
Uvedba trgovine TikTok Shop v Evropi je logičen korak, saj platforma beleži izjemno rast na področju e-trgovine. Med lanskim črnim petkom in kibernetskim ponedeljkom se je prodaja v primerjavi z letom prej povečala za 165 %, prihodki v enem dnevu pa so presegli 100 milijonov dolarjev. Hashtaga #tiktokshopblackfriday in #tiktokshopcybermonday sta v letu 2024 dosegla skoraj 8 milijard ogledov, kar kaže, da so uporabniki na TikToku aktivno naravnani na nakupovanje.
TikTok Shop se že kaže kot močna konkurenca platformam, kot sta Shein in Temu
.
Nove priložnosti za prodajalce
Pomembna novost je uvedba storitve Fulfilled by TikTok (FBT) v Nemčiji, ki prodajalcem znatno poenostavlja logistiko. Ta model že uspešno deluje v Združenem kraljestvu in zagotavlja skladiščenje, pakiranje in dostavo blaga neposredno pod okriljem podjetja ByteDance, ki je lastnik podjetja TikTok. To blagovnim znamkam in prodajalcem omogoča, da se osredotočijo na prodajo in trženje, namesto da se ukvarjajo z logistiko.
Dinamična rast po zaslugi ustvarjalcev vsebin
Eden od glavnih dejavnikov uspeha trgovine TikTok je povezovanje prodaje z ustvarjalci vsebin. Nakupovanje v živo na platformi je zabeležilo več kot 500.000 nakupovalnih sej s skupno dolžino več kot 660.000 ur. Na primer, dogodek v živo znamke Canvas Beauty Brand med črnim petkom je ustvaril prihodek v višini 2 milijona dolarjev. TikTok tako ne postaja le družbeno omrežje, temveč tudi ključni akter na področju družbenega trgovanja. Blagovne znamke, ki želijo slediti novim nakupovalnim navadam, ne bi smele prezreti trgovine TikTok Shop – ponuja neposredno povezavo s strankami in ustvarja skupnost, ki je pripravljena nakupovati neposredno v aplikaciji.