3 min. branja

Vsekanalna maloprodajna strategija: Povezovanje fizičnih trgovin z mobilnimi nakupovalnimi izkušnjami

Kljub rasti e-trgovine so v ZDA še vedno prevladujoči nakupovalni kanal trgovine v zaprtih prostorih. Do leta 2025 naj bi ustvarile več kot 6,3 bilijona dolarjev prihodkov. Vendar zgolj odprtje trgovine ne zadostuje za ohranitev njihovega položaja. Razvoj celovite večkanalne maloprodajne strategije je postal bistvenega pomena za preživetje na današnjem trgu. Kako se lahko tradicionalno nakupovanje, ki nas spremlja že več sto let, prilagodi novim nakupnim navadam?

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Vsekanalna maloprodajna strategija: Povezovanje fizičnih trgovin z mobilnimi nakupovalnimi izkušnjami
Vir: Depositphotos

Ključni trend je povezovanje fizičnega in digitalnega sveta. Se še spomnite časov, ko je ob vstopu v trgovino z oblačili k vam pristopil prodajalec in vam z veseljem pomagal pri izbiri? Danes nas spremljajo pametni telefoni. Generacija Z se tega še posebej dobro zaveda. V trgovine prihajajo s pametnimi telefoni v rokah in uporabljajo aplikacije ne le za navigacijo po trgovini, temveč tudi za primerjavo cen, iskanje popustov in branje mnenj – kar tam, med policami. Če se blagovne znamke ne prilagodijo temu novemu vedenju kupcev, tvegajo, da bodo v ključnem trenutku izgubile njihovo pozornost.

Večkanalna maloprodajna strategija: Mobilne aplikacije kot pomočnik v trgovini

Mobilne aplikacije imajo še eno prednost pred prodajnimi pomočniki: lahko uporabljajo personalizacijo. V vodniku Digitalizacija izkušnje v trgovini, ki ga je pripravila družba EMARKETER, je navedeno, da kar polovica kupcev uporablja aplikacije za iskanje najboljših cen. Več kot 60 % jih ceni prilagojene ponudbe popustov.

Aplikacije z integriranimi programi zvestobe so postale skoraj nujno orodje za ponavljanje prodaje in zbiranje podatkov o strankah.

Kljub temu cena ostaja odločilni dejavnik. Za 81 % odraslih Američanov je to najpomembnejše merilo pri izbiri trgovca. Funkcije, kot so primerjava cen v realnem času ali digitalni kuponi, niso več prednost, temveč standard.

Omnichannel Retail Strategy: Connecting Physical Stores with Mobile Shopping Experiences

Source: Emarketer

Maloprodajni mediji vstopajo v trgovino

Čeprav izdatki za maloprodajne medije v trgovinah v ZDA hitro naraščajo, je njihova korist odvisna predvsem od tega, ali lahko trgovine uporabljajo digitalne elemente na način, ki kupcev ne moti, temveč jim pomaga pri nakupovanju. Kupci ne želijo motečih oglasov v prostoru trgovine – pričakujejo ustrezne in koristne informacije. Digitalni zasloni, ki prikazujejo trenutne akcije, razpoložljivost izdelkov ali navigacijo po trgovini, predstavljajo dodano vrednost. Trgovine imajo priložnost vzpostaviti stik s strankami neposredno na polici, v trenutku odločanja. Interaktivni zasloni, zvočna obvestila ali igrifikacija nakupovalne izkušnje (npr. nagrade za skeniranje izdelkov) so orodja za povezovanje fizičnega okolja z digitalnim.

Omnichannel Retail Strategy: Connecting Physical Stores with Mobile Shopping Experiences

Source: Emarketer

Doživetje, ne le učinkovitost

Čeprav tehnologije poenostavljajo nakupovalni proces, imajo zidane trgovine še vedno svojo vrednost kot prostori, kjer lahko kupci doživijo navdih in vključijo vse svoje čute. Spletno okolje tega ne more v celoti nadomestiti, tudi s funkcijami, kot so virtualne konfekcijske sobe ali čarobna ogledala. Sodobni elementi, kot so samopostrežne blagajne ali inteligentni nakupovalni vozički, lahko pospešijo in izboljšajo nakupovalno izkušnjo, vendar le, če ne zmotijo naravnega ritma in udobja kupca. Prihodnost preprosto ni ne na spletu ne zunaj njega. Je kombinacija obojega – povezana v večkanalno izkušnjo, tako da se medsebojno krepita.

Delite članek
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+