2 min. branja

Tudi mala podjetja v ZDA sprejemajo prihodnost e-trgovine

Po najnovejših raziskavah Alibabe bo e-trgovina leta 2024 za mala podjetja skokovito narasla.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Tudi mala podjetja v ZDA sprejemajo prihodnost e-trgovine
Vir: Depositphotos

Alibabina raziskava vzorca ameriških trgovcev na drobno daje optimistično sliko okolja e-trgovine med malimi podjetji. Kar 84% anketirancev je previdno optimističnih glede obetov za letošnje leto, 44% pa je zelo optimističnih. Nasprotno pa je le 6% anketirancev pesimističnih glede rasti svojega spletnega poslovanja.

Lastniki malih podjetij želijo vzpostaviti splet

Raziskava je pokazala, da se le 53% anketirancev trenutno ukvarja s spletno prodajo. Pri tem 44% še ni uporabilo tega kanala in le 3% jih še vedno neradi razmišljajo o spletni prodaji.

Kar zadeva prihodnost, raziskava kaže na pomemben premik v strateški usmerjenosti malih podjetij v e-trgovanje. Dejansko 75 % anketirancev pričakuje, da bo imelo spletno poslovanje do leta 2024 bistveno večjo vlogo v njihovi splošni strategiji. Ta trend poudarja razvijajoče se digitalno okolje in neizkoriščen potencial za širši doseg občinstva in rast poslovanja, ki jo omogočajo platforme za e-trgovanje.

Source: Alibaba.com

Poleg tega postaja integracija vključevanja umetne inteligence ključni dejavnik. Približno dve tretjini anketirancev poroča o uporabi neke oblike strojnega učenja, medtem ko drugi izražajo namero, da sprožijo spremembe v prostoru umetne inteligence. Zanimivo je, da kljub jasnim koristim stopnje posvojitve med podjetji z visokimi dohodki ostajajo počasne.

Source: Alibaba.com

“Sprejemanje je bilo v podjetjih z visokim zaslužkom izjemno počasno, saj 83% anketirancev iz podjetij, ki zaslužijo več kot 5 milijonov dolarjev, ne uporablja umetne inteligence,” navaja poročilo.

Polovica leta je skoraj končana in ameriški podjetniki vidijo naslednji korak krepitev spletne prisotnosti svojega podjetja zunaj meja.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+