosti ključnega pomena. Kupci cenijo udobje in prilagodljivost – še posebej za božične kupce.

Vračilo izdelkov

Vse več potrošnikov, zlasti mlajših, daje prednost daljšim obdobjem vračila. Gartnerjevi podatki kažejo, da bi več kot 70 % strank, mlajših od 40 let, cenilo bolj prilagodljive roke za vračilo, ki presegajo tradicionalno obdobje od 30 do 60 dni.

Podjetja za e-poslovanje, ki ponujajo daljša obdobja vračila v božični sezoni, bi lahko videla višje stopnje konverzije in zadovoljstvo strank.

Kassi Socha, analitik pri Gartnerju, svetuje trgovcem na drobno, naj začnejo načrtovati božično sezono že v prvem četrtletju in nenehno izboljšujejo svoje marketinške strategije.

“Ta strategija omogoča marketinškim ekipam, da upoštevajo zgodnje vpoglede potrošnikov in tržne analize, s čimer zagotovijo, da hipoteze, ki so jih postavili na začetku leta, izpolnjujejo pričakovanja njihovih ciljnih potrošnikov,” pravi Socha.

Delite članek
Podobni članki
Veliki podatki povečujejo uspeh e-trgovine
4 min. branja

Veliki podatki povečujejo uspeh e-trgovine

Veliki podatki so zdaj ključnega pomena za podjetja, ki iščejo prednost. Prav tako je ključnega pomena za blagovne znamke in trgovine. Ta ogromen kos informacij prihaja iz različnih virov. Ti vključujejo raziskave, spletne transakcije in družbene medije. Veliki podatki imajo lahko različne oblike. Lahko je strukturirana, polstrukturirana ali nestrukturirana. Znan je po svojih 3 V: […]

Preberite članek
Poljski trg e-trgovine: rast in trendi
2 min. branja

Poljski trg e-trgovine: rast in trendi

Poljski sektor e-poslovanja kaže impresivno odpornost in rast, tudi sredi gospodarskih izzivov. To širitev poganjajo razvijajoče se želje potrošnikov, porast mobilnega nakupovanja in povečana konkurenca na trgu. V tem članku boste raziskali, kako ti dejavniki oblikujejo industrijo, s projekcijami za prihodnjo rast, nastajajočimi trendi, kot sta mobilno poslovanje in e-trgovina z živili, ter ključnimi tehnološkimi […]

Preberite članek
Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji
2 min. branja

Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji

Nemška vlada odločno ukrepa z novim nemškim akcijskim načrtom za e-poslovanje, da bi izenačila konkurenčne pogoje na digitalnem trgu. Cilj te pobude, ki jo vodi podkancler Robert Habeck, je zagotoviti pošteno konkurenco med evropskimi spletnimi trgovci in azijskimi velikani, kot sta Shein in Temu. Nemški akcijski načrt za e-poslovanje se odziva na naraščajočo priljubljenost teh […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+