2 min. branja

Trg rabljenih predmetov je v ospredju

Trg rabljenih predmetov raste hitreje kot kdaj koli prej, saj so se maloprodajni velikani, kot so IKEA, Lego, Zara in H&M, vključili v igro preprodaje. Medtem ko mladi ekološko ozaveščeni kupci trg potiskajo v smeri 350 milijard dolarjev do leta 2028, morajo podjetja še vedno razvozlati kodo izzivov, kot so odkrivanje ponaredkov, upravljanje vračil in zagotavljanje kakovosti.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trg rabljenih predmetov je v ospredju
Vir: Depositphotos

Trendi na trgu in pri strankah

Trg rabljenih oblačil po vsem svetu se je s 141 milijard dolarjev leta 2021 povečal na 230 milijard dolarjev leta 2024, do leta 2028 pa naj bi dosegel 350 milijard dolarjev. Trg rabljenih luksuznih oblačil je rasel še posebej hitro, saj se je prodaja rabljenih izdelkov od leta 2017 do leta 2023 povečala za 125 %. Mladi so tisti, ki so gonilna sila tega trenda. Milenijci in pripadniki generacije Z rabljene predmete kupujejo vsaj vsakih nekaj mesecev, medtem ko to počne le 20 % pripadnikov generacije baby boom. Ta sprememba kaže, kako se spreminjajo predstave ljudi o vrednosti in trajnosti.

Global Secondhand Apparel Market To Reach $350 Billion by 2028

Source: Thredup

Projekti večjih blagovnih znamk

Ikea

  • Ikea Preowned je v Madridu in Oslu odprla tržnico za rabljeno blago
  • Ljudem omogoča, da si med seboj prodajajo pohištvo
  • daje 15-odstotni bonus za uporabo kuponov za trgovino namesto gotovine
  • Trenutno brezplačno

Lego

  • StoritevReplay je bila uvedena v ZDA, Kanadi in Združenem kraljestvu.
  • podarjenih je bilo skoraj 500 ton kock
  • Trenutno lahko pošiljate le iz držav ZDA (vključno z Aljasko in Havaji)

Težave in skrbi podjetij iz druge roke

Zapletenost poslovanja

  • Zapleteni postopki za razvrščanje in preverjanje
  • Visoki stroški povratne logistike
  • Potreba po specializiranem znanju za presojo blaga

Dobra kakovost in goljufije

  • Pomisleki glede pristnosti izdelkov višjega cenovnega razreda
  • Različne ravni kakovosti
  • Možna zloraba sistema
  • Vpliv na donacije v dobrodelne namene

Učinki na industrijo

Ljudje oddajajo manj vredne predmete in svoje najboljše prodajajo na novih platformah, kar spreminja tradicionalni dobrodelni sektor. Čeprav obstajajo težave, trg rabljenih predmetov še naprej raste, saj podjetja iščejo okolju prijazne načine poslovanja, potrošniki pa sprejemajo ideje krožnega gospodarstva. Za uspeh na tem področju je treba znati upravljati zapleteno logistiko, paziti na kakovost, pridobiti zaupanje strank in ohranjati nizke stroške.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+