2 min. branja

Trgovina TikTok v Španiji kaže izjemne rezultate

Kot poroča portal ecommerce-news.es, bi lahko trgovina TikTok Shop v Španiji v prvem letu delovanja, le dva meseca po začetku delovanja, dosegla 500 milijonov evrov prihodkov, če bo ponovila uspeh, ki ga je dosegla v Združenem kraljestvu.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trgovina TikTok v Španiji kaže izjemne rezultate
Vir: Depositphotos

TikTok Shop v Španiji: Ključne ugotovitve

TikTok je postal četrto najbolj priljubljeno družbeno omrežje v državi, saj vsak mesec doseže 20 milijonov uporabnikov. Platforma za e-trgovino TikTok Shop je od svoje uvedbe leta 2021 postala najhitreje rastoča platforma v Združenem kraljestvu, blago za hitro porabo pa predstavlja več kot 20 % britanskih nakupov na tej platformi. 50 % uporabnikov platformi daje pozitivne povratne informacije, saj se jim zdi enostavna za uporabo, 40 % pa jim je všeč enostaven plačilni sistem. Platforma uporabnikom omogoča, da prek nje najdejo nove blagovne znamke, 83 % uporabnikov pa dovoli, da TikTok vpliva na njihove nakupne odločitve. Poleg tega 70 % uporabnikov prek platforme odkrije nove blagovne znamke.

Presenetljiva demografija

Najbolj presenetljiva ugotovitev je, da:

  • generacija X predstavlja 44 % porabe
  • generacija Y prispeva 33 %
  • generacija Z le 15,3 %.
  • Ženske vodijo nakupovalne dejavnosti v 60 %.
  • Izdelki za osebno nego so v ospredju v 40 %.
  • Hrana je na drugem mestu s 26 % v vedenju španskih potrošnikov

Hrana je v Španiji druga najbolj priljubljena kategorija, medtem ko je v drugih evropskih državah ni med najbolj priljubljenimi kategorijami.

Najbolj priljubljen nakupovalni dan je sreda, saj prodaja v tem času doseže 24 %. Nakupovalna regija Katalonija je z 19 % vseh nakupov vodilna na trgu, sledi ji Andaluzija.

Kazalniki rasti

Platforma izkazuje velik potencial za privabljanje novih strank, saj je 17 % uporabnikov spletne trgovine TikTok Shop popolnih novincev v e-trgovini.Španski trg e-trgovine je v preteklem letudoživel 18-odstotno rast, ki zdaj predstavlja 6,6 % celotne prodaje.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+