2 min. branja

Začetek veljavnosti spremenjenega madžarskega zakona o pošti

Madžarske stranke bodo imele dostop do storitev spletnega nakupovanja družbe Magyar Posta. Fiksne cene bodo določene tako, da Magyar Posta ne bo v slabšem položaju.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Začetek veljavnosti spremenjenega madžarskega zakona o pošti
Vir: Depositphotos

Od 28. marca 2024 mora vsaka e-trgovina na Madžarskem ponuditi dostavo blaga strankam prek Magyar Posta (madžarska pošta). Podrobnosti je češki APEK navedel v pravnem gradivu v angleškem jeziku. Podrobneje jih pojasnjujejo tudi na blogu Pošta brez meja.

“Obveznost ponujanja dostave prek Magyar Posta velja za vsa podjetja, ki se usmerjajo na madžarski trg. Izjema so primeri, ko trgovec dostavlja blago neposredno iz tujine. Če torej e-trgovina pošilja pakete neposredno iz Nemčije na Madžarsko, Magyar Posta ne more zagotoviti dostave in je zato ni treba vključiti v ponudbo prevoznikov zadevne trgovine.”

Vir: APEK.cz, citirano 27.3.2024 ob 14:48.

Sprememba zakona je namenjena spodbujanju podjetij v državni lasti, uredba pa se bo uporabljala za ponudbo. Kupec se bo moral sam odločiti, ali bo za dostavo naročila izbral madžarsko pošto ali njene konkurente. Vendar morajo e-trgovine ponuditi izbiro med vsemi načini dostave, ki jih ponuja pošta: dostava na dom (na naslov), dostava na pošto, dostava na zbirno mesto ali v zbirne bokse. Madžarska pošta je na svoji spletni strani objavila fiksne cene za e-trgovine. Magyar Posta je na primer določila najvišjo ceno 990 HUF (približno 2,5 EUR) za dostavo na pošto ali v zbirni predalčnik, dostava na dom pa naj bi stala 1.990 HUF (približno 5 EUR). Cena je odvisna od teže pošiljke. Upoštevanje vladne uredbe spremlja organ za varstvo potrošnikov. Nespoštovanje predpisov se šteje za škodljivo za interese potrošnikov in lahko povzroči ukrepanje ustreznih organov. Pravne posledice lahko vključujejo denarno kazen.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+