2 min. branja

Zakaj je pomembno citirati strokovnjake pri pisanju blogov?

Trenutne tržne razmere niso najbolj rožnate zaradi uporabe AI za tekstopisce. Vsako podjetje bo dvakrat premislilo, ali je vredno vlagati v kakovostno kopijo strokovnjaka ali pa bo zadostovala kopija, ustvarjena z umetno inteligenco.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Zakaj je pomembno citirati strokovnjake pri pisanju blogov?
Vir: Depositphotos

Da bi ostal v središču pozornosti, poklic potrebuje nadgradnjo v obliki nečesa, česar umetna inteligenca še ne more zagotoviti. Kaj je to? Iskreni citati uglednih strokovnjakov s tega področja dajejo besedilu pečat verodostojnosti in ga dvignejo nad množico običajnih svetlobnih blogov.

So vas prosili, da napišete zanimiv izvod?

Pisanje dolge izjave o kateri koli temi za AI ni problem. Toda ustvarjanje spletnega dnevnika o igračah, na primer, ki ni le nejasna serija vrstic za zapolnitev prostora, je lahko zanimivo. Obrnite se na psihologa, vzgojitelja in določeno mamo ter v svet dajte informacije, ki so pristne, pristne in imajo določeno sporočilo.

Pišete blog za podjetje, ki prodaja fotovoltaične panele? Stopite v stik z ekološkim aktivistom ali energetskim strokovnjakom, da se boste lahko neposredno pogovarjali ne le s prodajalcem, temveč tudi z določeno zadovoljno stranko. Seveda bo to zahtevalo več časa in truda. Toda to je davek na kakovost, na katerega je treba računati. Suhi izračun prednosti namestitve fotovoltaičnih panelov AI bo nenadoma neustrezen v primerjavi z vašim besedilom.

Zdi se, da sedanjost hrepeni po vrnitvi k poštenemu novinarstvu, ko je urednik odšel na teren, osebno komuniciral z anketiranci in dobil svoje podatke iz prve roke, ne od Googla. Svetlo besedilo bo prepuščeno umetni inteligenci, vendar bodo izjave v živo vsaj za nekaj časa še vedno naša domena.

Delite članek
Podobni članki
Pisanje besedil v primerjavi s pisanjem vsebine
3 min. branja

Pisanje besedil v primerjavi s pisanjem vsebine

Vsako podjetje za e-poslovanje mora razumeti razlike med pisanjem in pisanjem vsebine. Čeprav imajo različne uporabe in uporabljajo različne strategije, sta oba bistvenega pomena pri vključevanju in vključevanju strank. Ta članek pojasnjuje razlike med temi slogi pisanja, ki vam bodo pomagali pri sprejemanju boljših tržnih odločitev.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+