2 min. branja

Več marketinških strokovnjakov, ki uporabljajo AI za eksperimentiranje

Vodilni dobavitelj platforme za digitalne izkušnje Optimizely je pred kratkim pripravil nekaj zanimivih podatkov , ki kažejo opazne spremembe na britanski marketinški sceni. Raziskava, ki vključuje 1.000 strank in 100 marketinških strokovnjakov, pojasnjuje vse večje sprejemanje avtomatizacije in umetne inteligence v marketinških načrtih.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Več marketinških strokovnjakov, ki uporabljajo AI za eksperimentiranje
Vir: Depositphotos

Presenetljivo je, da je 65% anketiranih podjetij že vključilo avtomatizacijo in umetno inteligenco v svoje postopke A / B testiranja in eksperimentiranja. Še bolj presenetljivo je, da se je skoraj polovica teh posvojitev zgodila lani, kar kaže na hitro povečanje integracije umetne inteligence.

V pričakovanju leta 2024 presenetljivih 87% tržnikov poudarja kritično potrebo po inovacijah pri doseganju svojih ciljev. Kljub temu, glede na to, da se 20 % anketirancev pritožuje nad obstoječo metodo, obstaja prostor za razvoj na področju spletnega eksperimentiranja. Poleg tega je 23% anketirancev dejalo, da njihovi sedanji pristopi niso prefinjeni.

Številne ovire preprečujejo uspešno eksperimentiranje. Za 43% tržnikov so najpomembnejše proračunske omejitve; tesno sledijo omejitve virov, časa in pozornosti, ki vplivajo na 39%. Neustrezna orodja ali tehnologija (25 %), oddelčni silosi (25 %) in majhen obseg poskusov (18 %) povzročajo druge težave.

Source: Optimizely

Ne glede na te izzive lahko jasno vidimo obetavnost za avtomatizacijo in umetno inteligenco. Presenetljivo je, da 89% tržnikov meni, da je umetna inteligenca odgovor na premagovanje teh ovir. Natančneje, čeprav 62% upa, da bo AI izboljšala natančnost, 70% meni, da pospešuje poskuse.

V prihodnosti namerava 48% tržnikov v Združenem kraljestvu uporabiti umetno inteligenco za izdelavo bolj prilagojenih in prilagojenih vsebin. Nadaljnjih 41% vidi obetavnost v množični proizvodnji naslovov, grafik in pozivov k ukrepanju z uporabo umetne inteligence. Poleg tega jih 32 % želi ustvariti eksperimentalne hipoteze, 37 % pa umetno inteligenco za dinamično dodeljevanje prometa med testnimi različicami.

Source: Optimizely

Napoved za javnost podjetja Optimizely poudarja , kako bi lahko umetna inteligenca preoblikovala v trženju:

“Mnoga podjetja še vedno izpopolnjujejo svoje eksperimentalne metode za boljšo prilagoditev in večjo konverzijo v okolju današnjih pozorno spremljanih korporativnih odločitev. Konvergenca umetne inteligence in eksperimentiranja omogoča tržnikom, da natančno prepoznajo vsebine, ki ustrezajo določenim profilom strank, in tako omogočajo agilne spremembe, ki izboljšajo digitalne izkušnje do doslej nezaslišanih stopenj.

Ta spreminjajoči se teren poudarja ključno vlogo, ki jo bo imela umetna inteligenca pri določanju smeri trženja, inovacij in personalizacije, ne samo v Združenem kraljestvu.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost dela: Roboti, umetna inteligenca in avtomatizacija v e-trgovini
7 min. branja

Prihodnost dela: Roboti, umetna inteligenca in avtomatizacija v e-trgovini

Le malo panog je tako primernih za uporabo umetne inteligence kot e-trgovina, tako z vidika operativne učinkovitosti kot tudi procesov, namenjenih strankam. V tem članku bomo preučili podrobnosti o avtomatizaciji v e-trgovini z umetno inteligenco. Raziskali bomo, kako umetna inteligenca spreminja pokrajino spletne maloprodaje in izboljšuje vse od upravljanja zalog do prilagojene izkušnje strank. Platforme […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Preberite članek
Orodja za avtomatizacijo trženja z umetno inteligenco: Celovit vodnik za uspeh
12 min. branja

Orodja za avtomatizacijo trženja z umetno inteligenco: Celovit vodnik za uspeh

Avtomatizacija ni več namenjena samo proizvodnji. Preoblikuje industrijo, racionalizira procese in revolucionarno spreminja trženjske strategije. Če želite ostati pred konkurenco in svojo blagovno znamko povzdigniti v nove višave, je avtomatizacija z umetno inteligenco tisti, ki vam spremeni pravila igre. Brez nje tvegate, da boste zaostali, medtem ko bo vaša konkurenca napredovala. Orodja za avtomatizacijo trženja […]

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Preberite članek
Umetna inteligenca v avtomatizaciji trženja
12 min. branja

Umetna inteligenca v avtomatizaciji trženja

Umetna inteligenca ni več le modna beseda, temveč spreminja naše razmišljanje, delo in vsakodnevno delovanje. Danes je umetna inteligenca skoraj povsod, njeni uporabniki pa so zelo različno stari. Pomaga nam pri učenju otrok za šolo, načrtovanju počitnic, avtomatizaciji ponavljajočih se opravil, ustvarjanju personaliziranih kampanj in še veliko več! Ne glede na to, ali ste lastnik […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+