Zakaj so popusti tako priljubljeni?
Popusti nam ne omogočajo le, da prihranimo denar, temveč se tudi počutimo srečni. Študija iz leta 2012 v ZDA je pokazala, da so ljudje, ki so prejeli kupon za popust v višini 10 dolarjev, doživeli 38-odstotno povečanje hormonov sreče.
Zanimive številke o popustih:
- V raziskavi iz leta 2013, v kateri je sodelovalo 10.009 ljudi, je 51% anketirancev izjavilo, da nanje vpliva popust pri spletnem nakupovanju.
- Podatki BIA/Kelsey kažejo, da so popusti povečali skupno prodajo njihovih strank za 17,7 %.
- Statistični podatki VoucherCloud kažejo, da je 57% kupcev motiviranih za prvi nakup pri neznanem e-prodajalcu, ko jim ponudijo kupon za popust.
Vir: HuffPost
Kako izkoristimo popuste v e-trgovini?
V e-trgovini kupone za popust razdelimo glede na njihovo uporabo:
- Pridobitev – zahvaljujoč njim dobimo nove stranke
- Retencija – s temi motiviramo stranke, ki so že kupile pri nas, da ponovno kupijo
- Parazitski – prosto se gibljejo po internetu (vprašanje tukaj je: ali bi bilo naročilo oddano brez tovrstnega bona?)
Kot verjetno lahko vidite iz prejšnjih vrstic, so popusti pri pridobivanju in zadrževanju tisti, ki jih želimo. V večini primerov ne želimo parazitskih popustov.
Kateri so najpogostejši popusti?
- Kupite enega, dobite enega brezplačnega (izdelki z visoko maržo)
- Odstotek
- Fiksni znesek
- Darilo z naročilom (lahko darilo, ki ne vpliva na pošiljanje in ne stane veliko)
- Brezplačna dostava
- Količinski popusti
Strategije popustov:
- Pridobivanje novih strank.
- Prodaja starih zalog ali sezonskih izdelkov.
- Spodbujanje strank, da porabijo več kot minimalni znesek.
- Vrnitev stranke v trgovino po opustitvi košarice.
- Sledenje trženjskim kampanjam in poročanje o njih.
Prilagojeni popusti zvestobe: Če poznate želje svojih strank, jih lahko dosežete s prilagojenim popustom.
Nov popust za stranke: kupon za popust promovirajte navzven, vendar samo novim strankam.
Nasveti za ustvarjanje popusta:
- Za nove stranke so privlačnejši splošni popusti na vse izdelke.
- Za dražje izdelke je bolje ponuditi popust vrednosti kot odstotek popusta.
- Za cenejše izdelke uporabite zaokrožene količine; za dražje izdelke uporabite “Cene Bata”.
Psihologija popustov je učinkovita, ker se bodo vaše stranke počutile dobro in bolj motivirane za nakup. Če pa boste uporabili te strategije, se prepričajte, da to počnete strateško in ne zapravljate časa ali denarja.