2 min. branja

Trgovina TikTok se širi v Evropo in druge države

Trgovina TikTok se s Kitajskepostopoma širi v Evropo in druge ključne regije. To potrjuje njeno zavezanost razvoju družabnega trgovanja na globalni ravni. Po uspešni uveljavitvi v Združenem kraljestvu in ZDA se bo platforma v prihodnjih mesecih razširila v Italijo, Nemčijo in Francijo, pozneje pa še na Japonsko in v Brazilijo. TikTok že aktivno navezuje stike s kitajskimi prodajalci, da bi jih pripravil na vstop na te nove trge.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trgovina TikTok se širi v Evropo in druge države
Vir: Depositphotos

Uvedba trgovine TikTok Shop v Evropi je logičen korak, saj platforma beleži izjemno rast na področju e-trgovine. Med lanskim črnim petkom in kibernetskim ponedeljkom se je prodaja v primerjavi z letom prej povečala za 165 %, prihodki v enem dnevu pa so presegli 100 milijonov dolarjev. Hashtaga #tiktokshopblackfriday in #tiktokshopcybermonday sta v letu 2024 dosegla skoraj 8 milijard ogledov, kar kaže, da so uporabniki na TikToku aktivno naravnani na nakupovanje.

TikTok Shop se že kaže kot močna konkurenca platformam, kot sta Shein in Temu

.

Nove priložnosti za prodajalce

Pomembna novost je uvedba storitve Fulfilled by TikTok (FBT) v Nemčiji, ki prodajalcem znatno poenostavlja logistiko. Ta model že uspešno deluje v Združenem kraljestvu in zagotavlja skladiščenje, pakiranje in dostavo blaga neposredno pod okriljem podjetja ByteDance, ki je lastnik podjetja TikTok. To blagovnim znamkam in prodajalcem omogoča, da se osredotočijo na prodajo in trženje, namesto da se ukvarjajo z logistiko.

Dinamična rast po zaslugi ustvarjalcev vsebin

Eden od glavnih dejavnikov uspeha trgovine TikTok je povezovanje prodaje z ustvarjalci vsebin. Nakupovanje v živo na platformi je zabeležilo več kot 500.000 nakupovalnih sej s skupno dolžino več kot 660.000 ur. Na primer, dogodek v živo znamke Canvas Beauty Brand med črnim petkom je ustvaril prihodek v višini 2 milijona dolarjev. TikTok tako ne postaja le družbeno omrežje, temveč tudi ključni akter na področju družbenega trgovanja. Blagovne znamke, ki želijo slediti novim nakupovalnim navadam, ne bi smele prezreti trgovine TikTok Shop – ponuja neposredno povezavo s strankami in ustvarja skupnost, ki je pripravljena nakupovati neposredno v aplikaciji.

Delite članek
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+