2 min. branja

Začetek veljavnosti spremenjenega madžarskega zakona o pošti

Madžarske stranke bodo imele dostop do storitev spletnega nakupovanja družbe Magyar Posta. Fiksne cene bodo določene tako, da Magyar Posta ne bo v slabšem položaju.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Začetek veljavnosti spremenjenega madžarskega zakona o pošti
Vir: Depositphotos

Od 28. marca 2024 mora vsaka e-trgovina na Madžarskem ponuditi dostavo blaga strankam prek Magyar Posta (madžarska pošta). Podrobnosti je češki APEK navedel v pravnem gradivu v angleškem jeziku. Podrobneje jih pojasnjujejo tudi na blogu Pošta brez meja.

“Obveznost ponujanja dostave prek Magyar Posta velja za vsa podjetja, ki se usmerjajo na madžarski trg. Izjema so primeri, ko trgovec dostavlja blago neposredno iz tujine. Če torej e-trgovina pošilja pakete neposredno iz Nemčije na Madžarsko, Magyar Posta ne more zagotoviti dostave in je zato ni treba vključiti v ponudbo prevoznikov zadevne trgovine.”

Vir: APEK.cz, citirano 27.3.2024 ob 14:48.

Sprememba zakona je namenjena spodbujanju podjetij v državni lasti, uredba pa se bo uporabljala za ponudbo. Kupec se bo moral sam odločiti, ali bo za dostavo naročila izbral madžarsko pošto ali njene konkurente. Vendar morajo e-trgovine ponuditi izbiro med vsemi načini dostave, ki jih ponuja pošta: dostava na dom (na naslov), dostava na pošto, dostava na zbirno mesto ali v zbirne bokse. Madžarska pošta je na svoji spletni strani objavila fiksne cene za e-trgovine. Magyar Posta je na primer določila najvišjo ceno 990 HUF (približno 2,5 EUR) za dostavo na pošto ali v zbirni predalčnik, dostava na dom pa naj bi stala 1.990 HUF (približno 5 EUR). Cena je odvisna od teže pošiljke. Upoštevanje vladne uredbe spremlja organ za varstvo potrošnikov. Nespoštovanje predpisov se šteje za škodljivo za interese potrošnikov in lahko povzroči ukrepanje ustreznih organov. Pravne posledice lahko vključujejo denarno kazen.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU