2 min. branja

Zakaj je posodabljanje stare vsebine vaše skrivno orožje SEO leta 2024

Pogovorimo se o strategiji SEO, ki spreminja igro in leti pod radarjem: zgodovinska optimizacija. Ne, ne gre za kopanje starodavnih artefaktov – gre za to, da svoji stari vsebini daste svež plašč digitalne barve.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Zakaj je posodabljanje stare vsebine vaše skrivno orožje SEO leta 2024
Vir: Depositphotos

Vsi si prizadevamo ustvariti novo vsebino, kajne? Kaj pa, če bi vam povedali, da je rudnik zlata, ki ga iščete, že na vaši spletni strani in samo čaka, da ga poliramo?

Seearchovi motorji so kot tisti izbirčni prijatelj, ki si vedno želi najnovejših tračev. Hrepenijo po sveži, ustrezni vsebini. Tu pa je zasuk: – ni vam treba vedno začeti iz nič. Vnesite zgodovinsko optimizacijo.

Torej, kaj je velika ideja?

Preprosto je. Vzemite svoje stare objave v spletnem dnevniku, opise izdelkov ali vodnike, ki so se včasih dobro obnesli, in jim podarite preobrazbo leta 2024. Posodobite te statistične podatke, vstavite nekaj trendovskih ključnih besed, morda dodajte nagajivo infografiko ali dve. Voila! Imate “novo” vsebino, ki jo bodo iskalniki pojedli.

Zakaj bi se trudili?

1. To prihrani čas. Posodabljate stare stvari? Pot hitreje.
2. SEO povečanje. Sveža vsebina = srečni iskalniki = boljše uvrstitve. To je kot digitalna alkimija.
3. Vaše stranke se vam bodo zahvalile. Nihče ne želi brati zastarelih informacij.

Source: Depositphotos

Kako ga zabijati:

1. Prebrskajte svojo analitiko. Poiščite tiste stare objave, ki so bile nekoč superzvezde. Oni so vaši glavni kandidati.
2. Preverjanje dejstev in posodobitev. 2020 se je imenoval, želi svoje podatke nazaj. Prepričajte se, da je vse aktualno.
3. Čas raziskovanja ključnih besed. Kaj je trenutno vroče v vaši industriji? Te izraze tkajte naravno.
4. Vizualni učinki so pomembni. Vrzite nekaj novih slik, morda video. Ljudje imajo radi te stvari.
5. Pomislite na več platform. Ali lahko ta posodobljena objava v spletnem dnevniku postane morilski vrtiljak na Instagramu? Pojdi!

Ta stvar deluje. Samo vprašajte ljudi na HubSpotu. Opažajo velik porast prometa in konverzij.

V svetu e-trgovine ostati v prednosti pomeni delati pametneje, ne le težje. Zgodovinska optimizacija je vaše skrivno orožje za leto 2024. Gre za to, da kar najbolje izkoristite to, kar imate, ohranite svojo vsebino svežo in tem iskalnikom (in vašim strankam) daste točno tisto, kar iščejo.

Torej, kaj še čakate? Čas je, da se potopite v ta arhiv vsebin in začnete polirati te digitalne diamante. Vaš SEO se vam bo zahvalil, prav tako pa tudi vaš končni rezultat. Naj te stare strani spet zasijejo!

Delite članek
Podobni članki
7 strategij vsebine, ki povečujejo prodajo v e-trgovini do 42 %
9 min. branja

7 strategij vsebine, ki povečujejo prodajo v e-trgovini do 42 %

Večina blagovnih znamk za e-trgovino zapravlja denar za oglase in se sprašuje, zakaj je prodaja na mrtvi točki. Tukaj je odgovor na vprašanje, kaj zamujajo: 84 % ljudi kupi po ogledu videoposnetka izdelka, blagovne znamke, ki uporabljajo strateško vsebino, pa imajo 6x več konverzij kot tiste, ki se zanašajo samo na oglase. Po tem, ko […]

Omar Angri Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness
Vloga personalizacije pri trženju vsebin
9 min. branja

Vloga personalizacije pri trženju vsebin

Prilagajanje v trženju vsebin v e-trgovini je postala močna strategija za pritegnitev pozornosti, spodbujanje sodelovanja in krepitev zvestobe. Poleg praktičnih koristi pa personalizacija globoko posega v psihologijo potrošnikov, saj izkorišča človeško vedenje in kognitivne pristranskosti za ustvarjanje pomembnih izkušenj, ki se spreminjajo.

Sarah Pokorna Sarah Pokorna
SEO Manager, WhitePress Publishing LTD
Strategije lokalizacije vsebine za globalno e-trgovino
24 min. branja

Strategije lokalizacije vsebine za globalno e-trgovino

Na podlagi študije družbe Common Sense Advisory iz leta 2024 je verjetnost, da bodo podjetja zlokalizacijo vsebine povečala globalno prodajo, trikrat večja. Predstavili vam bomo pet praktičnih metod lokalizacije, ki zdaj delujejo v globalni e-trgovini. Te metode se osredotočajo na kakovost prevoda, kulturno prilagoditev in tržno specifično SEO – tri dejavnike, ki neposredno vplivajo na […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+