2 min. branja

Vodje e-trgovine razkrivajo glavne prednostne naložbe

Ste se kdaj spraševali, kako v prihodnost usmerjene in težave premagujejo vaši kolegi iz e-trgovine? Nedavna študija skoraj 200 poslovnih voditeljev, ki jo je izvedel Pattern, pojasnjuje to temo z razkrivanjem zanimivih trendov in strateških prednostnih nalog.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Vodje e-trgovine razkrivajo glavne prednostne naložbe
Vir: Depositphotos

Pomembna področja, ki jih je vredno prihraniti za prihodnost:

  1. Za svoje spletne sezname vodje vlagajo v oblikovanje, interaktivne videoposnetke in odlično ustreznost vsebine
  2. Diverzifikacija platforme: Večina bi se raje razširila na več platform za e-poslovanje
  3. Globalni prodor na trg (40 %), od katerih mnogi pozorno spremljajo svetovne dogodke

Danes je 36% vsega trženja namenjenih vključevanju vplivnežev za povečanje prodaje in izpostavljenosti blagovne znamke.

Source: Pattern UK

 

Te ugotovitve kažejo veliko potrebo voditeljev, da povečajo stopnjo konverzije in zagotovijo promet na spletnih seznamih. Poleg tega je precej očitno, da se želimo premakniti izven glavnih trgov in izkoristiti potrošniške baze drugje.

Zanimivo je, da je anketa pokazala, da vodstveni delavci, ki se ukvarjajo s pospeševalniki e-trgovine, dvakrat bolj verjetno, da verjamejo, da je njihova pot razvoja brez večjih ovir. To pomeni, da lahko za podjetja, ki iščejo nezaslišano širitev v vedno bolj zapletenem in konkurenčnem okolju spletnega poslovanja, takšni sporazumi spremenijo igro.

Vodje blagovnih znamk močno podpirajo projekte z velikim učinkom kljub omejenim virom in finančnim pomislekom. Njihova področja koncentracije so:

  • izboljšanje spletnih seznamov
  • povečanje marketinških kampanj vplivnežev
  • reševanje logističnih vprašanj
  • nadzor nepooblaščenih prodajalcev

Ti vpogledi so koristen načrt za podjetja , ki poskušajo ostati pred krivuljo za svojo spletno rast, saj nenehno spreminjajoči se trg e-trgovine oblikuje vse.

Delite članek
Podobni članki
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce
4 min. branja

Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce

Podkasti so postali prevladujoča oblika zabave. Morda ne pričakujete, da so z nami že več kot dve desetletji. V svojih začetkih so bili znani kot avdioblogi – preproste zvočne datoteke, ki so se delile prek spleta. Iz specializiranega medija za tehnološke navdušence so se v zadnjih letih razvili v množično zabavo, ki jo poslušajo milijoni […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+