2 min. branja

Vpogledi v ustvarjalce za preglednejše sodelovanje v Instagramu

Ali poznate dilemo, s katero se soočate, ko želite sodelovati z ustvarjalcem na Instagramu?  Ustvarjalec vam ponuja določeno količino denarja na omembo v zgodbah in virih. Podpirajo ga z dosegom in številom sledilcev. Vaše vprašanje v imenu blagovne znamke je, ali se splača in ali so številke pravilne. Zdaj lahko sprejemate boljše odločitve z vpogledi za ustvarjalce.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Vpogledi v ustvarjalce za preglednejše sodelovanje v Instagramu
Vir: Depositphotos

Najnovejši dodatek je pogled vpogledov za ustvarjalce, ki ponuja posnetek uspešnosti računa ustvarjalca v zadnjih 30 dneh. Podjetja, ki bodo morda želela stopiti v stik z ustvarjalcem za sodelovanje, bodo imela boljši pregled nad dosegom ustvarjalca.

Source: Becca Alves

Kako deluje?

Ustvarjalci se lahko odločijo, da bodo te podatke delili na podoben način kot Instagram Creator Marketplace. Vendar ta program trenutno v celoti deluje šele v ZDA, širitev v druge države pa je platforma napovedala šele pred kratkim. Verjetno bodo to enaka dovoljenja za skupno rabo podatkov, kar pomeni, da če ustvarjalec deli svoje podatke v storitvi Marketplace, bodo ti na voljo tudi v vpogledih za ustvarjalce.

Čeprav je možnost hitrega ogleda vpogledov ustvarjalcev trenutno na voljo samo v izbranih profilih ustvarjalcev in je za zdaj omejena, lahko postane dragoceno orodje za omogočanje povezav med blagovnimi znamkami in vplivneži za oglaševalska partnerstva.

Obveščali vas bomo o razvoju, zato ostanite z nami. 👇

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+