2 min. branja

Trendi prazničnega nakupovanja v Združenem kraljestvu: spletni in trajnostni razcvet maloprodaje

Po nedavnem poročilu Experian in Reward se približuje praznična sezona in trgovine se pripravljajo, da izkoristijo dodaten denar, ki ga bodo ljudje porabili. Iz leta v leto se je spletna poraba povečala za 4%, kar je prineslo večji del denarnic ljudi.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trendi prazničnega nakupovanja v Združenem kraljestvu: spletni in trajnostni razcvet maloprodaje
Vir: Depositphotos

Zaradi neugodnega vremena in enostavnosti spletne dostave se potrošniki odločijo za nakupovanje od doma za ta božič, zaradi česar je spletno nakupovanje norma. Medtem ko so se nakupi v trgovinah v primerjavi s preteklim letom zmanjšali za 2%, se je spletna poraba povečala za 4%, kar kaže na opazno povečanje prodaje v e-trgovini.

Pričakuje se, da se bo ta trend ohranil do konca leta in pridobil večji delež kupne moči potrošnikov.

Nakupovanje rabljenih izdelkov postaja priljubljen trend, trajnostno nakupovanje pa postaja vse bolj priljubljeno. Britanci lahko zdaj kupijo svoje najljubše modne izdelke za delček cene, zahvaljujoč tej spremembi, ki zmanjšuje tudi vpliv na okolje in ponuja odlično vrednost.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

21-odstotno povečanje celotne prodaje je bilo ugotovljeno po analizi transakcij na rabljenih spletnih tržnicah. Mlajše in srednje generacije prav tako uporabljajo te kanale za iskanje ponudb.

Sporočilo za e-poslovanje je jasno: ko spletno praznično nakupovanje postaja nova normalnost in trajnost v središču pozornosti, bodo trgovci na drobno, ki združujejo digitalno udobje z ekološko ozaveščeno ponudbo, v tej praznični nakupovalni sezoni zmagali.

Ker trgi rabljenih izdelkov cvetijo z 21-odstotno rastjo, še nikoli ni bilo boljšega časa za prilagoditev in izkoriščanje teh spreminjajočih se preferenc potrošnikov.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+