2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
Vir: searchenginejournal.com

Kaj to pomeni za oglaševalce?

Če ste za prilagajanje oglasov v YouTubu ali prikaznih oglasih uporabljali Google Ads Creative Studio, boste morali preiti na druga orodja ali sodelovati s tretjimi osebami. Google priporoča, da to spremembo začnete izvajati takoj, da zagotovite kontinuiteto in učinkovitost svojih kreativnih kampanj.

Pomembni datumi

  • 28. oktober 2024: Konec možnosti ustvarjanja novih računov.
  • 17. januar 2025: Ustvarjanje novih projektov ali podvajanje obstoječih ne bo mogoče.
  • Konec marca 2025: Storitev bo v celoti ukinjena.

Do konca marca 2025 lahko oglaševalci še vedno urejajo in izvažajo obstoječe projekte, dodajajo nove ustvarjalne elemente in upravljajo dostop uporabnikov.

Za oglase v YouTubu Google priporoča sodelovanje z zunanjimi kreativnimi partnerji. Kar zadeva prikazne oglase, storitev ostaja na voljo za dinamične in statične delovne tokove, vendar je prav tako priporočljivo razmisliti o zunanjih kreativnih rešitvah.

Kaj je ponujal Google Ads Creative Studio?

Google Ads Creative Studio je bila zanesljiva rešitev za ustvarjanje prilagojenih oglasov v velikem obsegu. Omogočala je samodejno ustvarjanje različnih različic oglasov na podlagi demografskih podatkov, lokacij, jezikov ali konteksta. Z deljenjem sredstev in projektov je omogočal enostavno sodelovanje med ekipami. Za učinkovito distribucijo oglasov je lahko integriral tudi orodja Google Ads, Campaign Manager 360 ter Display & Video 360.

Orodje je bilo idealno za podjetja, ki so potrebovala prilagodljivost in razširljivost pri kreativni produkciji, vendar Google zdaj oglaševalcem priporoča, da poiščejo druge možnosti.

Kako se pripraviti na spremembo?

  1. Začnite izvažati vse obstoječe kreative in projekte, da si zagotovite dostop do gradiva po prenehanju storitve.
  2. Poiščite alternativne platforme ali partnerje, ki lahko prevzamejo vaše ustvarjalne delovne tokove.
  3. Za podporo pri prehodu in priporočila ustreznih rešitevse obrnite na skrbnika računa pri Googlu.

Zaradi ukinitve storitve morajo oglaševalci prilagoditi in optimizirati svoje kreativne procese z zunanjimi orodji ali sodelovanjem z agencijami. Čeprav ta sprememba morda predstavlja izziv, odpira tudi priložnosti za nove rešitve, ki bodo podpirale učinkovitost in razširljivost vaših kampanj v prihodnosti. Ne čakajte do zadnje minute in začnite s prehodom že danes!

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+