Pomembne spremembe vključujejo
- Osnovne provizije prodajalcev za podjetja v Združenem kraljestvu se gibljejo od 5% do 9%
- Uvedba programa “Misije prodajalca”, v katerem lahko dobavitelji iz Združenega kraljestva prihranijo stroške z ustvarjanjem videoposnetkov TikTok, ki jih je mogoče kupovati
- Trgovci na drobno so bili spodbujeni k sodelovanju z razvijalci TikTok, da bi dosegli te cilje
S spodbujanjem rasti občinstva prek TikTok LIVE in videoposnetkov, ki jih je mogoče kupiti, s čimer podpiramo njihov razvoj in tako spodbujamo pristop platforme “odkrivanje trgovine”.
Učinki in primerjava pristojbin
Glede na to, da je TikTok sprva subvencioniral cene za zgodnje uporabnike, je bilo pričakovano povišanje pristojbine. Primerjavo z eBayem (5% – 14.9%) in Amazonom (7.14% – 15.3%) ostajajo pristojbine za TikTok Shop konkurenčne pri 9%). Trgovci na drobno s potrošniško elektroniko in računalniki bi lahko ugotovili, da so dodatni davki izziv, čeprav eBay v teh kategorijah zaračunava 6,9%, Amazon pa 7,14%. Stopnje dobička na novih napravah bi lahko bile omejene tudi z morebitnimi visokimi stopnjami prodaje.
Sofinancirana brezplačna poštnina
Od 4. septembra 2024 bo TikTok Shop začel sofinancirano strategijo brezplačne dostave. Cilj te pobude je uravnotežiti stroške brezplačne dostave med trgovinami v Združenem kraljestvu in trgovino TikTok ter tako izboljšati konverzije naročil s povečano pokritostjo brezplačne poštnine.
Pristojbine za TikTok Shop so enake od začetka leta 2021. Spletna stran trdi, da bi tudi s povečanjem njegove cene ostale konkurenčne. Dodatna sredstva bodo socialnemu omrežju pomagala razviti izboljšave in nove storitve za izboljšanje odkrivanja izdelkov in racionalizacijo nakupovalne izkušnje za potrošnike.
Ta napredek dokazuje zavezanost TikToka, da na svoji platformi zgradi robusten tržni ekosistem e-trgovine , s čimer z naložbami v rast uravnoteži uporabniško izkušnjo s stroški prodajalca.