Povečanje zaupanja strank z vizualno vsebino
Vključitev odličnih fotografij in videoposnetkov je eden najboljših pristopov za izgradnjo zaupanja kupcev. Tukaj je nekaj nasvetov za izboljšanje vaše marketinške strategije e-trgovine:
- Vizualni elementi izdelka močno povečajo zanimanje za nakup, zaupanje in stopnje konverzije.
- Vključitev druge slike je še bolj povečala stopnjo konverzije .
- Kakovostnejše fotografije , povezane z uspešnejšimi prodajalci.
- Večkratni ogledi so povečali stopnjo konverzije za 65%; velike slike so jih podvojile.
Natančni opisi in jasno poimenovani izdelki
Ime in opis izdelka morata biti jasna. Številni potrošniki so se srečali s prejemanjem blaga, ki ne izpolnjuje njihovih pričakovanj. Pogosto je posledica neskladij v imenih in opisih izdelkov na več platformah ta prekinitev. Vaša blagovna znamka in marketinška strategija e-trgovine je odgovorna za zagotavljanje, da vsi prodajalci upoštevajo vaše politike. Trgovci na drobno bi morali tudi tesno ustrezati standardom blagovne znamke.
Uporaba mnenj strank
Postopek nakupa se v trženju e-trgovine vrti predvsem na ocenah strank:
- 95% potrošnikov po študijah preuči izdelke, preden se odločijo za enega.
- 84% strank verjame zaupanja vrednim ocenam in osebnim priporočilom
Navedite temeljite informacije o izdelku
Ključna sta odprtost in natančnost. Vključitev veliko materiala, dimenzije, primera uporabe in več podrobnosti bo močno vplivala na prodajo. Pravzaprav neustrezne ali netočne informacije o izdelkih povzročijo, da 98% potrošnikov opusti nakup. Tehnični elementi, kot so postopki pošiljanja in politike vračanja ter opisi, ki nagovarjajo čustva, lahko spadajo v ta materialni spekter.
V brezobzirnem okolju trženja e-trgovine lahko z osredotočanjem na te komponente izboljšate svoje strani izdelkov, povečate prepoznavnost blagovne znamke in končno spodbudite prodajo in dohodek.