
Zadrževanje zaposlenih in njihova splošna stopnja zadovoljstva sta se izkazala za v bistvu odvisna od namernega truda. Zaposleni brez namernega napora naj bi bili manj zaposleni v svojem podjetju. Le 30% tistih, ki niso namerno zaposlili, je navedlo, da nameravajo biti v svojem podjetju v 12 mesecih, kar je manj kot 36% leta 2022 in 53% leta 2021.
Strokovnjaki za človeške vire se morajo zavedati, da različne demografske skupine in generacije različno razumejo cilje:
- Delavci generacije Z še posebej zahtevajo, da imajo njihova podjetja jasen cilj in koristijo družbi.
- Pri njihovem delu so bolj pomembni osebni cilji in pomen, ki ga ponujajo starejše generacije.
- Za zadrževanje latinoameriški zaposleni, generacija Z, oddaljeni delavci in drugi zelo cenijo smiselno delo.
Fascinantno je, da podjetja in delavci gledajo na namerna prizadevanja na nekoliko različne načine. Čeprav 84 % podjetij meni, da so njihovi zaposleni zadovoljni z namernim delom, ki ga opravljajo, le 71 % delavcev meni, da v svojem delu najdejo velik smisel.

Source: MetLife
Kadrovski oddelki bi morali vedeti, da je cilj lahko osebni in organizacijski. Medtem ko nekateri delavci želijo uskladitev s splošnejšimi cilji podjetja, druge poganja podpora družinam ali strokovno izboljševanje.
Kar zadeva cilje, več skupin zaznava različen pomen:
- Pri odločanju, ali bodo obdržali sedanjo zaposlitev ali začeli novo, skoraj šest od desetih zaposlenih (58%) pravi, da je namerno delo »nujno«.
- Zlasti črni delavci (62%), boomerji (63%) in ženske (61%) so imeli bistveno večje število.
- Primerjalno s samo 43% vseh zaposlenih, 50% delavcev generacije Z meni, da sta jasen namen in pozitiven vpliv na skupnost “obvezna” korist, ko razmišljamo o novi zaposlitvi.
Le 34% podjetij pa je dejalo, da želijo zagotoviti namerno delo kot sredstvo za zaposlovanje ali ohranjanje talentov v prihodnosti, kar kaže na verjetno neskladje med ambicijami zaposlenih in načrti podjetja.
Glede na vse so kadrovski strokovnjaki precej pomembni pri navdihu namernega dela. Z obravnavo tega elementa lahko podjetja povečajo zadovoljstvo zaposlenih, zvestobo in splošno dobro počutje, s čimer izboljšajo rezultat upravljanja talentov. Poudarek na namernem delu postane še bolj pomemben, saj bo pomagal pritegniti in obdržati talente na današnjem konkurenčnem trgu dela.