2 min. branja

Umetna inteligenca povečuje podjetja: 74% vidi donosnost naložbe v prvem letu

Nedavne raziskave Google Clouda in Nacionalne raziskovalne skupine kažejo pomemben vpliv generativne umetne inteligence na različnih področjih, vključno s trženjem e-trgovine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Umetna inteligenca povečuje podjetja: 74% vidi donosnost naložbe v prvem letu
Vir: Depositphotos

Med 23. februarjem in 5. aprilom letos je raziskava, v katero je sodelovalo 2.508 vodilnih delavcev iz svetovnih podjetij z dohodkom 10 milijonov dolarjev ali več, odkrila nepričakovane zaključke o uporabi in prednostih tehnologije umetne inteligence .

Glede na ugotovitve:

  • 74% teh zgodnjih posvojiteljev je trdilo, da so svojo naložbo vrnili v enem letu
  • 86% je poročalo, da so se njihovi dohodki izboljšali za vsaj 6%
  • 61 % anketirancev uporablja generativno umetno inteligenco za vsaj eno funkcijo

Ti podatki kažejo, kako strateško se lahko umetna inteligenca razlikuje v današnjem konkurenčnem korporativnem ozračju. Umetna inteligenca je bila izjemno uporabna na področju trženja e-trgovine.

Po ugotovitvah so organizacije poročale o neposrednih potencialih strank in prevzemih zaradi tehnologij umetne inteligence. Ta trend je bil še posebej očiten v sektorju finančnih storitev, kjer je 82 % anketirancev dejalo, da je ustvarjanje potencialnih strank, ki ga poganja umetna inteligenca, ključno gonilo rasti.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google

“Generativna umetna inteligenca ni le tehnološki razvoj; to je strateški razlikovalec. Naša raziskava kaže, da zgodnji uporabniki umetne inteligence žanjejo pomembne koristi, od povečane proizvodnje do izboljšanih storitev za stranke in višjih prihodkov.« je dejal Oliver Park, podpredsednik Google Clouda.

Glede na anketo Google Cloud se je umetna inteligenca, vključno z njenimi aplikacijami v trženju e-trgovine, pojavila kot glavni element, ki spodbuja rast podjetij in izboljšanje proizvodnje. Podjetja, ki vlagajo v umetno inteligenco in jo učinkovito integrirajo v svoje poslovanje, bodo z izboljšanjem tehnologije najverjetneje pridobila konkurenčno prednost v nenehno spreminjajočem se digitalnem svetu.

Uspeh je odvisen od uravnoteženja tehničnega sprejetja z opolnomočenjem in usposabljanjem zaposlenih, tako da se celoten potencial umetne inteligence uresniči na vseh področjih poslovanja, vključno s strategijami trženja e-trgovine.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU