2 min. branja

Vpogledi v ustvarjalce za preglednejše sodelovanje v Instagramu

Ali poznate dilemo, s katero se soočate, ko želite sodelovati z ustvarjalcem na Instagramu?  Ustvarjalec vam ponuja določeno količino denarja na omembo v zgodbah in virih. Podpirajo ga z dosegom in številom sledilcev. Vaše vprašanje v imenu blagovne znamke je, ali se splača in ali so številke pravilne. Zdaj lahko sprejemate boljše odločitve z vpogledi za ustvarjalce.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Vpogledi v ustvarjalce za preglednejše sodelovanje v Instagramu
Vir: Depositphotos

Najnovejši dodatek je pogled vpogledov za ustvarjalce, ki ponuja posnetek uspešnosti računa ustvarjalca v zadnjih 30 dneh. Podjetja, ki bodo morda želela stopiti v stik z ustvarjalcem za sodelovanje, bodo imela boljši pregled nad dosegom ustvarjalca.

Source: Becca Alves

Kako deluje?

Ustvarjalci se lahko odločijo, da bodo te podatke delili na podoben način kot Instagram Creator Marketplace. Vendar ta program trenutno v celoti deluje šele v ZDA, širitev v druge države pa je platforma napovedala šele pred kratkim. Verjetno bodo to enaka dovoljenja za skupno rabo podatkov, kar pomeni, da če ustvarjalec deli svoje podatke v storitvi Marketplace, bodo ti na voljo tudi v vpogledih za ustvarjalce.

Čeprav je možnost hitrega ogleda vpogledov ustvarjalcev trenutno na voljo samo v izbranih profilih ustvarjalcev in je za zdaj omejena, lahko postane dragoceno orodje za omogočanje povezav med blagovnimi znamkami in vplivneži za oglaševalska partnerstva.

Obveščali vas bomo o razvoju, zato ostanite z nami. 👇

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+