2 min. branja

Trgovina TikTok se širi v Evropo in druge države

Trgovina TikTok se s Kitajskepostopoma širi v Evropo in druge ključne regije. To potrjuje njeno zavezanost razvoju družabnega trgovanja na globalni ravni. Po uspešni uveljavitvi v Združenem kraljestvu in ZDA se bo platforma v prihodnjih mesecih razširila v Italijo, Nemčijo in Francijo, pozneje pa še na Japonsko in v Brazilijo. TikTok že aktivno navezuje stike s kitajskimi prodajalci, da bi jih pripravil na vstop na te nove trge.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trgovina TikTok se širi v Evropo in druge države
Vir: Depositphotos

Uvedba trgovine TikTok Shop v Evropi je logičen korak, saj platforma beleži izjemno rast na področju e-trgovine. Med lanskim črnim petkom in kibernetskim ponedeljkom se je prodaja v primerjavi z letom prej povečala za 165 %, prihodki v enem dnevu pa so presegli 100 milijonov dolarjev. Hashtaga #tiktokshopblackfriday in #tiktokshopcybermonday sta v letu 2024 dosegla skoraj 8 milijard ogledov, kar kaže, da so uporabniki na TikToku aktivno naravnani na nakupovanje.

TikTok Shop se že kaže kot močna konkurenca platformam, kot sta Shein in Temu

.

Nove priložnosti za prodajalce

Pomembna novost je uvedba storitve Fulfilled by TikTok (FBT) v Nemčiji, ki prodajalcem znatno poenostavlja logistiko. Ta model že uspešno deluje v Združenem kraljestvu in zagotavlja skladiščenje, pakiranje in dostavo blaga neposredno pod okriljem podjetja ByteDance, ki je lastnik podjetja TikTok. To blagovnim znamkam in prodajalcem omogoča, da se osredotočijo na prodajo in trženje, namesto da se ukvarjajo z logistiko.

Dinamična rast po zaslugi ustvarjalcev vsebin

Eden od glavnih dejavnikov uspeha trgovine TikTok je povezovanje prodaje z ustvarjalci vsebin. Nakupovanje v živo na platformi je zabeležilo več kot 500.000 nakupovalnih sej s skupno dolžino več kot 660.000 ur. Na primer, dogodek v živo znamke Canvas Beauty Brand med črnim petkom je ustvaril prihodek v višini 2 milijona dolarjev. TikTok tako ne postaja le družbeno omrežje, temveč tudi ključni akter na področju družbenega trgovanja. Blagovne znamke, ki želijo slediti novim nakupovalnim navadam, ne bi smele prezreti trgovine TikTok Shop – ponuja neposredno povezavo s strankami in ustvarja skupnost, ki je pripravljena nakupovati neposredno v aplikaciji.

Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU