4 min. branja

Trendi nakupovanja na spletni tržnici in vedenje potrošnikov v e-trgovini

Nova študija Digital Commerce 360 in Bizrate Insights kaže nekaj zanimivih vzorcev v tem, kako ljudje nakupujejo prek spleta v ZDA. Anketa, v kateri je sodelovalo 1.017 ljudi, osvetljuje motivacije, želje in pomisleke potrošnikov glede spletnega nakupovanja na trgu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Trendi nakupovanja na spletni tržnici in vedenje potrošnikov v e-trgovini
Vir: Depositphotos

Kakšni so torej trendi nakupovanja na spletnem trgu danes? Veliko ljudi kupuje stvari na trgih. Približno 30,9% tistih, ki so odgovorili, kupi nekaj nekajkrat na mesec, približno 20,1% pa nekaj kupi nekajkrat na teden. Ljudje, ki so odgovorili, so dejali, da uporabljajo internetne trge; le 0,69% jih ni bilo prepričanih, kako pogosto jih uporabljajo.Online Marketplace Shopping Trends: A significant portion of consumers are frequent marketplace shoppers, with 30.09% buying a few times a month and 20.16% making purchases a few times a week.

Vzorci nakupovanja na trgu

Večina ljudi (78,1% tistih, ki so odgovorili) je kupila nekaj od tretjega prodajalca Amazona. 35,2% kupcev Amazona ni bilo prepričanih, ali prihajajo iz podjetja ali prodajalca na trgu. Približno tretjina tistih, ki so odgovorili (32,84%), je dejala, da bi raje kupili neposredno pri Amazonu kot pri prodajalcu tretje osebe.

Anketa je obravnavala tudi trende spletnega nakupovanja na drugih spletnih mestih, ki imajo trge. 38,05% tistih, ki so odgovorili, je kupilo nekaj na Walmartovem trgu, 37,56% pa je kupilo nekaj na ameriškem trgu, ki ni Amazon, eBay ali Walmart. 27,53% kupcev je bilo na specializiranih spletnih mestih, kot sta Etsy in Newegg, 28,12% pa je kupilo nekaj na kitajskem spletnem mestu, kot sta Tmall ali AliExpress.

Na splošno se zdi, da je razpoložljivost izdelkov precej dobra; Samo 13.37% tistih, ki so odgovorili, je dejalo, da imajo težave s tem, da stvari zmanjkajo ali prihajajo prepočasi. Manj kot 6,78% tistih, ki so odgovorili,je bilo napačnih ali zavajajočih stvari.

Online Marketplace Shopping Trends: Amazon dominates the marketplace landscape, with 75.81% of surveyed consumers having bought from third-party sellers on the platform.

 

Nakupovalni trendi in vedenje potrošnikov v e-trgovini

Ljudje imajo različne predstave o trgih. Od tistih, ki so odgovorili, jih je 21,53% dejalo, da so cene nižje kot na drugih nakupovalnih mestih, 16,52% pa jih je dejalo, da so tudi pristojbine, ki vključujejo pošiljanje, nižje. 19,37% kupcev so bile tržnice bolj všeč kot druge trgovine , ker so imele več blaga.

21.14% kupcev pravi, da bodo v letu 2024 bolj uporabljali trge, medtem ko 58.11% pravi, da bodo še naprej kupovali stvari na njih na enaki ravni. Ko gre za nakupovanje, je starost zelo pomembna. V prihodnjem letu bodo mlajši ljudje bolj verjetno kupili več. Ker 52,61% anketirancev pravi, da so boljše cene velik razlog, je cena še vedno glavni razlog, da ljudje izberejo trge namesto spletnih mest z neposrednimi trgovinami. Pomemben je tudi hiter prihod (38,74 %) in brezplačna ali poceni dostava (50,34 %).

Čeprav so trgi precej dobro znani, je še vedno nekaj stvari, ki jih je treba skrbeti. Kupci se večinoma soočajo z visokimi stroški dostave (39,23%), dolgimi dobavnimi roki (37,36%) in skrbmi zaradi prevare ali ponarejenega blaga (33,43%).Online Marketplace Shopping Trends: Despite the popularity of marketplaces, concerns persist. The top issues for consumers include high shipping costs (39.23%), long shipping times (37.36%), and fears of fraudulent practices or counterfeit products (33.43%).

Posledice za Evropsko unijo in izkušnje, ki jih je treba pridobiti

Ugotovitve te študije, čeprav so osredotočene predvsem na ameriški trg, ponujajo dragocene vpoglede v e-poslovanje v Evropski uniji:

  • Ureditev trga: Prevlada platform, kot je Amazon, kaže, da bi se morali oblikovalci politik EU osredotočiti na pošteno konkurenco in protimonopolne ukrepe v sektorju e-trgovine.
  • Varstvo potrošnikov: Obravnavanje pomislekov glede ponarejenih izdelkov in goljufivih praks na spletnih tržnicah s ciljno usmerjenimi predpisi.
  • Podpora MSP: Razviti politike, ki bodo malim podjetjem s sedežem v EU pomagale uspevati na tržnih platformah in izkoristiti pripravljenost potrošnikov za nakup pri neznanih prodajalcih.
  • Čezmejne priložnosti: Spodbujati tržnice s sedežem v EU, da se razširijo v Uniji in po svetu, pri čemer bodo izkoristili odprtost potrošnikov za mednarodne platforme.
  • Optimizacija logistike : Vlagati v izboljšanje hitrosti dostave in znižanje stroškov pošiljanja po vsej EU, da bi izpolnili pričakovanja potrošnikov.
  • Starostno specifične strategije: Prilagodite politike e-trgovine in programe digitalne pismenosti za obravnavanje različnih vedenj v različnih starostnih skupinah.
  • Zaupanje in preglednost: Izvajati ukrepe za povečanje preglednosti pregledov izdelkov in identifikacije prodajalcev na tržnicah.

Z učenjem iz teh trendov v ZDA in prilagajanjem strategij edinstvenim značilnostim evropskega trga si lahko EU prizadeva za bolj konkurenčen, potrošnikom prijazen in inovativen ekosistem e-poslovanja. To lahko vključuje kombinacijo regulativnih ukrepov, podpore inovacijam in pobud za spodbujanje digitalnih znanj in spretnosti med potrošniki in podjetji po vsej Uniji.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU