2 min. branja

Umetna inteligenca povečuje podjetja: 74% vidi donosnost naložbe v prvem letu

Nedavne raziskave Google Clouda in Nacionalne raziskovalne skupine kažejo pomemben vpliv generativne umetne inteligence na različnih področjih, vključno s trženjem e-trgovine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Umetna inteligenca povečuje podjetja: 74% vidi donosnost naložbe v prvem letu
Vir: Depositphotos

Med 23. februarjem in 5. aprilom letos je raziskava, v katero je sodelovalo 2.508 vodilnih delavcev iz svetovnih podjetij z dohodkom 10 milijonov dolarjev ali več, odkrila nepričakovane zaključke o uporabi in prednostih tehnologije umetne inteligence .

Glede na ugotovitve:

  • 74% teh zgodnjih posvojiteljev je trdilo, da so svojo naložbo vrnili v enem letu
  • 86% je poročalo, da so se njihovi dohodki izboljšali za vsaj 6%
  • 61 % anketirancev uporablja generativno umetno inteligenco za vsaj eno funkcijo

Ti podatki kažejo, kako strateško se lahko umetna inteligenca razlikuje v današnjem konkurenčnem korporativnem ozračju. Umetna inteligenca je bila izjemno uporabna na področju trženja e-trgovine.

Po ugotovitvah so organizacije poročale o neposrednih potencialih strank in prevzemih zaradi tehnologij umetne inteligence. Ta trend je bil še posebej očiten v sektorju finančnih storitev, kjer je 82 % anketirancev dejalo, da je ustvarjanje potencialnih strank, ki ga poganja umetna inteligenca, ključno gonilo rasti.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google

“Generativna umetna inteligenca ni le tehnološki razvoj; to je strateški razlikovalec. Naša raziskava kaže, da zgodnji uporabniki umetne inteligence žanjejo pomembne koristi, od povečane proizvodnje do izboljšanih storitev za stranke in višjih prihodkov.« je dejal Oliver Park, podpredsednik Google Clouda.

Glede na anketo Google Cloud se je umetna inteligenca, vključno z njenimi aplikacijami v trženju e-trgovine, pojavila kot glavni element, ki spodbuja rast podjetij in izboljšanje proizvodnje. Podjetja, ki vlagajo v umetno inteligenco in jo učinkovito integrirajo v svoje poslovanje, bodo z izboljšanjem tehnologije najverjetneje pridobila konkurenčno prednost v nenehno spreminjajočem se digitalnem svetu.

Uspeh je odvisen od uravnoteženja tehničnega sprejetja z opolnomočenjem in usposabljanjem zaposlenih, tako da se celoten potencial umetne inteligence uresniči na vseh področjih poslovanja, vključno s strategijami trženja e-trgovine.

Delite članek
Podobni članki
Nova orodja v YouTubu za zaščito ustvarjalcev in blagovnih znamk
3 min. branja

Nova orodja v YouTubu za zaščito ustvarjalcev in blagovnih znamk

Nova orodja v YouTubu revolucionirajo zaščito vsebine. Obramba platforme pred globokimi ponaredki se krepi, saj YouTube uvaja inovativne funkcije za zaščito ustvarjalcev in blagovnih znamk. Ta nova orodja v YouTubu bodo uporabnike opozorila na vsebino, ustvarjeno z umetno inteligenco, ki poskuša uporabiti njihove izvirne stvaritve. Ta razvoj odpira nove priložnosti za zaščito blagovne znamke in […]

Preberite članek
YouTube razkriva »Brainstorm with Gemini«: ustvarjalna spodbuda za ustvarjalce videoposnetkov, ki jo poganja umetna inteligenca
2 min. branja

YouTube razkriva »Brainstorm with Gemini«: ustvarjalna spodbuda za ustvarjalce videoposnetkov, ki jo poganja umetna inteligenca

YouTube, Googlovo orodje za izmenjavo videov, išče nove pristope za podporo ustvarjalcem vsebin med njihovim ustvarjalnim procesom. YouTube je v nedavni objavi na svojem kanalu Creator Insider predstavil omejen eksperiment, imenovan “Brainstorm with Gemini”. Ta funkcija, ki je zasnovana tako, da producentom pomaga pri oblikovanju idej za videoposnetke, ustvarjanju privlačnih naslovov in ustvarjanju vizualno presenetljivih […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+