Med 23. februarjem in 5. aprilom letos je raziskava, v katero je sodelovalo 2.508 vodilnih delavcev iz svetovnih podjetij z dohodkom 10 milijonov dolarjev ali več, odkrila nepričakovane zaključke o uporabi in prednostih tehnologije umetne inteligence .
Glede na ugotovitve:
- 74% teh zgodnjih posvojiteljev je trdilo, da so svojo naložbo vrnili v enem letu
- 86% je poročalo, da so se njihovi dohodki izboljšali za vsaj 6%
- 61 % anketirancev uporablja generativno umetno inteligenco za vsaj eno funkcijo
Ti podatki kažejo, kako strateško se lahko umetna inteligenca razlikuje v današnjem konkurenčnem korporativnem ozračju. Umetna inteligenca je bila izjemno uporabna na področju trženja e-trgovine.
Po ugotovitvah so organizacije poročale o neposrednih potencialih strank in prevzemih zaradi tehnologij umetne inteligence. Ta trend je bil še posebej očiten v sektorju finančnih storitev, kjer je 82 % anketirancev dejalo, da je ustvarjanje potencialnih strank, ki ga poganja umetna inteligenca, ključno gonilo rasti.
“Generativna umetna inteligenca ni le tehnološki razvoj; to je strateški razlikovalec. Naša raziskava kaže, da zgodnji uporabniki umetne inteligence žanjejo pomembne koristi, od povečane proizvodnje do izboljšanih storitev za stranke in višjih prihodkov.« je dejal Oliver Park, podpredsednik Google Clouda.
Glede na anketo Google Cloud se je umetna inteligenca, vključno z njenimi aplikacijami v trženju e-trgovine, pojavila kot glavni element, ki spodbuja rast podjetij in izboljšanje proizvodnje. Podjetja, ki vlagajo v umetno inteligenco in jo učinkovito integrirajo v svoje poslovanje, bodo z izboljšanjem tehnologije najverjetneje pridobila konkurenčno prednost v nenehno spreminjajočem se digitalnem svetu.
Uspeh je odvisen od uravnoteženja tehničnega sprejetja z opolnomočenjem in usposabljanjem zaposlenih, tako da se celoten potencial umetne inteligence uresniči na vseh področjih poslovanja, vključno s strategijami trženja e-trgovine.