Kakšni so torej trendi nakupovanja na spletnem trgu danes? Veliko ljudi kupuje stvari na trgih. Približno 30,9% tistih, ki so odgovorili, kupi nekaj nekajkrat na mesec, približno 20,1% pa nekaj kupi nekajkrat na teden. Ljudje, ki so odgovorili, so dejali, da uporabljajo internetne trge; le 0,69% jih ni bilo prepričanih, kako pogosto jih uporabljajo.
Vzorci nakupovanja na trgu
Večina ljudi (78,1% tistih, ki so odgovorili) je kupila nekaj od tretjega prodajalca Amazona. 35,2% kupcev Amazona ni bilo prepričanih, ali prihajajo iz podjetja ali prodajalca na trgu. Približno tretjina tistih, ki so odgovorili (32,84%), je dejala, da bi raje kupili neposredno pri Amazonu kot pri prodajalcu tretje osebe.
Anketa je obravnavala tudi trende spletnega nakupovanja na drugih spletnih mestih, ki imajo trge. 38,05% tistih, ki so odgovorili, je kupilo nekaj na Walmartovem trgu, 37,56% pa je kupilo nekaj na ameriškem trgu, ki ni Amazon, eBay ali Walmart. 27,53% kupcev je bilo na specializiranih spletnih mestih, kot sta Etsy in Newegg, 28,12% pa je kupilo nekaj na kitajskem spletnem mestu, kot sta Tmall ali AliExpress.
Na splošno se zdi, da je razpoložljivost izdelkov precej dobra; Samo 13.37% tistih, ki so odgovorili, je dejalo, da imajo težave s tem, da stvari zmanjkajo ali prihajajo prepočasi. Manj kot 6,78% tistih, ki so odgovorili,je bilo napačnih ali zavajajočih stvari.
Nakupovalni trendi in vedenje potrošnikov v e-trgovini
Ljudje imajo različne predstave o trgih. Od tistih, ki so odgovorili, jih je 21,53% dejalo, da so cene nižje kot na drugih nakupovalnih mestih, 16,52% pa jih je dejalo, da so tudi pristojbine, ki vključujejo pošiljanje, nižje. 19,37% kupcev so bile tržnice bolj všeč kot druge trgovine , ker so imele več blaga.
21.14% kupcev pravi, da bodo v letu 2024 bolj uporabljali trge, medtem ko 58.11% pravi, da bodo še naprej kupovali stvari na njih na enaki ravni. Ko gre za nakupovanje, je starost zelo pomembna. V prihodnjem letu bodo mlajši ljudje bolj verjetno kupili več. Ker 52,61% anketirancev pravi, da so boljše cene velik razlog, je cena še vedno glavni razlog, da ljudje izberejo trge namesto spletnih mest z neposrednimi trgovinami. Pomemben je tudi hiter prihod (38,74 %) in brezplačna ali poceni dostava (50,34 %).
Čeprav so trgi precej dobro znani, je še vedno nekaj stvari, ki jih je treba skrbeti. Kupci se večinoma soočajo z visokimi stroški dostave (39,23%), dolgimi dobavnimi roki (37,36%) in skrbmi zaradi prevare ali ponarejenega blaga (33,43%).
Posledice za Evropsko unijo in izkušnje, ki jih je treba pridobiti
Ugotovitve te študije, čeprav so osredotočene predvsem na ameriški trg, ponujajo dragocene vpoglede v e-poslovanje v Evropski uniji:
- Ureditev trga: Prevlada platform, kot je Amazon, kaže, da bi se morali oblikovalci politik EU osredotočiti na pošteno konkurenco in protimonopolne ukrepe v sektorju e-trgovine.
- Varstvo potrošnikov: Obravnavanje pomislekov glede ponarejenih izdelkov in goljufivih praks na spletnih tržnicah s ciljno usmerjenimi predpisi.
- Podpora MSP: Razviti politike, ki bodo malim podjetjem s sedežem v EU pomagale uspevati na tržnih platformah in izkoristiti pripravljenost potrošnikov za nakup pri neznanih prodajalcih.
- Čezmejne priložnosti: Spodbujati tržnice s sedežem v EU, da se razširijo v Uniji in po svetu, pri čemer bodo izkoristili odprtost potrošnikov za mednarodne platforme.
- Optimizacija logistike : Vlagati v izboljšanje hitrosti dostave in znižanje stroškov pošiljanja po vsej EU, da bi izpolnili pričakovanja potrošnikov.
- Starostno specifične strategije: Prilagodite politike e-trgovine in programe digitalne pismenosti za obravnavanje različnih vedenj v različnih starostnih skupinah.
- Zaupanje in preglednost: Izvajati ukrepe za povečanje preglednosti pregledov izdelkov in identifikacije prodajalcev na tržnicah.
Z učenjem iz teh trendov v ZDA in prilagajanjem strategij edinstvenim značilnostim evropskega trga si lahko EU prizadeva za bolj konkurenčen, potrošnikom prijazen in inovativen ekosistem e-poslovanja. To lahko vključuje kombinacijo regulativnih ukrepov, podpore inovacijam in pobud za spodbujanje digitalnih znanj in spretnosti med potrošniki in podjetji po vsej Uniji.