2 min. branja

Zalandovi rezultati Q1 kažejo, da se je njegova stava na B2C in B2B izplačala

Zalando je objavil rezultate za prvo četrtletje. Kljub trenutnim globalnim izzivom so številke višje kot lani.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Zalandovi rezultati Q1 kažejo, da se je njegova stava na B2C in B2B izplačala

V primerjavi s prejšnjim obdobjem je nemško podjetje zabeležilo znatno povečanje prilagojenega dobička pred obrestmi in davki v višini 28,3 milijona evrov. Bruto obseg blaga (GMV) se je medletno povečal za 1,3 % na 3,3 milijarde evrov. Hkrati pa se je prodaja zmanjšala z 2,3 milijarde evrov v 1. četrtletju 2023 na 2,2 milijarde evrov v 1. četrtletju 2024. Zalando vidi svojo osredotočenost na B2C in B2B kot ključne stebre svojega uspeha.

V okviru B2C se bo Zalando osredotočil na izboljšanje ponudbe življenjskega sloga za končne stranke. Podjetje je razširilo svojo paleto izdelkov na prilagodljivo obutev za otroke s posebnimi potrebami. Poleg tega je predstavil nakupovalnega pomočnika AI z zmogljivostmi merjenja telesa. Novo orodje je na voljo samo na 6 trgih.

V sektorju B2B Zalando uporablja svoj operacijski sistem ZEOS. To blagovnim znamkam omogoča, da uporabljajo obsežno logistično mrežo podjetja za dostavo in vračila, ne glede na to, ali so bili izdelki kupljeni na Zalandu, v lastni spletni trgovini ali na drugi evropski platformi. V prvem četrtletju je bilo dodanih pet dodatnih večkanalnih partnerjev ZEOS, s čimer se je skupno število partnerjev povečalo na 27. V veleprodajnem segmentu Zalanda so se prihodki povečali za 13 % na 215 milijonov evrov.

“Stranke B2C kažejo vse večje zanimanje za našo visokokakovostno paleto izdelkov, digitalna orodja, ponudbe in navdihujoče vsebine. B2B stranke izkoriščajo našo edinstveno ponudbo. Oba naša vektorja rasti sta močna in prispevata k rezultatom, kar dokazuje moč naših načrtov,” je dejala finančna direktorica Zalanda, dr. Sandra Dembeck.

Popolne medletne rezultate podjetja najdete v uradnem poročilu.

 

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU