2 min. branja

Trgovina TikTok povečuje pristojbine prodajalcem v Združenem kraljestvu

S poudarkom na trgovini v živo in vsebini, ki jo je mogoče kupiti, se TikTok Shop preusmerja, da postane "trg prihodnosti". TikTok je razkril uspešne spremembe razporeda pristojbin 2. septembra v skladu s to pobudo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trgovina TikTok povečuje pristojbine prodajalcem v Združenem kraljestvu
Vir: Depositphotos

Pomembne spremembe vključujejo

  1. Osnovne provizije prodajalcev za podjetja v Združenem kraljestvu se gibljejo od 5% do 9%
  2. Uvedba programa “Misije prodajalca”, v katerem lahko dobavitelji iz Združenega kraljestva prihranijo stroške z ustvarjanjem videoposnetkov TikTok, ki jih je mogoče kupovati
  3. Trgovci na drobno so bili spodbujeni k sodelovanju z razvijalci TikTok, da bi dosegli te cilje

S spodbujanjem rasti občinstva prek TikTok LIVE in videoposnetkov, ki jih je mogoče kupiti, s čimer podpiramo njihov razvoj in tako spodbujamo pristop platforme “odkrivanje trgovine”.

Učinki in primerjava pristojbin

Glede na to, da je TikTok sprva subvencioniral cene za zgodnje uporabnike, je bilo pričakovano povišanje pristojbine. Primerjavo z eBayem (5% – 14.9%) in Amazonom (7.14% – 15.3%) ostajajo pristojbine za TikTok Shop konkurenčne pri 9%). Trgovci na drobno s potrošniško elektroniko in računalniki bi lahko ugotovili, da so dodatni davki izziv, čeprav eBay v teh kategorijah zaračunava 6,9%, Amazon pa 7,14%. Stopnje dobička na novih napravah bi lahko bile omejene tudi z morebitnimi visokimi stopnjami prodaje.

Source: Depositphotos

Sofinancirana brezplačna poštnina

Od 4. septembra 2024 bo TikTok Shop začel sofinancirano strategijo brezplačne dostave. Cilj te pobude je uravnotežiti stroške brezplačne dostave med trgovinami v Združenem kraljestvu in trgovino TikTok ter tako izboljšati konverzije naročil s povečano pokritostjo brezplačne poštnine.

Pristojbine za TikTok Shop so enake od začetka leta 2021. Spletna stran trdi, da bi tudi s povečanjem njegove cene ostale konkurenčne. Dodatna sredstva bodo socialnemu omrežju pomagala razviti izboljšave in nove storitve za izboljšanje odkrivanja izdelkov in racionalizacijo nakupovalne izkušnje za potrošnike.

Ta napredek dokazuje zavezanost TikToka, da na svoji platformi zgradi robusten tržni ekosistem e-trgovine , s čimer z naložbami v rast uravnoteži uporabniško izkušnjo s stroški prodajalca.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU