2 min. branja

Trgovina TikTok povečuje pristojbine prodajalcem v Združenem kraljestvu

S poudarkom na trgovini v živo in vsebini, ki jo je mogoče kupiti, se TikTok Shop preusmerja, da postane "trg prihodnosti". TikTok je razkril uspešne spremembe razporeda pristojbin 2. septembra v skladu s to pobudo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trgovina TikTok povečuje pristojbine prodajalcem v Združenem kraljestvu
Vir: Depositphotos

Pomembne spremembe vključujejo

  1. Osnovne provizije prodajalcev za podjetja v Združenem kraljestvu se gibljejo od 5% do 9%
  2. Uvedba programa “Misije prodajalca”, v katerem lahko dobavitelji iz Združenega kraljestva prihranijo stroške z ustvarjanjem videoposnetkov TikTok, ki jih je mogoče kupovati
  3. Trgovci na drobno so bili spodbujeni k sodelovanju z razvijalci TikTok, da bi dosegli te cilje

S spodbujanjem rasti občinstva prek TikTok LIVE in videoposnetkov, ki jih je mogoče kupiti, s čimer podpiramo njihov razvoj in tako spodbujamo pristop platforme “odkrivanje trgovine”.

Učinki in primerjava pristojbin

Glede na to, da je TikTok sprva subvencioniral cene za zgodnje uporabnike, je bilo pričakovano povišanje pristojbine. Primerjavo z eBayem (5% – 14.9%) in Amazonom (7.14% – 15.3%) ostajajo pristojbine za TikTok Shop konkurenčne pri 9%). Trgovci na drobno s potrošniško elektroniko in računalniki bi lahko ugotovili, da so dodatni davki izziv, čeprav eBay v teh kategorijah zaračunava 6,9%, Amazon pa 7,14%. Stopnje dobička na novih napravah bi lahko bile omejene tudi z morebitnimi visokimi stopnjami prodaje.

Source: Depositphotos

Sofinancirana brezplačna poštnina

Od 4. septembra 2024 bo TikTok Shop začel sofinancirano strategijo brezplačne dostave. Cilj te pobude je uravnotežiti stroške brezplačne dostave med trgovinami v Združenem kraljestvu in trgovino TikTok ter tako izboljšati konverzije naročil s povečano pokritostjo brezplačne poštnine.

Pristojbine za TikTok Shop so enake od začetka leta 2021. Spletna stran trdi, da bi tudi s povečanjem njegove cene ostale konkurenčne. Dodatna sredstva bodo socialnemu omrežju pomagala razviti izboljšave in nove storitve za izboljšanje odkrivanja izdelkov in racionalizacijo nakupovalne izkušnje za potrošnike.

Ta napredek dokazuje zavezanost TikToka, da na svoji platformi zgradi robusten tržni ekosistem e-trgovine , s čimer z naložbami v rast uravnoteži uporabniško izkušnjo s stroški prodajalca.

Delite članek
Podobni članki
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+