
Dejstvo, da je industrija tako odvisna od tehnologije za osnovne operacije in stike s potrošniki, poudarja pomen digitalne varnosti v maloprodaji. Glede na raziskavo je za trgovine kibernetska varnost “osnova odpornosti”.
Druga pomembna vprašanja vključujejo:
1. Zapleteno zakonodajno okolje (52 % trgovin)
2. Denarne težave, zlasti naraščajoče stopnje 51%
Fascinantno je, da tudi če je kibernetska varnost glavna težava, se trgovine počutijo kompetentne pri nadzoru teh groženj. Več kot 80 % anketirancev pravi, da se njihove politike kibernetske varnosti ujemajo ali presegajo politike tekmecev.

Source: Retail Economics, Barclays
Okoljska in socialna vprašanja, ki so trenutno razvrščena kot manjše tveganje, bodo v naslednjih petih letih po pričakovanjih postajala vse pomembnejša. Karen Johnson iz Barclaysa svetuje medpanožnemu sodelovanju pri reševanju teh vprašanj.
Trgovci na drobno poudarjajo naložbe v tehnologijo in razvoj osebja, da bi zagotovili dolgoročno odpornost.
3. Izboljšanje dobavnih verig
4. Diverzifikacija izdelkov
5. Krepitev strategij kriznega upravljanja
Študija je tudi pokazala, da so bili pogledi trgovcev na drobno na GenAI na splošno uravnoteženi, pri čemer jih 41% vidi kot priložnost, 37% kot tveganje, 23% pa je dejalo, da je še prezgodaj, da bi povedali, ali pa niso dovolj samozavestni, da bi rekli, v katero smer bo šlo.
Izvršni direktor Retail Economics Richard Lim poudarja, kako pomembno je, da trgovine ostanejo pozorne in prilagodljive ob nenehnih težavah in hitrem tehnološkem napredku. Trgovine spodbuja, naj ostanejo pozorne na nove možnosti industrije in opozarja pred samozadovoljstvom pri pripravljenosti na kibernetski kriminal.