2 min. branja

Tudi mala podjetja v ZDA sprejemajo prihodnost e-trgovine

Po najnovejših raziskavah Alibabe bo e-trgovina leta 2024 za mala podjetja skokovito narasla.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Tudi mala podjetja v ZDA sprejemajo prihodnost e-trgovine
Vir: Depositphotos

Alibabina raziskava vzorca ameriških trgovcev na drobno daje optimistično sliko okolja e-trgovine med malimi podjetji. Kar 84% anketirancev je previdno optimističnih glede obetov za letošnje leto, 44% pa je zelo optimističnih. Nasprotno pa je le 6% anketirancev pesimističnih glede rasti svojega spletnega poslovanja.

Lastniki malih podjetij želijo vzpostaviti splet

Raziskava je pokazala, da se le 53% anketirancev trenutno ukvarja s spletno prodajo. Pri tem 44% še ni uporabilo tega kanala in le 3% jih še vedno neradi razmišljajo o spletni prodaji.

Kar zadeva prihodnost, raziskava kaže na pomemben premik v strateški usmerjenosti malih podjetij v e-trgovanje. Dejansko 75 % anketirancev pričakuje, da bo imelo spletno poslovanje do leta 2024 bistveno večjo vlogo v njihovi splošni strategiji. Ta trend poudarja razvijajoče se digitalno okolje in neizkoriščen potencial za širši doseg občinstva in rast poslovanja, ki jo omogočajo platforme za e-trgovanje.

Source: Alibaba.com

Poleg tega postaja integracija vključevanja umetne inteligence ključni dejavnik. Približno dve tretjini anketirancev poroča o uporabi neke oblike strojnega učenja, medtem ko drugi izražajo namero, da sprožijo spremembe v prostoru umetne inteligence. Zanimivo je, da kljub jasnim koristim stopnje posvojitve med podjetji z visokimi dohodki ostajajo počasne.

Source: Alibaba.com

“Sprejemanje je bilo v podjetjih z visokim zaslužkom izjemno počasno, saj 83% anketirancev iz podjetij, ki zaslužijo več kot 5 milijonov dolarjev, ne uporablja umetne inteligence,” navaja poročilo.

Polovica leta je skoraj končana in ameriški podjetniki vidijo naslednji korak krepitev spletne prisotnosti svojega podjetja zunaj meja.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+