3 min. branja

Uspeh e-trgovine z modnimi oblačili: Analiza stopnje konverzije v ZDA, Nemčiji in Veliki Britaniji

Spreminjajoče se področje nakupovanja v e-trgovini z modnimi oblačili predstavlja zanimivo uganko pri preučevanju podatkov platforme ECDB - kljub vnemi ameriških potrošnikov, da dodajajo izdelke v svoje digitalne košarice, v nasprotju z bolj konzervativnim pristopom nemških in britanskih kupcev, vse regije še vedno dosegajo primerljive stopnje konverzije, kar kaže na edinstvene odtenke globalnih nakupovalnih navad.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Uspeh e-trgovine z modnimi oblačili: Analiza stopnje konverzije v ZDA, Nemčiji in Veliki Britaniji
Vir: Depositphotos

Nasprotje med količino in učinkovitostjo

Modna industrija je postala vodilni segment na maloprodajnem trgu z letnim zaslužkom v višini 1,2 bilijona dolarjev v letu 2023. Močne trge sestavljajo Kitajska, Združene države Amerike, Združeno kraljestvo in Nemčija.Združene države Amerike s prihodki v višini 214,8 milijarde dolarjev leta 2023 predstavljajo drugi največji modni trg za Kitajsko (639,5 milijarde dolarjev). Ameriški trg odlikujejo nadpovprečne vrednosti v celotnem konverzijskem lijaku. Stopnja dodajanja v košarico dosega 13,6 %, stopnja zapuščanja košarice pa 10,6 %, kar znatno presega svetovni povprečji 12,3 % in 9,8 %.

Nemčija in Velika Britanija

Nasprotno pa nemški trg, ki je leta 2023 ustvaril 27,7 milijarde dolarjev prihodkov, v primerjavi s svetovnim povprečjem izkazuje nižje stopnje dodajanja v košarico (10,9 %) in opuščanja košarice (7,9 %). Podoben trend je opazen v Veliki Britaniji, kjer je stopnja dodajanja v košarico 11,5-odstotna, stopnja zapuščanja košarice pa 8,3-odstotna. Zanimivo je, da kljub tem razlikam v vedenju strank vsi trije trgi dosegajo podobne stopnje konverzije, ki se gibljejo med 3,0 % in 3,2 %, kar presega globalno povprečje 2,5 %.

Fashion E-commerce Success: US, Germany & UK Conversion Rate Analysis

Source: ECDB

Kaj je razlog za te razlike?

Zdi se, da senemški in britanski potrošniki nakupovanja lotevajo odločno in osredotočeno, saj v svoje košarice običajno dodajajo izdelke z jasnim namenom nakupa. Po drugi strani pa lahko potrošniki v Združenih državah Amerike izdelke v svoje spletne nakupovalne košarice dodajajo naključno. Na primer, da bi “shranili” določeno obleko ali preverili cene, ki jih ponujajo različne trgovine.

Vprašanja, kot so skrbi glede plačila, nepredvideni stroški ali omejeni načini plačila, bi prav tako lahko imela vlogo pri tem, da ljudje zapustijo košarice, ne da bi opravili nakup.

Razlike, opažene pri nakupovalnih navadah, poudarjajo pomembnost prilagajanja pristopov trgom . Za ameriške spletne trgovine je lahko koristno, da poenostavijo postopek odjave, medtem ko se lahko nemške in britanske spletne trgovine osredotočijo na povečanje stopnje dodajanja izdelkov v košarico. Razlike v strategijah konverzije na trgih so posledica družbenih in gospodarskih vplivov ter kulturnih elementov, ki pomembno vplivajo na dejanja potrošnikov. Poznavanje tradicij in nakupovalnih navad je pomembno za učinkovito globalno širitev.

Zaključek

Medtem ko se lahko poti strank na različnih trgih razlikujejo, ko gre za postopek konverzijskega lijaka, se končni rezultat – stopnja konverzije – zdi enak na vseh trgih, kar kaže na to, da se je mogoče uspeha v e-trgovini lotiti z različnimi strategijami in metodami.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+