3 min. branja

Umetnost kuponov za popust in zakaj jih tako zelo ljubimo?

Ko rečete kupon za popust, večina od nas pomisli na majhen kos papirja s kodo, ki nam omogoča, da prihranimo denar pri nakupovanju. Toda ali veste, katero globalno podjetje je prvo natisnilo in distribuiralo kupon za popust? To je bila Coca-Cola leta 1887.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Umetnost kuponov za popust in zakaj jih tako zelo ljubimo?
Vir: Depositphotos

Zakaj so popusti tako priljubljeni?

Popusti nam ne omogočajo le, da prihranimo denar, temveč se tudi počutimo srečni. Študija iz leta 2012 v ZDA je pokazala, da so ljudje, ki so prejeli kupon za popust v višini 10 dolarjev, doživeli 38-odstotno povečanje hormonov sreče.

Zanimive številke o popustih:

  • V raziskavi iz leta 2013, v kateri je sodelovalo 10.009 ljudi, je 51% anketirancev izjavilo, da nanje vpliva popust pri spletnem nakupovanju.
  • Podatki BIA/Kelsey kažejo, da so popusti povečali skupno prodajo njihovih strank za 17,7 %.
  • Statistični podatki VoucherCloud kažejo, da je 57% kupcev motiviranih za prvi nakup pri neznanem e-prodajalcu, ko jim ponudijo kupon za popust.

Vir: HuffPost

Source: Firstversions.com

Kako izkoristimo popuste v e-trgovini?

V e-trgovini kupone za popust razdelimo glede na njihovo uporabo:

  • Pridobitev – zahvaljujoč njim dobimo nove stranke
  • Retencija – s temi motiviramo stranke, ki so že kupile pri nas, da ponovno kupijo
  • Parazitski – prosto se gibljejo po internetu (vprašanje tukaj je: ali bi bilo naročilo oddano brez tovrstnega bona?)

Kot verjetno lahko vidite iz prejšnjih vrstic, so popusti pri pridobivanju in zadrževanju tisti, ki jih želimo. V večini primerov ne želimo parazitskih popustov.

Kateri so najpogostejši popusti?

  • Kupite enega, dobite enega brezplačnega (izdelki z visoko maržo)
  • Odstotek
  • Fiksni znesek
  • Darilo z naročilom (lahko darilo, ki ne vpliva na pošiljanje in ne stane veliko)
  • Brezplačna dostava
  • Količinski popusti

Source: Depositphotos

Strategije popustov:

  • Pridobivanje novih strank.
  • Prodaja starih zalog ali sezonskih izdelkov.
  • Spodbujanje strank, da porabijo več kot minimalni znesek.
  • Vrnitev stranke v trgovino po opustitvi košarice.
  • Sledenje trženjskim kampanjam in poročanje o njih.

Prilagojeni popusti zvestobe: Če poznate želje svojih strank, jih lahko dosežete s prilagojenim popustom.

Nov popust za stranke: kupon za popust promovirajte navzven, vendar samo novim strankam.

Nasveti za ustvarjanje popusta:

  • Za nove stranke so privlačnejši splošni popusti na vse izdelke.
  • Za dražje izdelke je bolje ponuditi popust vrednosti kot odstotek popusta.
  • Za cenejše izdelke uporabite zaokrožene količine; za dražje izdelke uporabite “Cene Bata”.

Psihologija popustov je učinkovita, ker se bodo vaše stranke počutile dobro in bolj motivirane za nakup. Če pa boste uporabili te strategije, se prepričajte, da to počnete strateško in ne zapravljate časa ali denarja.

Delite članek
Podobni članki
10 najboljših strategij partnerskega trženja
8 min. branja

10 najboljših strategij partnerskega trženja

Partnersko trženje je postalo močan kanal za pridobivanje prihodkov, ki tržnikom omogoča, da s promocijo izdelkov in provizijami od prodaje zaslužijo pasivni dohodek. Vendar je ključ do izkoriščanja njegovega potenciala v uporabi pravih strategij, prilagojenih vašemu občinstvu in niši. V tem članku se bomo poglobili v 10 najboljših strategij za partnersko trženje, ki so praktične, […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Preberite članek
Trendi partnerskega trženja, ki oblikujejo prihodnost digitalnega oglaševanja
9 min. branja

Trendi partnerskega trženja, ki oblikujejo prihodnost digitalnega oglaševanja

Partnersko trženje je hitro razvijajoča se panoga, v kateri sledenje ni neobvezno, temveč je nujno. Inovacije na področju tehnologije, spreminjajoče se navade potrošnikov in spreminjajoča se trženjska okolja še naprej na novo določajo pravila sodelovanja. Kar je delovalo včeraj, morda ne bo delovalo jutri, zato je poznavanje dogajanja ključnega pomena, da ostanete v igri. Glede […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Preberite članek
Partnersko trženje kot strategija uspešnosti
16 min. branja

Partnersko trženje kot strategija uspešnosti

Partnersko trženje je odlična strategija, pri kateri imajo koristi tako trgovci kot partnerji. S sodelovanjem z založniki lahko podjetja promovirajo svoje izdelke ali storitve ter končno povečajo svoj doseg in prihodke od prodaje, ne da bi pri tem imela kakršne koli stroške. Ključna prednost partnerskega trženja kot strategije uspešnosti je njegova razširljivost. Več prometa in […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+