Naraščajoči trend zgodnjega nakupovanja
Nedavna raziskava Gartnerja razkriva, da 32% ameriških potrošnikov načrtuje začetek božičnih nakupov med julijem in oktobrom, kar kaže na premik k zgodnejšim nakupom. Za primerjavo, 29% kupcev namerava začeti nakupovati novembra.
Ta vedenjska sprememba predstavlja priložnost za podjetja e-trgovine, da vključijo stranke dovolj vnaprej. Večji trgovci na drobno, kot sta Amazon in Target, že promovirajo jesenske prodajne dogodke, kot so Prime Big Deal Days in Circle Week.
Vpliv inflacije na denarnice
Raziskava tudi osvetljuje, kako inflacija vpliva na nakupovalno vedenje. Samo 14 % anketirancev namerava povečati izdatke za božične nakupe v primerjavi z lanskim letom, medtem ko jih 21 % namerava varčevati, 64 % pa jih pričakuje, da bodo ohranili enako raven porabe.
Po mnenju 75 % anketirancev so glavni razlog za višje božične izdatke višje cene namesto povečanega razpoložljivega dohodka.
Sezona spletnega nakupovanja in hibridnih storitev v ZDA
Na srečo za e-poslovanje spletno nakupovanje ostaja priljubljeno med potrošniki – 20% potrošnikov namerava letos povečati svoje spletne nakupe. Poleg tega namerava 57 % anketirancev uporabljati hibridne nakupovalne storitve, kot so nakup prek spleta, prevzem v trgovini (BOPIS), prevzem ob robniku, dostava isti dan ali hitra dostava.
Čeprav nekatere možnosti dostave v drugih regijah morda niso tako razširjene, lahko služijo kot navdih. To je tudi opomnik za e-trgovine, da je zagotavljanje prepoznavnosti in razpoložljivosti ključnega pomena. Kupci cenijo udobje in prilagodljivost – še posebej za božične kupce.
Vračilo izdelkov
Vse več potrošnikov, zlasti mlajših, daje prednost daljšim obdobjem vračila. Gartnerjevi podatki kažejo, da bi več kot 70 % strank, mlajših od 40 let, cenilo bolj prilagodljive roke za vračilo, ki presegajo tradicionalno obdobje od 30 do 60 dni.
Podjetja za e-poslovanje, ki ponujajo daljša obdobja vračila v božični sezoni, bi lahko videla višje stopnje konverzije in zadovoljstvo strank.
Kassi Socha, analitik pri Gartnerju, svetuje trgovcem na drobno, naj začnejo načrtovati božično sezono že v prvem četrtletju in nenehno izboljšujejo svoje marketinške strategije.
“Ta strategija omogoča marketinškim ekipam, da upoštevajo zgodnje vpoglede potrošnikov in tržne analize, s čimer zagotovijo, da hipoteze, ki so jih postavili na začetku leta, izpolnjujejo pričakovanja njihovih ciljnih potrošnikov,” pravi Socha.