
Nasprotje med količino in učinkovitostjo
Modna industrija je postala vodilni segment na maloprodajnem trgu z letnim zaslužkom v višini 1,2 bilijona dolarjev v letu 2023. Močne trge sestavljajo Kitajska, Združene države Amerike, Združeno kraljestvo in Nemčija.Združene države Amerike s prihodki v višini 214,8 milijarde dolarjev leta 2023 predstavljajo drugi največji modni trg za Kitajsko (639,5 milijarde dolarjev). Ameriški trg odlikujejo nadpovprečne vrednosti v celotnem konverzijskem lijaku. Stopnja dodajanja v košarico dosega 13,6 %, stopnja zapuščanja košarice pa 10,6 %, kar znatno presega svetovni povprečji 12,3 % in 9,8 %.
Nemčija in Velika Britanija
Nasprotno pa nemški trg, ki je leta 2023 ustvaril 27,7 milijarde dolarjev prihodkov, v primerjavi s svetovnim povprečjem izkazuje nižje stopnje dodajanja v košarico (10,9 %) in opuščanja košarice (7,9 %). Podoben trend je opazen v Veliki Britaniji, kjer je stopnja dodajanja v košarico 11,5-odstotna, stopnja zapuščanja košarice pa 8,3-odstotna. Zanimivo je, da kljub tem razlikam v vedenju strank vsi trije trgi dosegajo podobne stopnje konverzije, ki se gibljejo med 3,0 % in 3,2 %, kar presega globalno povprečje 2,5 %.

Source: ECDB
Kaj je razlog za te razlike?
Zdi se, da senemški in britanski potrošniki nakupovanja lotevajo odločno in osredotočeno, saj v svoje košarice običajno dodajajo izdelke z jasnim namenom nakupa. Po drugi strani pa lahko potrošniki v Združenih državah Amerike izdelke v svoje spletne nakupovalne košarice dodajajo naključno. Na primer, da bi “shranili” določeno obleko ali preverili cene, ki jih ponujajo različne trgovine.
Vprašanja, kot so skrbi glede plačila, nepredvideni stroški ali omejeni načini plačila, bi prav tako lahko imela vlogo pri tem, da ljudje zapustijo košarice, ne da bi opravili nakup.
Razlike, opažene pri nakupovalnih navadah, poudarjajo pomembnost prilagajanja pristopov trgom . Za ameriške spletne trgovine je lahko koristno, da poenostavijo postopek odjave, medtem ko se lahko nemške in britanske spletne trgovine osredotočijo na povečanje stopnje dodajanja izdelkov v košarico. Razlike v strategijah konverzije na trgih so posledica družbenih in gospodarskih vplivov ter kulturnih elementov, ki pomembno vplivajo na dejanja potrošnikov. Poznavanje tradicij in nakupovalnih navad je pomembno za učinkovito globalno širitev.
Zaključek
Medtem ko se lahko poti strank na različnih trgih razlikujejo, ko gre za postopek konverzijskega lijaka, se končni rezultat – stopnja konverzije – zdi enak na vseh trgih, kar kaže na to, da se je mogoče uspeha v e-trgovini lotiti z različnimi strategijami in metodami.