2 min. branja

Umetna inteligenca povečuje podjetja: 74% vidi donosnost naložbe v prvem letu

Nedavne raziskave Google Clouda in Nacionalne raziskovalne skupine kažejo pomemben vpliv generativne umetne inteligence na različnih področjih, vključno s trženjem e-trgovine.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Umetna inteligenca povečuje podjetja: 74% vidi donosnost naložbe v prvem letu
Vir: Depositphotos

Med 23. februarjem in 5. aprilom letos je raziskava, v katero je sodelovalo 2.508 vodilnih delavcev iz svetovnih podjetij z dohodkom 10 milijonov dolarjev ali več, odkrila nepričakovane zaključke o uporabi in prednostih tehnologije umetne inteligence .

Glede na ugotovitve:

  • 74% teh zgodnjih posvojiteljev je trdilo, da so svojo naložbo vrnili v enem letu
  • 86% je poročalo, da so se njihovi dohodki izboljšali za vsaj 6%
  • 61 % anketirancev uporablja generativno umetno inteligenco za vsaj eno funkcijo

Ti podatki kažejo, kako strateško se lahko umetna inteligenca razlikuje v današnjem konkurenčnem korporativnem ozračju. Umetna inteligenca je bila izjemno uporabna na področju trženja e-trgovine.

Po ugotovitvah so organizacije poročale o neposrednih potencialih strank in prevzemih zaradi tehnologij umetne inteligence. Ta trend je bil še posebej očiten v sektorju finančnih storitev, kjer je 82 % anketirancev dejalo, da je ustvarjanje potencialnih strank, ki ga poganja umetna inteligenca, ključno gonilo rasti.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google

“Generativna umetna inteligenca ni le tehnološki razvoj; to je strateški razlikovalec. Naša raziskava kaže, da zgodnji uporabniki umetne inteligence žanjejo pomembne koristi, od povečane proizvodnje do izboljšanih storitev za stranke in višjih prihodkov.« je dejal Oliver Park, podpredsednik Google Clouda.

Glede na anketo Google Cloud se je umetna inteligenca, vključno z njenimi aplikacijami v trženju e-trgovine, pojavila kot glavni element, ki spodbuja rast podjetij in izboljšanje proizvodnje. Podjetja, ki vlagajo v umetno inteligenco in jo učinkovito integrirajo v svoje poslovanje, bodo z izboljšanjem tehnologije najverjetneje pridobila konkurenčno prednost v nenehno spreminjajočem se digitalnem svetu.

Uspeh je odvisen od uravnoteženja tehničnega sprejetja z opolnomočenjem in usposabljanjem zaposlenih, tako da se celoten potencial umetne inteligence uresniči na vseh področjih poslovanja, vključno s strategijami trženja e-trgovine.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+