
TikTok Shop v Španiji: Ključne ugotovitve
TikTok je postal četrto najbolj priljubljeno družbeno omrežje v državi, saj vsak mesec doseže 20 milijonov uporabnikov. Platforma za e-trgovino TikTok Shop je od svoje uvedbe leta 2021 postala najhitreje rastoča platforma v Združenem kraljestvu, blago za hitro porabo pa predstavlja več kot 20 % britanskih nakupov na tej platformi. 50 % uporabnikov platformi daje pozitivne povratne informacije, saj se jim zdi enostavna za uporabo, 40 % pa jim je všeč enostaven plačilni sistem. Platforma uporabnikom omogoča, da prek nje najdejo nove blagovne znamke, 83 % uporabnikov pa dovoli, da TikTok vpliva na njihove nakupne odločitve. Poleg tega 70 % uporabnikov prek platforme odkrije nove blagovne znamke.
Presenetljiva demografija
Najbolj presenetljiva ugotovitev je, da:
- generacija X predstavlja 44 % porabe
- generacija Y prispeva 33 %
- generacija Z le 15,3 %.
- Ženske vodijo nakupovalne dejavnosti v 60 %.
- Izdelki za osebno nego so v ospredju v 40 %.
- Hrana je na drugem mestu s 26 % v vedenju španskih potrošnikov
Hrana je v Španiji druga najbolj priljubljena kategorija, medtem ko je v drugih evropskih državah ni med najbolj priljubljenimi kategorijami.
Najbolj priljubljen nakupovalni dan je sreda, saj prodaja v tem času doseže 24 %. Nakupovalna regija Katalonija je z 19 % vseh nakupov vodilna na trgu, sledi ji Andaluzija.
Kazalniki rasti
Platforma izkazuje velik potencial za privabljanje novih strank, saj je 17 % uporabnikov spletne trgovine TikTok Shop popolnih novincev v e-trgovini.Španski trg e-trgovine je v preteklem letudoživel 18-odstotno rast, ki zdaj predstavlja 6,6 % celotne prodaje.