
Na zadovoljstvo strank, vtis blagovne znamke in zaupanje lahko močno vplivajo vračila izdelkov. Čeprav se odprt pristop k vračilu – kjer prodajalec ne postavlja vprašanj – morda zdi prilagodljiv – je v resnici samouničujoč. Trgovec mora ugotoviti, zakaj stranke prinesejo blago nazaj. To jim pomaga pri reševanju razvijajočih se problemov in povečanju kalibra in obsega predstavljenega blaga.
Drug pomemben dejavnik so finančni; Učinkovit nadzor zalog in preprečevanje goljufij lahko pripomoreta k povečanju marž.
Odprta komunikacija
Čeprav so politike vračanja bistvenega pomena, je njihova komunikacijska vrednost še večja. Na primer, tudi z velikodušno politiko bi imel potrošnik grozno izkušnjo, če bi kupil blago na spletu in ugotovil, da ga ne more vrniti v fizično trgovino. Prav tako imajo zapletena navodila za pakiranje in pošiljanje vrnjenih izdelkov negativne učinke.
“Kakovost uporabniške izkušnje je bolj odvisna od načina, kako razložite postopek vračila, kot pa od same politike vračanja,” je dejala Kassi Socha, direktorica analitike pri raziskovalnem in svetovalnem podjetju Gartner.
Sodobni pogled na donose poudarja zmanjšanje skupnega števila donosov. Če je potrošnik zadovoljen na mestu nakupa, to koristi ne le njim, ampak tudi finančnemu položaju podjetja. Uporaba tehnologije, kot je navidezna resničnost, in ponujanje temeljitih informacij o izdelkih lahko pomaga zmanjšati število vračil.

Source: Depositphotos
Druga ključna točka je, da mora biti postopek brezhiben, če bi moral potrošnik vrniti blago. Upoštevati je treba razširitev možnosti vrnitve izven konvencionalne modrosti, vključno z vrnitvijo ob robniku. Kar zadeva pritožbe in vračila, mora biti komunikacija enostavna in odprta; zakopavanje pogojev na straneh s pogostimi vprašanji je vsaj čudno. Pravilniki o vračilu ustrezajo spletnim mestom kategorij, stranem izdelkov ali postopku nakupa.
Prodajalci bi morali iskati načine za povečanje alternativ vračila in racionalizacijo korespondence s pogoji vračila v prihodnosti. Večja odprtost in enostavnost v komunikaciji zato pripomoreta k izboljšanju uporabniške izkušnje in povečanju zvestobe strank, s pomočjo katerih je mogoče obravnavati težave.
Na zelo konkurenčnih trgih je ključnega pomena, da se potrošnikom zagotovijo ne le visokokakovostni proizvodi , temveč tudi neposreden in odprt mehanizem nakupa in vračila .
Učinkovito sporočanje politik vračil in pričakovanj strank je v veliki meri odvisno od trženja e-trgovine. Podjetja za e-poslovanje lahko močno izboljšajo celotno uporabniško izkušnjo in ustvarijo zaupanje v blagovno znamko z vključitvijo eksplicitnih informacij o vračilu v sporočila po nakupu, sisteme blagajne in opise izdelkov.