Alibabina raziskava vzorca ameriških trgovcev na drobno daje optimistično sliko okolja e-trgovine med malimi podjetji. Kar 84% anketirancev je previdno optimističnih glede obetov za letošnje leto, 44% pa je zelo optimističnih. Nasprotno pa je le 6% anketirancev pesimističnih glede rasti svojega spletnega poslovanja.
Lastniki malih podjetij želijo vzpostaviti splet
Raziskava je pokazala, da se le 53% anketirancev trenutno ukvarja s spletno prodajo. Pri tem 44% še ni uporabilo tega kanala in le 3% jih še vedno neradi razmišljajo o spletni prodaji.
Kar zadeva prihodnost, raziskava kaže na pomemben premik v strateški usmerjenosti malih podjetij v e-trgovanje. Dejansko 75 % anketirancev pričakuje, da bo imelo spletno poslovanje do leta 2024 bistveno večjo vlogo v njihovi splošni strategiji. Ta trend poudarja razvijajoče se digitalno okolje in neizkoriščen potencial za širši doseg občinstva in rast poslovanja, ki jo omogočajo platforme za e-trgovanje.
Poleg tega postaja integracija vključevanja umetne inteligence ključni dejavnik. Približno dve tretjini anketirancev poroča o uporabi neke oblike strojnega učenja, medtem ko drugi izražajo namero, da sprožijo spremembe v prostoru umetne inteligence. Zanimivo je, da kljub jasnim koristim stopnje posvojitve med podjetji z visokimi dohodki ostajajo počasne.
“Sprejemanje je bilo v podjetjih z visokim zaslužkom izjemno počasno, saj 83% anketirancev iz podjetij, ki zaslužijo več kot 5 milijonov dolarjev, ne uporablja umetne inteligence,” navaja poročilo.
Polovica leta je skoraj končana in ameriški podjetniki vidijo naslednji korak krepitev spletne prisotnosti svojega podjetja zunaj meja.