2 min. branja

Trendi prazničnega nakupovanja v Združenem kraljestvu: spletni in trajnostni razcvet maloprodaje

Po nedavnem poročilu Experian in Reward se približuje praznična sezona in trgovine se pripravljajo, da izkoristijo dodaten denar, ki ga bodo ljudje porabili. Iz leta v leto se je spletna poraba povečala za 4%, kar je prineslo večji del denarnic ljudi.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trendi prazničnega nakupovanja v Združenem kraljestvu: spletni in trajnostni razcvet maloprodaje
Vir: Depositphotos

Zaradi neugodnega vremena in enostavnosti spletne dostave se potrošniki odločijo za nakupovanje od doma za ta božič, zaradi česar je spletno nakupovanje norma. Medtem ko so se nakupi v trgovinah v primerjavi s preteklim letom zmanjšali za 2%, se je spletna poraba povečala za 4%, kar kaže na opazno povečanje prodaje v e-trgovini.

Pričakuje se, da se bo ta trend ohranil do konca leta in pridobil večji delež kupne moči potrošnikov.

Nakupovanje rabljenih izdelkov postaja priljubljen trend, trajnostno nakupovanje pa postaja vse bolj priljubljeno. Britanci lahko zdaj kupijo svoje najljubše modne izdelke za delček cene, zahvaljujoč tej spremembi, ki zmanjšuje tudi vpliv na okolje in ponuja odlično vrednost.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

21-odstotno povečanje celotne prodaje je bilo ugotovljeno po analizi transakcij na rabljenih spletnih tržnicah. Mlajše in srednje generacije prav tako uporabljajo te kanale za iskanje ponudb.

Sporočilo za e-poslovanje je jasno: ko spletno praznično nakupovanje postaja nova normalnost in trajnost v središču pozornosti, bodo trgovci na drobno, ki združujejo digitalno udobje z ekološko ozaveščeno ponudbo, v tej praznični nakupovalni sezoni zmagali.

Ker trgi rabljenih izdelkov cvetijo z 21-odstotno rastjo, še nikoli ni bilo boljšega časa za prilagoditev in izkoriščanje teh spreminjajočih se preferenc potrošnikov.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+