2 min. branja

Zalandovi rezultati Q1 kažejo, da se je njegova stava na B2C in B2B izplačala

Zalando je objavil rezultate prvega četrtletja. Kljub trenutnim svetovnim izzivom so številke višje kot lani.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Zalandovi rezultati Q1 kažejo, da se je njegova stava na B2C in B2B izplačala

V primerjavi s prejšnjim obdobjem je nemško podjetje zabeležilo znatno povečanje prilagojenega dobička pred obrestmi in davki v višini 28,3 milijona evrov. Bruto obseg blaga (GMV) se je medletno povečal za 1,3 %, na 3,3 milijarde evrov. Hkrati pa se je prodaja zmanjšala z 2,3 milijarde evrov v 1. četrtletju 2023 na 2,2 milijarde evrov v 1. četrtletju 2024. Zalando vidi svojo osredotočenost na B2C in B2B kot ključna stebra svojega uspeha.

V okviru B2C se bo Zalando osredotočil na izboljšanje ponudbe življenjskega sloga za končne kupce. Podjetje je razširilo svojo paleto izdelkov na prilagodljivo obutev za otroke s posebnimi potrebami. Poleg tega je predstavil AI nakupovalnega asistenta z zmogljivostmi merjenja telesa. Novo orodje je na voljo samo na 6 trgih.

V B2B sektorju Zalando uporablja svoj operacijski sistem ZEOS. To blagovnim znamkam omogoča uporabo obsežne logistične mreže podjetja za dostavo in vračila, ne glede na to, ali so bili izdelki kupljeni v Zalandu, v lastni e-trgovini trgovca ali na drugi evropski platformi. V prvem četrtletju je bilo dodanih še pet večkanalnih partnerjev ZEOS, s čimer se je skupno število partnerjev povečalo na 27. V Zalandovem veleprodajnem segmentu so se prihodki povečali za 13 %, na 215 milijonov evrov.

“B2C kupci kažejo povečano zanimanje za našo visoko kakovostno paleto izdelkov, digitalna orodja, ponudbe in navdihujoče vsebine. B2B stranke izkoriščajo našo edinstveno ponudbo. Oba naša vektorja rasti sta močna in prispevata k rezultatom, kar dokazuje moč naših načrtov,” je dejala finančna direktorica Zalanda, dr. Sandra Dembeck.

Popolni letni rezultati podjetja so na voljo v uradnem poročilu.

 

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+