2 min. branja

Umetna inteligenca povečuje podjetja: 74% vidi donosnost naložbe v prvem letu

Nedavne raziskave Google Clouda in Nacionalne raziskovalne skupine kažejo pomemben vpliv generativne umetne inteligence na različnih področjih, vključno s trženjem e-trgovine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Umetna inteligenca povečuje podjetja: 74% vidi donosnost naložbe v prvem letu
Vir: Depositphotos

Med 23. februarjem in 5. aprilom letos je raziskava, v katero je sodelovalo 2.508 vodilnih delavcev iz svetovnih podjetij z dohodkom 10 milijonov dolarjev ali več, odkrila nepričakovane zaključke o uporabi in prednostih tehnologije umetne inteligence .

Glede na ugotovitve:

  • 74% teh zgodnjih posvojiteljev je trdilo, da so svojo naložbo vrnili v enem letu
  • 86% je poročalo, da so se njihovi dohodki izboljšali za vsaj 6%
  • 61 % anketirancev uporablja generativno umetno inteligenco za vsaj eno funkcijo

Ti podatki kažejo, kako strateško se lahko umetna inteligenca razlikuje v današnjem konkurenčnem korporativnem ozračju. Umetna inteligenca je bila izjemno uporabna na področju trženja e-trgovine.

Po ugotovitvah so organizacije poročale o neposrednih potencialih strank in prevzemih zaradi tehnologij umetne inteligence. Ta trend je bil še posebej očiten v sektorju finančnih storitev, kjer je 82 % anketirancev dejalo, da je ustvarjanje potencialnih strank, ki ga poganja umetna inteligenca, ključno gonilo rasti.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google

“Generativna umetna inteligenca ni le tehnološki razvoj; to je strateški razlikovalec. Naša raziskava kaže, da zgodnji uporabniki umetne inteligence žanjejo pomembne koristi, od povečane proizvodnje do izboljšanih storitev za stranke in višjih prihodkov.« je dejal Oliver Park, podpredsednik Google Clouda.

Glede na anketo Google Cloud se je umetna inteligenca, vključno z njenimi aplikacijami v trženju e-trgovine, pojavila kot glavni element, ki spodbuja rast podjetij in izboljšanje proizvodnje. Podjetja, ki vlagajo v umetno inteligenco in jo učinkovito integrirajo v svoje poslovanje, bodo z izboljšanjem tehnologije najverjetneje pridobila konkurenčno prednost v nenehno spreminjajočem se digitalnem svetu.

Uspeh je odvisen od uravnoteženja tehničnega sprejetja z opolnomočenjem in usposabljanjem zaposlenih, tako da se celoten potencial umetne inteligence uresniči na vseh področjih poslovanja, vključno s strategijami trženja e-trgovine.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Kaj je potopno nakupovanje?
4 min. branja

Kaj je potopno nakupovanje?

Potopno nakupovanje je maloprodajna strategija, ki združuje digitalne inovacije z privlačnimi, otipljivimi vidiki tradicionalne maloprodaje. Združuje digitalni in fizični svet za ustvarjanje nepozabnih in očarljivih izkušenj z uporabo najsodobnejših tehnologij, kot so navidezna resničnost (VR), razširjena resničnost (AR) in nakupovanje v živo.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+