2 min. branja

Trump grozi EU z novimi carinami

Ameriški predsednik Donald Trump je po poročanju Reutersa trgovinske prakse EU označil za "zelo, zelo slabe" za ZDA in napovedal, da bo 21. januarja uvedel nove carine za EU. Potencialno velika sprememba v trgovini med ZDA in EU bi lahko bila posledica Trumpove izjave v Beli hiši, da so carine "edini način" za dosego poštenih trgovinskih odnosov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trump grozi EU z novimi carinami
Vir: Depositphotos

Po Trumpovih besedah je glavni problem trgovinski primanjkljaj ZDA z EU. Za razliko od podobnih ukrepov proti Kanadi in Mehiki, za katere je določil rok 1. februar, za uvedbo carin za EU še ni določil konkretnega datuma.

Kako to vpliva na spletno nakupovanje?

Nove carine bi lahko bistveno vplivale na elektronsko poslovanje in čezmejno trgovino med ZDA in EU. Za evropske prodajalce, ki prodajajo v ZDA, bi lahko bili stroški višji. Ti dodatni stroški bi se najverjetneje odrazili v cenah za končne potrošnike.

Razmere ostajajo nejasne, saj je treba določiti še več ključnih dejavnikov:

  • natančen obseg tarif
  • posebne kategorije izdelkov
  • časovni razpored izvajanja

Trumpove tarifne grožnje: Odzivi po svetu in gospodarske posledice

Po poročanju Reutersa so se finančni trgi že odzvali na Trumpove pripombe; indeks S&P 500 je dosegel najvišjo vrednost v zadnjem mesecu, vendar bi lahko nove grožnje EU in Kitajski obrnile ta trend rasti.

Evropa je pripravljena na morebitne ameriške

carine, je dejal odhajajoči nemški podkancler Robert Habeck, ki je poudaril pomen enotnosti EU pri reševanju teh vprašanj.

Opozoril je, da bi bili trgovinski spori z ZDA škodljivi za obe strani, in namignil, da bi lahko povračilni ukrepi vplivali na ameriško gospodarstvo, zlasti na potrošniški sektor.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+