2 min. branja

Vodje e-trgovine razkrivajo glavne prednostne naložbe

Ste se kdaj spraševali, kako v prihodnost usmerjene in težave premagujejo vaši kolegi iz e-trgovine? Nedavna študija skoraj 200 poslovnih voditeljev, ki jo je izvedel Pattern, pojasnjuje to temo z razkrivanjem zanimivih trendov in strateških prednostnih nalog.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Vodje e-trgovine razkrivajo glavne prednostne naložbe
Vir: Depositphotos

Pomembna področja, ki jih je vredno prihraniti za prihodnost:

  1. Za svoje spletne sezname vodje vlagajo v oblikovanje, interaktivne videoposnetke in odlično ustreznost vsebine
  2. Diverzifikacija platforme: Večina bi se raje razširila na več platform za e-poslovanje
  3. Globalni prodor na trg (40 %), od katerih mnogi pozorno spremljajo svetovne dogodke

Danes je 36% vsega trženja namenjenih vključevanju vplivnežev za povečanje prodaje in izpostavljenosti blagovne znamke.

Source: Pattern UK

 

Te ugotovitve kažejo veliko potrebo voditeljev, da povečajo stopnjo konverzije in zagotovijo promet na spletnih seznamih. Poleg tega je precej očitno, da se želimo premakniti izven glavnih trgov in izkoristiti potrošniške baze drugje.

Zanimivo je, da je anketa pokazala, da vodstveni delavci, ki se ukvarjajo s pospeševalniki e-trgovine, dvakrat bolj verjetno, da verjamejo, da je njihova pot razvoja brez večjih ovir. To pomeni, da lahko za podjetja, ki iščejo nezaslišano širitev v vedno bolj zapletenem in konkurenčnem okolju spletnega poslovanja, takšni sporazumi spremenijo igro.

Vodje blagovnih znamk močno podpirajo projekte z velikim učinkom kljub omejenim virom in finančnim pomislekom. Njihova področja koncentracije so:

  • izboljšanje spletnih seznamov
  • povečanje marketinških kampanj vplivnežev
  • reševanje logističnih vprašanj
  • nadzor nepooblaščenih prodajalcev

Ti vpogledi so koristen načrt za podjetja , ki poskušajo ostati pred krivuljo za svojo spletno rast, saj nenehno spreminjajoči se trg e-trgovine oblikuje vse.

Delite članek
Podobni članki
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+