
V primerjavi s prejšnjim obdobjem je nemško podjetje zabeležilo znatno povečanje prilagojenega dobička pred obrestmi in davki v višini 28,3 milijona evrov. Bruto obseg blaga (GMV) se je medletno povečal za 1,3 % na 3,3 milijarde evrov. Hkrati pa se je prodaja zmanjšala z 2,3 milijarde evrov v 1. četrtletju 2023 na 2,2 milijarde evrov v 1. četrtletju 2024. Zalando vidi svojo osredotočenost na B2C in B2B kot ključne stebre svojega uspeha.
V okviru B2C se bo Zalando osredotočil na izboljšanje ponudbe življenjskega sloga za končne stranke. Podjetje je razširilo svojo paleto izdelkov na prilagodljivo obutev za otroke s posebnimi potrebami. Poleg tega je predstavil nakupovalnega pomočnika AI z zmogljivostmi merjenja telesa. Novo orodje je na voljo samo na 6 trgih.
V sektorju B2B Zalando uporablja svoj operacijski sistem ZEOS. To blagovnim znamkam omogoča, da uporabljajo obsežno logistično mrežo podjetja za dostavo in vračila, ne glede na to, ali so bili izdelki kupljeni na Zalandu, v lastni spletni trgovini ali na drugi evropski platformi. V prvem četrtletju je bilo dodanih pet dodatnih večkanalnih partnerjev ZEOS, s čimer se je skupno število partnerjev povečalo na 27. V veleprodajnem segmentu Zalanda so se prihodki povečali za 13 % na 215 milijonov evrov.
“Stranke B2C kažejo vse večje zanimanje za našo visokokakovostno paleto izdelkov, digitalna orodja, ponudbe in navdihujoče vsebine. B2B stranke izkoriščajo našo edinstveno ponudbo. Oba naša vektorja rasti sta močna in prispevata k rezultatom, kar dokazuje moč naših načrtov,” je dejala finančna direktorica Zalanda, dr. Sandra Dembeck.
Popolne medletne rezultate podjetja najdete v uradnem poročilu.