
V primerjavi s prejšnjim obdobjem je nemško podjetje zabeležilo znatno povečanje prilagojenega dobička pred obrestmi in davki v višini 28,3 milijona evrov. Bruto obseg blaga (GMV) se je medletno povečal za 1,3 %, na 3,3 milijarde evrov. Hkrati pa se je prodaja zmanjšala z 2,3 milijarde evrov v 1. četrtletju 2023 na 2,2 milijarde evrov v 1. četrtletju 2024. Zalando vidi svojo osredotočenost na B2C in B2B kot ključna stebra svojega uspeha.
V okviru B2C se bo Zalando osredotočil na izboljšanje ponudbe življenjskega sloga za končne kupce. Podjetje je razširilo svojo paleto izdelkov na prilagodljivo obutev za otroke s posebnimi potrebami. Poleg tega je predstavil AI nakupovalnega asistenta z zmogljivostmi merjenja telesa. Novo orodje je na voljo samo na 6 trgih.
V B2B sektorju Zalando uporablja svoj operacijski sistem ZEOS. To blagovnim znamkam omogoča uporabo obsežne logistične mreže podjetja za dostavo in vračila, ne glede na to, ali so bili izdelki kupljeni v Zalandu, v lastni e-trgovini trgovca ali na drugi evropski platformi. V prvem četrtletju je bilo dodanih še pet večkanalnih partnerjev ZEOS, s čimer se je skupno število partnerjev povečalo na 27. V Zalandovem veleprodajnem segmentu so se prihodki povečali za 13 %, na 215 milijonov evrov.
“B2C kupci kažejo povečano zanimanje za našo visoko kakovostno paleto izdelkov, digitalna orodja, ponudbe in navdihujoče vsebine. B2B stranke izkoriščajo našo edinstveno ponudbo. Oba naša vektorja rasti sta močna in prispevata k rezultatom, kar dokazuje moč naših načrtov,” je dejala finančna direktorica Zalanda, dr. Sandra Dembeck.
Popolni letni rezultati podjetja so na voljo v uradnem poročilu.