Trg e-trgovine v Združenem kraljestvu dirka za 12,6-odstotno rast do leta 2025
Po podatkih Trade.gov sektor e-trgovine v Združenem kraljestvu doživlja izjemno rast, s predvidenim letnim povečanjem za 12,6% do leta 2025, kar ga uvršča na tretji največji trg na svetu za ZDA in Kitajsko.
/
Trg e-trgovine v Združenem kraljestvu dirka za 12,6-odstotno rast do leta 2025
Vir: Depositphotos
Digitalna rast: 36-odstotni porast spletne prodaje v Združenem kraljestvu
Spletna prodaja v Združenem kraljestvu se je leta 2022 povečala za 36%, kar je največja letna rast od leta 2007. 67,7 milijona prebivalcev,71,8 milijona mobilnih telefonskih povezav, približno 66 milijonov uporabnikov interneta in 57 milijonov aktivnih uporabnikov družbenih omrežij so nekatere od ključnih digitalnih statistik v Združenem kraljestvu.
Ta digitalna zrelost se odraža v raznoliki paleti izdelkov in storitev, ki jih potrošniki v Združenem kraljestvu kupujejo prek spleta.
Moda, elektronika, igrače, hobi in naredi sam, lepota, zdravje in nega, pohištvo, mediji ter hrana in pijača so med najboljšimi izdelki in storitvami za e-poslovanje v Združenem kraljestvu.
Tesco.com in Sainsbury’s.co.uk sta po letu Amazon.co.uk naslednja dva največja igralca na trgu e-trgovine v Združenem kraljestvu.
Spletno nakupovanje spodbuja vedenje potrošnikov, ker ponuja najboljše cene in ponudbe.
Kupci se vse pogosteje obračajo na internet, da bi iskali storitve, povezane z modo, potrošniško elektroniko, domom in vrtom, zdravjem in lepoto ter potovanji.
Visa in MasterCard sta splošno sprejeta in praktično vsi spletni trgovci s sedežem v Združenem kraljestvu sprejemajo kreditne ali debetne kartice.
Varnost in predpisi oblikujejo digitalno poslovanje v Združenem kraljestvu
Potrošniki v Združenem kraljestvu pa se vse bolj zavedajo kraje identitete na spletu in običajno opravljajo transakcije le na varnih spletnih mestih. Nakupi pametnih telefonov zdaj predstavljajo več kot dve tretjini celotne prodaje e-trgovine, kar presega nakupe tabličnih računalnikov.
Pravice intelektualne lastnine so dobro zaščitene v pravnem sistemu Združenega kraljestva, izvršilni postopki pa so enakovredni tistim v ZDA. Podjetja morajo upoštevati predpise o e-trgovanju in druge pravne zahteve, ki veljajo za spletne pogodbe.
Obeti za prihodnost: Pot Združenega kraljestva do vodilnega položaja v digitalni maloprodaji
E-poslovanje v Združenem kraljestvu kaže močno rast in sofisticirano digitalno infrastrukturo, ki jo podpirajo močna zaščita potrošnikov in pravni okviri.
Z nakupi, ki temeljijo na pametnih telefonih, ki prevladujejo v prodaji, varnimi plačilnimi sistemi in celovito zaščito intelektualne lastnine, ki ustreza ameriškim standardom, je trg v dobrem položaju za nadaljnjo širitev.
Ker potrošniki vse bolj dajejo prednost spletnemu nakupovanju zaradi konkurenčnih cen in udobja v različnih sektorjih, od mode do živil, je trg e-trgovine v Združenem kraljestvu pripravljen okrepiti svoj položaj vodilnega svetovnega ponudnika digitalne maloprodaje.
Naročite se na naše e-novice o e-poslovanju in bodite vedno na tekočem Začnite prejemati dnevne ali tedenske novice o e-poslovanju, članke in še veliko več 🚀
Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]
Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.
Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.
Naročite se na naše e-novice o e-poslovanju in bodite vedno na tekočem Začnite prejemati dnevne ali tedenske novice o e-poslovanju, članke in še veliko več 🚀