Predstavnik podjetja Zalando trdi, da več kot 90 % potrošnikov že vrača blago v 30 dneh po opravljenem nakupu.
Pogosto preverjamo, kaj skrbi naše stranke, saj smo podjetje, osredotočeno na stranke. Predstavnik je dejal:“Krajši rok za vračilo zagotavlja, da bodo izdelki hitreje na voljo drugim strankam.”
Krajši rok zavračilo že velja v Španiji, Franciji in Avstriji, zato ta sprememba za Zalando ni nič novega. Na vseh trgih bo še naprej omogočeno brezplačno vračilo.
Prenova programa zvestobe
Konec januarja 2025 se obeta še ena velika sprememba: Zalando Plus, plačljiv program zvestobe v Nemčiji, na Nizozemskem in v Italiji, bo postal brezplačen. Sedanji udeleženci programa bodo prejeli povračila za letne članarine. Stranke bodo lahko dostopale do številnih ugodnosti prek novega sistema stopenj programa:
- prihranki in ekskluzivne ponudbe
- storitve za stranke na prvem mestu
- Omejena hitra dostava
Program ne bo več omogočal neomejene brezplačne dostave za manjša naročila, kar je pomembna sprememba. Avstrija, Francija in Španija so te reforme že uspešno uvedle.
Posledice za e-trgovanje v EU
Čeprav Zalandova odločitev pomeni spremembo v njegovem pristopu k storitvam za stranke, je 30-dnevni rok za vračilo dejansko usklajen z običajnimi standardi v panogi. Prejšnja 100-dnevna politika podjetja je bila glede na tržne standarde izjemno velikodušna, s to prilagoditvijo pa se je podjetje uskladilo z običajnimi maloprodajnimi praksami in hkrati ohranilo svojo zavezanost k brezplačnim vračilom.
Zdi se, da je sprememba strukture programa zvestobe del širše poslovne strategije podjetja Zalando, ki je bila uspešno izvedena na drugih evropskih trgih. Podjetje še naprej prilagaja svoje storitve, da bi se prilagodilo spreminjajočim se razmeram na trgu, hkrati pa ohranja zadovoljstvo strank.