2 min. branja

YouTube uvaja napredno analitiko: Hitrejši vpogled za ustvarjalce vsebin

Ustvarjalci v YouTubu porabijo preveč časa za nastavljanje vedno istih analitičnih prikazov. Nova posodobitev naprednega načina platforme končno rešuje to težavo s funkcijami, ki lahko spremenijo način spremljanja uspešnosti videoposnetkov.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
YouTube uvaja napredno analitiko: Hitrejši vpogled za ustvarjalce vsebin
Vir: Depositphotos: Photo by AllaSerebrina (edited in Canva Pro)

Najbolj vidna sprememba je nov vmesnik s stransko vrstico, ki bistveno poenostavlja delo s podatki. Racionalizira filtriranje in razčlenitev podatkov glede na vrsto vsebine, regijo, dolžino videoposnetka, datum objave ali vire prihodkov. Na voljo je tudi možnost prikaza več metrik naenkrat za boljšo primerjavo.

Ta plošča bo dostopna s katere koli strani analitike, kar bo znatno pospešilo navigacijo po podatkih.

Shranjena poročila in učinkovitejše načrtovanje

Ena izmed najbolj praktičnih novosti je možnost shranjevanja konfiguracij poročil – vključno z izbranimi filtri in metrikami. Če na primer redno spremljate uspešnost videoposnetkov izdelkov v prvih 24 urah ali njihov vpliv na posameznih trgih, lahko te nastavitve shranite in jih ponovno uporabite.

Novi vnaprej določeni prikazi, kot so Prvih 24 ur, Zadrževanje občinstva ali Demografske skupine, poenostavljajo spremljanje uspešnosti vsebine, ne da bi bilo treba ročno konfigurirati vsak segment podatkov.

Kako lahko nova storitev YouTube Analytics pomaga e-trgovinam in marketinškim ekipam

  • Primerjava seznama predvajanja in vrste vsebine: Preizkusite lahko, ali bolje delujejo kratke razpakirane vsebine ali podrobne recenzije, in ustrezno optimizirate svoj načrt videoposnetkov.
  • Regionalna analiza: Če prodajate na več trgih, vam bodo novi filtri pokazali, kje imajo videoposnetki največji doseg in kako se vključenost razlikuje med državami.
  • Pregled prihodkov: Vire prihodkov (npr. oglasi proti nakupovanju v YouTubu) lahko analizirate ločeno in natančneje.

Posodobitev se uvaja postopoma, zato bo, če je še ne vidite, na voljo v prihodnjih tednih. Vendar pa lahko že zdaj začnete razmišljati o tem, katere metrike in poglede najpogosteje uporabljate in kako lahko novi vmesnik poenostavi vaše delo.

Poskusite razmisliti, kako najbolje izkoristiti to novo funkcijo

  • Katere metrike redno spremljate? Na primer konverzije, oglede ali povprečni čas gledanja?
  • Katere filtre najpogosteje uporabljate? Vrsta videoposnetka, regija, datum objave?
  • Katere preglede želite imeti pri roki? To so lahko predloge za mesečne primerjave, sledenje uspešnosti kratkih rokavov ali na primer pregled videoposnetkov v prvih 24 urah po objavi.

Razmislek o teh osnovnih točkah vam bo pomagal maksimalno izkoristiti novo analitiko že od samega začetka, ne da bi morali vsakič, ko odprete YouTube Studio, začeti od začetka.

Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU