3 min. branja

Vedenje pri iskanju TikTok: Zakaj potrošniki opuščajo tradicionalne iskalnike

Najnovejši podatki družbe Ipsos razkrivajo, da kupci za iskanje idej za svoje nakupe zdaj uporabljajo video platforme, kot je TikTok. Ugotovljeno je bilo, da 3 od 4 kupcev na TikToku menijo, da je ta platforma najpomembnejša za odkrivanje novih blagovnih znamk in izdelkov. Cilj te raziskave je ugotoviti, da tradicionalni iskalniki niso več glavno sredstvo, s katerim potrošniki odkrivajo blagovne znamke in izdelke.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Vedenje pri iskanju TikTok: Zakaj potrošniki opuščajo tradicionalne iskalnike
Vir: Depositphotos

“Velika sprememba je bila, da so se tradicionalni iskalniki kot točka odkrivanja preusmerili na nekaj bolj zanimivega, kot je TikTok. TikTok postane točka odkrivanja,” komentira podpredsednik e-trgovine iz modne industrije.

Medtem ko druge platforme uporabljajo socialni graf za povezovanje uporabnikov z blagovnimi znamkami, TikTok uporablja graf interesov, ki pomaga povezati uporabnike z blagovnimi znamkami. Algoritem za razvrščanje vsebine namesto družbenih povezav uporablja interese in interakcije uporabnikov. Za blagovno znamko je to priložnost, da doseže novo občinstvo. Podatki kažejo, da se 68 % uporabnikov strinja, da stran TikTok za vas ponuja posebno prilagojeno vsebino, ki izboljša odkrivanje izdelkov.

TikTok data

Source: ipsos.com

Organsko odkrivanje na portalu TikTok prekaša tradicionalne iskalnike

Uporabniki platforme TikTok ne odkrivajo vsebin naključno, temveč dejansko uporabljajo iskalne funkcije platforme za iskanje določene vsebine. Z uporabo funkcije iskanja in zavihka Trgovina lahko uporabniki najdejo pristnejše in ustreznejše rezultate. Po podatkih sta 2 od 3 odkritij na TikToku namerna, kar pomeni, da omrežje ni le orodje za zabavo ljudi, temveč tudi za obveščanje o morebitnih nakupih.

Razvijajoče se vedenje uporabnikov pri iskanju v omrežju TikTok

Raziskave so pokazale več ključnih trendov v vedenju uporabnikov pri iskanju v omrežju TikTok :

  • Več kot polovica anketirancev zdaj za iskanje izdelkov uporablja videoposnetke in platforme družbenih medijev, namesto da bi uporabljali iskalnike
  • Skoraj trije od petih uporabnikov uporabljajo iskanje TikTok
  • Približno 1 od 4 uporabnikov išče nekaj v 30 sekundah po odprtju aplikacije

Pomembno je omeniti, da se kupci na TikToku po nakupu pogosto vrnejo na platformo.

  • 2 od 5 uporabnikov TikToka priznavata, da se vračata v aplikacijo, da bi pustila povratne informacije o blagovni znamki ali izdelku
  • Več kot tretjina uporabnikov TikToka se vrne, da bi videla, kako drugi uporabljajo izdelek

Te ugotovitve kažejo, da TikTok ni le orodje za odkrivanje, temveč tudi prostor, kjer lahko ljudje delijo svoje izkušnje.

TikTok Search Behavior: Why Consumers Abandon Traditional Search Engines

Source: Ipsos

TikTok je boljši od konkurenčnih kanalov pri pomoči strankam pri sprejemanju nakupnih odločitev

TikTok prekaša svoje konkurente na glavnih medijskih platformah in platformah za e-trgovino v smislu kazalnikov za odločanje o nakupu. Uporabniki storitve TikTok:

  • želijo kupiti nekaj novega in želijo poskusiti nekaj drugačnega
  • Pred nakupom si ogledajo video recenzije ali navodila za uporabo
  • Preverijo komentarje, da bi videli, kaj imajo drugi ljudje povedati, ali postavijo vprašanja o nečem, kar jih zanima pri nakupu

Vedenje pri iskanju TikTok: #TikTokMadeMeBuyIt Era

Raziskava je pokazala, da skoraj vsak drugi kupec na platformi TikTok odkrije ali izve za novo blagovno znamko na platformi prek oglasov ali nakupljivih vsebin. Ta številka je veliko višja kot pri drugih platformah za e-trgovino in medijih. Ni presenetljivo, da je trend #TikTokMadeMeBuyIt prevzel svet e-trgovine, ko so ga leta 2020 začeli izvajati uporabniki.

Prilagojena izkušnja za vse vrste kupcev

TikTok je velikan, ko gre za zagotavljanje personaliziranih vsebinskih priporočil za kupce:

  • 73 % kupcev na TikToku se strinja, da platforma zagotavlja priporočila izdelkov glede na njihove interese.
  • 68 % kupcev na TikToku se strinja, da TikTok poenostavi odkrivanje več blagovnih znamk, izdelkov ali storitev, ki so jim všeč

Ta zmožnost olajšanja odkrivanja ni le neločljivo povezana s storitvijo TikTok, temveč je tudi posledica njenega v skupnost usmerjenega pristopa, kjer uporabniki postanejo tako potrošniki kot promotorji izdelkov ter jih priporočajo z navdušenjem in verodostojnostjo.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+