2 min. branja

Ugotovite, zakaj potrošniki vrnejo predmete in poskrbite, da bo postopek čim bolj gladek

Uspeh blagovne znamke določajo različni dejavniki. In lahko razpade na potrošniško izkušnjo o vračilu izdelkov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ugotovite, zakaj potrošniki vrnejo predmete in poskrbite, da bo postopek čim bolj gladek
Vir: Depositphotos

Na zadovoljstvo strank, vtis blagovne znamke in zaupanje lahko močno vplivajo vračila izdelkov. Čeprav se odprt pristop k vračilu – kjer prodajalec ne postavlja vprašanj – morda zdi prilagodljiv – je v resnici samouničujoč. Trgovec mora ugotoviti, zakaj stranke prinesejo blago nazaj. To jim pomaga pri reševanju razvijajočih se problemov in povečanju kalibra in obsega predstavljenega blaga.

Drug pomemben dejavnik so finančni; Učinkovit nadzor zalog in preprečevanje goljufij lahko pripomoreta k povečanju marž.

Odprta komunikacija

Čeprav so politike vračanja bistvenega pomena, je njihova komunikacijska vrednost še večja. Na primer, tudi z velikodušno politiko bi imel potrošnik grozno izkušnjo, če bi kupil blago na spletu in ugotovil, da ga ne more vrniti v fizično trgovino. Prav tako imajo zapletena navodila za pakiranje in pošiljanje vrnjenih izdelkov negativne učinke.

“Kakovost uporabniške izkušnje je bolj odvisna od načina, kako razložite postopek vračila, kot pa od same politike vračanja,” je dejala Kassi Socha, direktorica analitike pri raziskovalnem in svetovalnem podjetju Gartner.

Sodobni pogled na donose poudarja zmanjšanje skupnega števila donosov. Če je potrošnik zadovoljen na mestu nakupa, to koristi ne le njim, ampak tudi finančnemu položaju podjetja. Uporaba tehnologije, kot je navidezna resničnost, in ponujanje temeljitih informacij o izdelkih lahko pomaga zmanjšati število vračil.

Source: Depositphotos

Druga ključna točka je, da mora biti postopek brezhiben, če bi moral potrošnik vrniti blago. Upoštevati je treba razširitev možnosti vrnitve izven konvencionalne modrosti, vključno z vrnitvijo ob robniku. Kar zadeva pritožbe in vračila, mora biti komunikacija enostavna in odprta; zakopavanje pogojev na straneh s pogostimi vprašanji je vsaj čudno. Pravilniki o vračilu ustrezajo spletnim mestom kategorij, stranem izdelkov ali postopku nakupa.

Prodajalci bi morali iskati načine za povečanje alternativ vračila in racionalizacijo korespondence s pogoji vračila v prihodnosti. Večja odprtost in enostavnost v komunikaciji zato pripomoreta k izboljšanju uporabniške izkušnje in povečanju zvestobe strank, s pomočjo katerih je mogoče obravnavati težave.

Na zelo konkurenčnih trgih je ključnega pomena, da se potrošnikom zagotovijo ne le visokokakovostni proizvodi , temveč tudi neposreden in odprt mehanizem nakupa in vračila .

Učinkovito sporočanje politik vračil in pričakovanj strank je v veliki meri odvisno od trženja e-trgovine. Podjetja za e-poslovanje lahko močno izboljšajo celotno uporabniško izkušnjo in ustvarijo zaupanje v blagovno znamko z vključitvijo eksplicitnih informacij o vračilu v sporočila po nakupu, sisteme blagajne in opise izdelkov.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+