3 min. branja

Uspeh e-trgovine z modnimi oblačili: Analiza stopnje konverzije v ZDA, Nemčiji in Veliki Britaniji

Spreminjajoče se področje nakupovanja v e-trgovini z modnimi oblačili predstavlja zanimivo uganko pri preučevanju podatkov platforme ECDB - kljub vnemi ameriških potrošnikov, da dodajajo izdelke v svoje digitalne košarice, v nasprotju z bolj konzervativnim pristopom nemških in britanskih kupcev, vse regije še vedno dosegajo primerljive stopnje konverzije, kar kaže na edinstvene odtenke globalnih nakupovalnih navad.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Uspeh e-trgovine z modnimi oblačili: Analiza stopnje konverzije v ZDA, Nemčiji in Veliki Britaniji
Vir: Depositphotos

Nasprotje med količino in učinkovitostjo

Modna industrija je postala vodilni segment na maloprodajnem trgu z letnim zaslužkom v višini 1,2 bilijona dolarjev v letu 2023. Močne trge sestavljajo Kitajska, Združene države Amerike, Združeno kraljestvo in Nemčija.Združene države Amerike s prihodki v višini 214,8 milijarde dolarjev leta 2023 predstavljajo drugi največji modni trg za Kitajsko (639,5 milijarde dolarjev). Ameriški trg odlikujejo nadpovprečne vrednosti v celotnem konverzijskem lijaku. Stopnja dodajanja v košarico dosega 13,6 %, stopnja zapuščanja košarice pa 10,6 %, kar znatno presega svetovni povprečji 12,3 % in 9,8 %.

Nemčija in Velika Britanija

Nasprotno pa nemški trg, ki je leta 2023 ustvaril 27,7 milijarde dolarjev prihodkov, v primerjavi s svetovnim povprečjem izkazuje nižje stopnje dodajanja v košarico (10,9 %) in opuščanja košarice (7,9 %). Podoben trend je opazen v Veliki Britaniji, kjer je stopnja dodajanja v košarico 11,5-odstotna, stopnja zapuščanja košarice pa 8,3-odstotna. Zanimivo je, da kljub tem razlikam v vedenju strank vsi trije trgi dosegajo podobne stopnje konverzije, ki se gibljejo med 3,0 % in 3,2 %, kar presega globalno povprečje 2,5 %.

Fashion E-commerce Success: US, Germany & UK Conversion Rate Analysis

Source: ECDB

Kaj je razlog za te razlike?

Zdi se, da senemški in britanski potrošniki nakupovanja lotevajo odločno in osredotočeno, saj v svoje košarice običajno dodajajo izdelke z jasnim namenom nakupa. Po drugi strani pa lahko potrošniki v Združenih državah Amerike izdelke v svoje spletne nakupovalne košarice dodajajo naključno. Na primer, da bi “shranili” določeno obleko ali preverili cene, ki jih ponujajo različne trgovine.

Vprašanja, kot so skrbi glede plačila, nepredvideni stroški ali omejeni načini plačila, bi prav tako lahko imela vlogo pri tem, da ljudje zapustijo košarice, ne da bi opravili nakup.

Razlike, opažene pri nakupovalnih navadah, poudarjajo pomembnost prilagajanja pristopov trgom . Za ameriške spletne trgovine je lahko koristno, da poenostavijo postopek odjave, medtem ko se lahko nemške in britanske spletne trgovine osredotočijo na povečanje stopnje dodajanja izdelkov v košarico. Razlike v strategijah konverzije na trgih so posledica družbenih in gospodarskih vplivov ter kulturnih elementov, ki pomembno vplivajo na dejanja potrošnikov. Poznavanje tradicij in nakupovalnih navad je pomembno za učinkovito globalno širitev.

Zaključek

Medtem ko se lahko poti strank na različnih trgih razlikujejo, ko gre za postopek konverzijskega lijaka, se končni rezultat – stopnja konverzije – zdi enak na vseh trgih, kar kaže na to, da se je mogoče uspeha v e-trgovini lotiti z različnimi strategijami in metodami.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU