2 min. branja

Trgovina TikTok povečuje pristojbine prodajalcem v Združenem kraljestvu

S poudarkom na trgovini v živo in vsebini, ki jo je mogoče kupiti, se TikTok Shop preusmerja, da postane "trg prihodnosti". TikTok je razkril uspešne spremembe razporeda pristojbin 2. septembra v skladu s to pobudo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trgovina TikTok povečuje pristojbine prodajalcem v Združenem kraljestvu
Vir: Depositphotos

Pomembne spremembe vključujejo

  1. Osnovne provizije prodajalcev za podjetja v Združenem kraljestvu se gibljejo od 5% do 9%
  2. Uvedba programa “Misije prodajalca”, v katerem lahko dobavitelji iz Združenega kraljestva prihranijo stroške z ustvarjanjem videoposnetkov TikTok, ki jih je mogoče kupovati
  3. Trgovci na drobno so bili spodbujeni k sodelovanju z razvijalci TikTok, da bi dosegli te cilje

S spodbujanjem rasti občinstva prek TikTok LIVE in videoposnetkov, ki jih je mogoče kupiti, s čimer podpiramo njihov razvoj in tako spodbujamo pristop platforme “odkrivanje trgovine”.

Učinki in primerjava pristojbin

Glede na to, da je TikTok sprva subvencioniral cene za zgodnje uporabnike, je bilo pričakovano povišanje pristojbine. Primerjavo z eBayem (5% – 14.9%) in Amazonom (7.14% – 15.3%) ostajajo pristojbine za TikTok Shop konkurenčne pri 9%). Trgovci na drobno s potrošniško elektroniko in računalniki bi lahko ugotovili, da so dodatni davki izziv, čeprav eBay v teh kategorijah zaračunava 6,9%, Amazon pa 7,14%. Stopnje dobička na novih napravah bi lahko bile omejene tudi z morebitnimi visokimi stopnjami prodaje.

Source: Depositphotos

Sofinancirana brezplačna poštnina

Od 4. septembra 2024 bo TikTok Shop začel sofinancirano strategijo brezplačne dostave. Cilj te pobude je uravnotežiti stroške brezplačne dostave med trgovinami v Združenem kraljestvu in trgovino TikTok ter tako izboljšati konverzije naročil s povečano pokritostjo brezplačne poštnine.

Pristojbine za TikTok Shop so enake od začetka leta 2021. Spletna stran trdi, da bi tudi s povečanjem njegove cene ostale konkurenčne. Dodatna sredstva bodo socialnemu omrežju pomagala razviti izboljšave in nove storitve za izboljšanje odkrivanja izdelkov in racionalizacijo nakupovalne izkušnje za potrošnike.

Ta napredek dokazuje zavezanost TikToka, da na svoji platformi zgradi robusten tržni ekosistem e-trgovine , s čimer z naložbami v rast uravnoteži uporabniško izkušnjo s stroški prodajalca.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+