2 min. branja

Zalandovi rezultati Q1 kažejo, da se je njegova stava na B2C in B2B izplačala

Zalando je objavil rezultate za prvo četrtletje. Kljub trenutnim globalnim izzivom so številke višje kot lani.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Zalandovi rezultati Q1 kažejo, da se je njegova stava na B2C in B2B izplačala

V primerjavi s prejšnjim obdobjem je nemško podjetje zabeležilo znatno povečanje prilagojenega dobička pred obrestmi in davki v višini 28,3 milijona evrov. Bruto obseg blaga (GMV) se je medletno povečal za 1,3 % na 3,3 milijarde evrov. Hkrati pa se je prodaja zmanjšala z 2,3 milijarde evrov v 1. četrtletju 2023 na 2,2 milijarde evrov v 1. četrtletju 2024. Zalando vidi svojo osredotočenost na B2C in B2B kot ključne stebre svojega uspeha.

V okviru B2C se bo Zalando osredotočil na izboljšanje ponudbe življenjskega sloga za končne stranke. Podjetje je razširilo svojo paleto izdelkov na prilagodljivo obutev za otroke s posebnimi potrebami. Poleg tega je predstavil nakupovalnega pomočnika AI z zmogljivostmi merjenja telesa. Novo orodje je na voljo samo na 6 trgih.

V sektorju B2B Zalando uporablja svoj operacijski sistem ZEOS. To blagovnim znamkam omogoča, da uporabljajo obsežno logistično mrežo podjetja za dostavo in vračila, ne glede na to, ali so bili izdelki kupljeni na Zalandu, v lastni spletni trgovini ali na drugi evropski platformi. V prvem četrtletju je bilo dodanih pet dodatnih večkanalnih partnerjev ZEOS, s čimer se je skupno število partnerjev povečalo na 27. V veleprodajnem segmentu Zalanda so se prihodki povečali za 13 % na 215 milijonov evrov.

“Stranke B2C kažejo vse večje zanimanje za našo visokokakovostno paleto izdelkov, digitalna orodja, ponudbe in navdihujoče vsebine. B2B stranke izkoriščajo našo edinstveno ponudbo. Oba naša vektorja rasti sta močna in prispevata k rezultatom, kar dokazuje moč naših načrtov,” je dejala finančna direktorica Zalanda, dr. Sandra Dembeck.

Popolne medletne rezultate podjetja najdete v uradnem poročilu.

 

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+