Presenetljivo je, da je 65% anketiranih podjetij že vključilo avtomatizacijo in umetno inteligenco v svoje postopke A / B testiranja in eksperimentiranja. Še bolj presenetljivo je, da se je skoraj polovica teh posvojitev zgodila lani, kar kaže na hitro povečanje integracije umetne inteligence.
V pričakovanju leta 2024 presenetljivih 87% tržnikov poudarja kritično potrebo po inovacijah pri doseganju svojih ciljev. Kljub temu, glede na to, da se 20 % anketirancev pritožuje nad obstoječo metodo, obstaja prostor za razvoj na področju spletnega eksperimentiranja. Poleg tega je 23% anketirancev dejalo, da njihovi sedanji pristopi niso prefinjeni.
Številne ovire preprečujejo uspešno eksperimentiranje. Za 43% tržnikov so najpomembnejše proračunske omejitve; tesno sledijo omejitve virov, časa in pozornosti, ki vplivajo na 39%. Neustrezna orodja ali tehnologija (25 %), oddelčni silosi (25 %) in majhen obseg poskusov (18 %) povzročajo druge težave.
Ne glede na te izzive lahko jasno vidimo obetavnost za avtomatizacijo in umetno inteligenco. Presenetljivo je, da 89% tržnikov meni, da je umetna inteligenca odgovor na premagovanje teh ovir. Natančneje, čeprav 62% upa, da bo AI izboljšala natančnost, 70% meni, da pospešuje poskuse.
V prihodnosti namerava 48% tržnikov v Združenem kraljestvu uporabiti umetno inteligenco za izdelavo bolj prilagojenih in prilagojenih vsebin. Nadaljnjih 41% vidi obetavnost v množični proizvodnji naslovov, grafik in pozivov k ukrepanju z uporabo umetne inteligence. Poleg tega jih 32 % želi ustvariti eksperimentalne hipoteze, 37 % pa umetno inteligenco za dinamično dodeljevanje prometa med testnimi različicami.
Napoved za javnost podjetja Optimizely poudarja , kako bi lahko umetna inteligenca preoblikovala v trženju:
“Mnoga podjetja še vedno izpopolnjujejo svoje eksperimentalne metode za boljšo prilagoditev in večjo konverzijo v okolju današnjih pozorno spremljanih korporativnih odločitev. Konvergenca umetne inteligence in eksperimentiranja omogoča tržnikom, da natančno prepoznajo vsebine, ki ustrezajo določenim profilom strank, in tako omogočajo agilne spremembe, ki izboljšajo digitalne izkušnje do doslej nezaslišanih stopenj.
Ta spreminjajoči se teren poudarja ključno vlogo, ki jo bo imela umetna inteligenca pri določanju smeri trženja, inovacij in personalizacije, ne samo v Združenem kraljestvu.