2 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu uvrščajo kibernetske grožnje med največje poslovno tveganje

Po nedavni študiji Retail Economics in Barclays Corporate Banking je kibernetska varnost najvišja med številnimi vprašanji, s katerimi se ukvarjajo trgovine v Združenem kraljestvu. Glede na študijo 70% trgovin navaja kibernetske in podatkovne grožnje kot tri največje skrbi za naslednje leto; 34 % jih jih meni, da so najpomembnejše vprašanje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu uvrščajo kibernetske grožnje med največje poslovno tveganje
Vir: Depositphotos

Dejstvo, da je industrija tako odvisna od tehnologije za osnovne operacije in stike s potrošniki, poudarja pomen digitalne varnosti v maloprodaji. Glede na raziskavo je za trgovine kibernetska varnost “osnova odpornosti”.

Druga pomembna vprašanja vključujejo:

1. Zapleteno zakonodajno okolje (52 % trgovin)
2. Denarne težave, zlasti naraščajoče stopnje 51%

Fascinantno je, da tudi če je kibernetska varnost glavna težava, se trgovine počutijo kompetentne pri nadzoru teh groženj. Več kot 80 % anketirancev pravi, da se njihove politike kibernetske varnosti ujemajo ali presegajo politike tekmecev.

Source: Retail Economics, Barclays

Okoljska in socialna vprašanja, ki so trenutno razvrščena kot manjše tveganje, bodo v naslednjih petih letih po pričakovanjih postajala vse pomembnejša. Karen Johnson iz Barclaysa svetuje medpanožnemu sodelovanju pri reševanju teh vprašanj.

Trgovci na drobno poudarjajo naložbe v tehnologijo in razvoj osebja, da bi zagotovili dolgoročno odpornost.

3. Izboljšanje dobavnih verig
4. Diverzifikacija izdelkov
5. Krepitev strategij kriznega upravljanja

Študija je tudi pokazala, da so bili pogledi trgovcev na drobno na GenAI na splošno uravnoteženi, pri čemer jih 41% vidi kot priložnost, 37% kot tveganje, 23% pa je dejalo, da je še prezgodaj, da bi povedali, ali pa niso dovolj samozavestni, da bi rekli, v katero smer bo šlo.

Izvršni direktor Retail Economics Richard Lim poudarja, kako pomembno je, da trgovine ostanejo pozorne in prilagodljive ob nenehnih težavah in hitrem tehnološkem napredku. Trgovine spodbuja, naj ostanejo pozorne na nove možnosti industrije in opozarja pred samozadovoljstvom pri pripravljenosti na kibernetski kriminal.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+