
Letna študija, v kateri je sodelovalo več kot 13.000 najstnikov v ZDA, kaže, da se navade najstnikov v družabnih medijih in gledanju videoposnetkov spreminjajo. TikTok je najbolj priljubljena aplikacija za zabavo, vendar je Instagram še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje.
Ko gre za gledanje videoposnetkov, Netflix komaj premaga YouTube kot dnevni favorit. Razdelitev uporabe družbenih medijev kaže, da:
- Instagram je najbolj priljubljen
- sledi TikTok (+5 %)
- Snapchat (-3%) – je v tej najnovejši anketi izgubil nekaj
Obstajajo tudi spremembe v tem, kaj najstnike zanima na drugih spletnih mestih.
- Pinterest je postal zelo priljubljen (+6%)
- Facebook se je majhen vrnil (+2 %)
- po drugi strani pa najstniki uporabljajo aplikacijo X, ki se je nekoč imenovala Twitter manj (-2%)
Zaradi strateškega načrtovanja ti vpogledi večinoma podpirajo načine, kako že ciljamo na mlajše uporabnike. Toda Pinterest se zanima za več ljudi, Facebookovi oglasi, ki jih poganja umetna inteligenca, pa postajajo vse boljši, kar bi lahko pomenilo nove načine povezovanja z mlajšimi.
Tudi s temi spremembami sta Instagram in TikTok še vedno najbolj priljubljeni aplikaciji v tej starostni skupini.