Odgovori z glasom
YouTube eksperimentira z glasovnimi odgovori, kar je funkcija, ki naj bi interakcijam med ustvarjalci in oboževalci dodala osebno noto. Ustvarjalci se bodo lahko na komentarje odzivali z glasovnimi sporočili. Funkcijo trenutno preizkuša majhna skupina ustvarjalcev v ZDA prek aplikacije YouTube za iOS. Širša razpoložljivost bo odvisna od povratnih informacij.
Ustvarjalci, ki so del testne skupine, lahko kliknejo ikono zvočnega vala ob komentarju, posnamejo glasovni odgovor in ga objavijo neposredno v razdelku s komentarji.
Glasovni odgovori uvajajo nov način komunikacije, ki je hitrejši in bolj oseben od običajnih besedilnih odgovorov. Ustvarjalcem omogočajo, da interakciji z oboževalci dodajo človeško razsežnost ter tako okrepijo občutek bližine in pristnosti.
Odzivajte se s kratkimi filmi YouTube
Še en izviren način odzivanja na komentarje videoposnetkov je odzivanje s kratkimi filmi. Ta funkcija odpira prostor za bolj ustvarjalne odzive, ki lahko bolje pritegnejo gledalce in povečajo njihovo vključenost.
Ko ustvarjalci odgovorijo na komentar, lahko preprosto posnamejo kratek videoposnetek s kamero Shorts. Ta videoposnetek se samodejno prikaže neposredno v razdelku s komentarji pod izvirnim videoposnetkom, kar interakcijo obogati z novo vizualno razsežnostjo. Na neki način to posnema odgovore v omrežju TikTok.
Dinamični in vizualno zanimivi odgovori so še posebej privlačni za sledilce iz mlajših generacij.
Premagajte jezikovne ovire s samodejnim podnaslavljanjem
V YouTubu so se odločili, da bodo vsebine čim bolj dostopne globalnemu občinstvu. S samodejnim podnaslavljanjem lahko to dejansko doseže. To orodje lahko samodejno ustvari sinhronizacijo v različnih jezikih in tako omogoči dostopnost izbranih videoposnetkov še širšemu občinstvu.
Ta funkcija je trenutno na voljo več sto tisoč kanalom v partnerskem programu YouTube, ki so specializirani za izobraževalne in informativne vsebine.
V bližnji prihodnosti pa jo nameravajo razširiti tudi na druge vrste vsebin, da bi dosegli še širšo skupnost ustvarjalcev. Obstajajo določene jezikovne omejitve. Angleške vsebine se lahko samodejno sinhronizirajo v francoščino, nemščino, hindujščino, indonezijščino, italijanščino, japonščino, portugalščino in španščino. Videoposnetke v teh jezikih je mogoče sinhronizirati v angleščino.
V sodelovanju z Google DeepMind in Google Translate poteka delo za izboljšanje te funkcije, vključno z možnostjo “izraznega govora”, ki bolje zajame ton in čustva.
Ustvarjalci imajo za zdaj možnost, da svoje sinhronizirane videoposnetke pred objavo preverijo in upravljajo v programu YouTube Studio ter tako zagotovijo kakovost in natančnost.
Kaj te posodobitve pomenijo za ustvarjalce in gledalce
Te tri posodobitve predstavljajo priložnosti tako za ustvarjalce kot za blagovne znamke. Tržniki dobijo novo orodje za krepitev svoje blagovne znamke in poglabljanje odnosov s svojim občinstvom.
Glasovne odgovore bodo še posebej cenili ustvarjalci in blagovne znamke, zgrajene okoli določenih posameznikov. Poudarjajo pristno komunikacijo, ki lahko gradi zaupanje in zvestobo strank.
Odgovori prek kratkih hlač odpirajo vrata ustvarjalni interakciji, ki povečuje prepoznavnost in ustvarja priložnosti za viralno vsebino. Nazadnje, samodejni sinhronizacijski zapis je orodje, ki odpravlja jezikovne ovire in omogoča globalni doseg z minimalnimi dodatnimi stroški.