2 min. branja

X napoveduje 30-odstotno povišanje cen za naročnino Premium+

Z napovedjo 30-odstotnega povišanja cen za naročniško storitev Premium+ je platforma X občutno spremenila svojo premijsko ponudbo. Ukrep je del širše strategije podjetja za izboljšanje platforme - prej znane kot Twitter - za uporabnike in podporo ustvarjalcem.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
X napoveduje 30-odstotno povišanje cen za naročnino Premium+
Vir: Depositphotos

Izvajanje prilagoditve cen bo potekalo v dveh fazah. Posodobljene cene bodo novim naročnikom na voljo od 21. decembra 2024. Za obstoječe naročnike bo prehod bolj postopen; če se njihovi obračunski cikli začnejo pred 20. januarjem 2025, bodo do tega datuma še naprej plačevali sedanje cene. Po 20. januarju 2025 bo nova cenovna struktura veljala za vse naročnike v njihovem prvem obračunskem ciklu. Ta sprememba cen je povezana s pomembnimi izboljšavami storitve Premium+. Največja sprememba je, da bodo naročniki zdaj na celotni platformi deležni okolja popolnoma brez oglasov, v nasprotju s prejšnjim modelom delnega zmanjšanja oglasov.

Izboljšani paket storitev vključuje tudi večje omejitve uporabe modelov Grok AI, prednostno podporo prek @Premium in dostop do nove funkcije Radar.

Poleg tega je družba X prenovila svojo strukturo podpore ustvarjalcem in prešla z modela delitve prihodkov na podlagi oglasov na model, pri katerem je poudarek na kazalnikih vključenosti in vrhunski vsebini. Cilj tega novega pristopa je ustvarjalcem vsebin omogočiti pravičnejši načrt nadomestil, ki bolje priznava njihov prispevek k platformi. Podjetje se zaveda, da se dejanski stroški naročnine lahko razlikujejo glede na številne spremenljivke, vključno z lokacijo, veljavnimi davki in pristojbinami, povezanimi z različnimi načini plačila. Za več informacij o teh spremembah ali posebnih informacijah o cenah se lahko uporabniki obrnejo neposredno na podporo X Premium. Ta strateška posodobitev cen uporabnikom Premium ne ponuja le boljše izkušnje v družabnih medijih, temveč kaže tudi na Xovo stalno zavezanost razvoju platforme in podpori ustvarjalcem.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU