2 min. branja

Trgovina na drobno raste po prodajnih številkah in priljubljenosti med potrošniki

Vse pogosteje se pojavlja beseda "ponovno trgovanje". Nanaša se na prodajo potrošniškega blaga, ki ga nekdo že ima - to so lahko rabljeni, pa tudi rabljeni ali nepakirani izdelki.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trgovina na drobno raste po prodajnih številkah in priljubljenosti med potrošniki
Vir: Depositphotos

Beseda “recommerce” vključuje tudi popravilo, prenovo, obnovo ali najem potrošniškega blaga. Ocenjuje se, da bo do leta 2025 vredno 120 milijard EUR. Tudi veliki igralci, kot je Amazon, so se podali na pot rabljenega blaga in to se jim obrestuje – lani so ustvarili milijardni promet.Glede na študijo, ki jo je izvedla družba Cross-Border Commerce Europe v sodelovanju s podjetjema FedEx Express in Poste Italiane, bo ponovno trgovanje doživelo razmah. Leta 2022/23 je bil evropski trg ponovne trgovine vreden 94 milijard evrov. Trenutno predstavlja 12,3 % celotnega evropskega trga elektronskega poslovanja. Pričakuje se, da bo v naslednjih treh letih dosegel 14 %.

Source: Cbcommerce.eu

Javnost ima rada izdelke iz druge roke

Raziskava je pokazala, da je kar 85 % kupcev v zadnjem letu kupilo ali prodalo rabljene izdelke, 27 % pa jih je to storilo prvič. Do 75 % transakcij v okviru ponovnega trgovanja je bilo opravljenih v kategorijah, ki niso oblačila. Te vključujejo elektroniko, pohištvo, gospodinjske in športne izdelke, knjige, opremo za uporabo na prostem in avtomobile. 76 % kupcev meni, da se je stigma, povezana z nakupom iz druge roke, zmanjšala. Nasprotno pa 41 % anketirancev pravi, da je nakup rabljenega blaga zdaj statusni simbol. V nedavni raziskavi na trgu Združenega kraljestva je bilo ugotovljeno, da tako okoljski kot gospodarski razlogi podpirajo povečano prodajo blaga iz druge roke. Več kot polovica(55 %) kupcev je priznala, da rabljeno blago kupuje zaradi nižje cene. Le 8 % jih je kot razlog za nakup navedlo trajnost.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+