3 min. branja

Zgodnji božični nakupovalni trendi: previdna poraba v ZDA

Zgodnji božični nakupovalni trendi oblikujejo maloprodajno pokrajino, saj se trgovci na drobno postopoma založijo za sezono. Kupci že iščejo dobre ponudbe in ugodne nakupe. Novo poročilo Gartnerja ponuja svež vpogled v ta pojav zgodnjega nakupovanja in poudarja pomembne trende, ki bi jih moral sektor e-trgovine upoštevati. Ti zgodnji božični nakupovalni trendi predstavljajo priložnost za trgovce, da se prilagodijo spreminjajočim se željam potrošnikov in izkoristijo podaljšano praznično sezono.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Zgodnji božični nakupovalni trendi: previdna poraba v ZDA
Vir: Depositphotos

Naraščajoči trend zgodnjega nakupovanja

Nedavna raziskava Gartnerja razkriva, da 32% ameriških potrošnikov načrtuje začetek božičnih nakupov med julijem in oktobrom, kar kaže na premik k zgodnejšim nakupom. Za primerjavo, 29% kupcev namerava začeti nakupovati novembra.

Ta vedenjska sprememba predstavlja priložnost za podjetja e-trgovine, da vključijo stranke dovolj vnaprej. Večji trgovci na drobno, kot sta Amazon in Target, že promovirajo jesenske prodajne dogodke, kot so Prime Big Deal Days in Circle Week.

Vpliv inflacije na denarnice

Raziskava tudi osvetljuje, kako inflacija vpliva na nakupovalno vedenje. Samo 14 % anketirancev namerava povečati izdatke za božične nakupe v primerjavi z lanskim letom, medtem ko jih 21 % namerava varčevati, 64 % pa jih pričakuje, da bodo ohranili enako raven porabe.

Po mnenju 75 % anketirancev so glavni razlog za višje božične izdatke višje cene namesto povečanega razpoložljivega dohodka.

Early Christmas shopping trends show US consumers adapting to inflation with cautious habits. Learn how online and hybrid services are shaping the extended holiday season.

Source: Gartner

Sezona spletnega nakupovanja in hibridnih storitev v ZDA

Na srečo za e-poslovanje spletno nakupovanje ostaja priljubljeno med potrošniki – 20% potrošnikov namerava letos povečati svoje spletne nakupe. Poleg tega namerava 57 % anketirancev uporabljati hibridne nakupovalne storitve, kot so nakup prek spleta, prevzem v trgovini (BOPIS), prevzem ob robniku, dostava isti dan ali hitra dostava.

Čeprav nekatere možnosti dostave v drugih regijah morda niso tako razširjene, lahko služijo kot navdih. To je tudi opomnik za e-trgovine, da je zagotavljanje prepoznavnosti in razpoložljivosti ključnega pomena. Kupci cenijo udobje in prilagodljivost – še posebej za božične kupce.

Vračilo izdelkov

Vse več potrošnikov, zlasti mlajših, daje prednost daljšim obdobjem vračila. Gartnerjevi podatki kažejo, da bi več kot 70 % strank, mlajših od 40 let, cenilo bolj prilagodljive roke za vračilo, ki presegajo tradicionalno obdobje od 30 do 60 dni.

Podjetja za e-poslovanje, ki ponujajo daljša obdobja vračila v božični sezoni, bi lahko videla višje stopnje konverzije in zadovoljstvo strank.

Kassi Socha, analitik pri Gartnerju, svetuje trgovcem na drobno, naj začnejo načrtovati božično sezono že v prvem četrtletju in nenehno izboljšujejo svoje marketinške strategije.

“Ta strategija omogoča marketinškim ekipam, da upoštevajo zgodnje vpoglede potrošnikov in tržne analize, s čimer zagotovijo, da hipoteze, ki so jih postavili na začetku leta, izpolnjujejo pričakovanja njihovih ciljnih potrošnikov,” pravi Socha.

Delite članek
Podobni članki
Nemški trg e-trgovine se sooča z velikim premikom, saj kitajske platforme pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Nemški trg e-trgovine se sooča z velikim premikom, saj kitajske platforme pridobivajo na veljavi

Po podatkih ECDB (E-commerce Data Base) se evropska e-trgovina močno spreminja, saj kitajske platforme prevzemajo večji del trga. Ker se rast domačega e-trgovine na Kitajskem upočasnjuje in bo leta 2023 znašala le 3,5 % – kar je manj od rasti večine od 10 največjih svetovnih trgov -, kitajski velikani vse bolj iščejo možnosti za širitev […]

Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+