2 min. branja

Trgovina na drobno raste po prodajnih številkah in priljubljenosti med potrošniki

Vse pogosteje se pojavlja beseda "ponovno trgovanje". Nanaša se na prodajo potrošniškega blaga, ki ga nekdo že ima - to so lahko rabljeni, pa tudi rabljeni ali nepakirani izdelki.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trgovina na drobno raste po prodajnih številkah in priljubljenosti med potrošniki
Vir: Depositphotos

Beseda “recommerce” vključuje tudi popravilo, prenovo, obnovo ali najem potrošniškega blaga. Ocenjuje se, da bo do leta 2025 vredno 120 milijard EUR. Tudi veliki igralci, kot je Amazon, so se podali na pot rabljenega blaga in to se jim obrestuje – lani so ustvarili milijardni promet.Glede na študijo, ki jo je izvedla družba Cross-Border Commerce Europe v sodelovanju s podjetjema FedEx Express in Poste Italiane, bo ponovno trgovanje doživelo razmah. Leta 2022/23 je bil evropski trg ponovne trgovine vreden 94 milijard evrov. Trenutno predstavlja 12,3 % celotnega evropskega trga elektronskega poslovanja. Pričakuje se, da bo v naslednjih treh letih dosegel 14 %.

Source: Cbcommerce.eu

Javnost ima rada izdelke iz druge roke

Raziskava je pokazala, da je kar 85 % kupcev v zadnjem letu kupilo ali prodalo rabljene izdelke, 27 % pa jih je to storilo prvič. Do 75 % transakcij v okviru ponovnega trgovanja je bilo opravljenih v kategorijah, ki niso oblačila. Te vključujejo elektroniko, pohištvo, gospodinjske in športne izdelke, knjige, opremo za uporabo na prostem in avtomobile. 76 % kupcev meni, da se je stigma, povezana z nakupom iz druge roke, zmanjšala. Nasprotno pa 41 % anketirancev pravi, da je nakup rabljenega blaga zdaj statusni simbol. V nedavni raziskavi na trgu Združenega kraljestva je bilo ugotovljeno, da tako okoljski kot gospodarski razlogi podpirajo povečano prodajo blaga iz druge roke. Več kot polovica(55 %) kupcev je priznala, da rabljeno blago kupuje zaradi nižje cene. Le 8 % jih je kot razlog za nakup navedlo trajnost.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+