1 min. branja

YouTube Create razširjen na več držav

YouTube je razširil dostop do aplikacije Create, ki omogoča enostavno ustvarjanje kratkih filmov kar v telefonu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
YouTube Create razširjen na več držav
Vir: YouTube

YouTube Create je brezplačno orodje za urejanje videoposnetkov. Omogoča vam dostop do številnih funkcij za ustvarjanje kompleksnejših videoposnetkov. Z njim lahko na primer:

  • očisti zvok
  • odstrani šum iz ozadja
  • doda samodejne podnapise (trenutno so na voljo v angleščini, hindujščini in španščini)
  • uporablja osnovna orodja za urejanje videoposnetkov, kot so filtri, učinki in prehodi
  • omogoča neposredno objavo na portalu YouTube – tako kratkih kot dolgih filmov

Pomemben je tudidostop do brezplačnih pesmi in zvočnih učinkov. Na tisoče skladb, za katere ni treba plačati avtorskih honorarjev, lahko izberete neposredno v aplikaciji. Glasbena knjižnica je prav tako brezplačna, kar odpravlja stres in skrbi zaradi morebitnih zahtevkov za avtorske pravice.Tarazmeroma nov koncept je deloval v ZDA, Združenem kraljestvu, Franciji, Nemčiji, Indiji, Singapurju, Južni Koreji in Indoneziji. Zdaj je na voljo uporabnikom na Finskem, Irskem, v Španiji, Argentini, Avstraliji, Braziliji, Kanadi, Hongkongu, na Nizozemskem, Novi Zelandiji, Tajvanu, Tajskem in v Turčiji. Pričakuje se, da se bo storitev sčasoma razširila tudi na druge regije. Storitev je trenutno na voljo samoza sistem Android.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU