Trendi prazničnega nakupovanja 2024: ključna pričakovanja in vedenje potrošnikov
Zaradi poznejšega začetka in manj dni v ključnem prazničnem nakupovalnem obdobju v primerjavi z letom 2023 se pričakuje, da bodo potrošniki začeli s počitniškimi nakupi prej. Ta premik, ki je ključni dejavnik pri razvoju trendov in strategij prazničnega nakupovanja za leto 2024, poganja želja kupcev, da se izognejo morebitnim zamudam pri pošiljanju v decembru.
Priporočene praznične maloprodajne strategije za leto 2024
- Prilagodite se zgoščenemu časovnemu okviru nakupa z jasnim sporočanjem omejitev pošiljanja in ocen časa dostave tako na svojem spletnem mestu kot prek sporočil partnerjev / partnerjev ustvarjalcev
- Privabite zgodnje kupce s prepričljivimi ponudbami in ekskluzivnimi popusti, primerljivimi s kibernetskimi ponudbami
Vpliv ameriških predsedniških volitev na praznično prodajo leta 2024
Zgodovinski podatki iz Epsilona kažejo, da so volilna leta (2016 in 2020) v volilnem tednu doživela 6-odstotni padec potrošniške prodaje v primerjavi s preteklim letom . Vendar pa splošna rast prazničnega e-poslovanja običajno ostaja nespremenjena.
Strategije za krmarjenje po volilnem obdobju leta 2024 v praznično trženje
- Prebijte se skozi politični oglasni hrup s sodelovanjem s partnerskimi partnerji in vplivneži , da promovirate osvežujočo vsebino o svoji blagovni znamki. Osredotočite se na pozitivna sporočila, povezana z zdravim življenjem, vrednostjo in trajnostjo
- Pripravite močne povolilne promocije za partnerje in vplivneže , da izkoristite pričakovani porast prazničnega nakupovanja
Obravnavanje zavesti potrošnikov o vrednotah
Kljub izboljšanju razpoloženja potrošnikov bodo praznični kupci še naprej ozaveščeni o proračunu, iskali popuste, poceni alternative in inovativne načine varčevanja.
Strategije, osredotočene na vrednost
- Poskrbite, da bo vaša strategija določanja cen in promocijska strategija konkurenčna, še posebej, če ciljate na milenijce in starejše generacije.
- V 3. četrtletju začnite in optimizirajte partnerstva s kartičnimi ponudbami, zvestobo/nagradami in storitvami Kupi zdaj, plačaj pozneje (BNPL), da boste kupcem ponudili ravnovesje med udobjem in vrednostjo.
Pogled naprej: Priprava na praznične trende e-trgovine leta 2024
Salesforce je objavil svoje praznične napovedi za leto 2024, ki poudarjajo gospodarske dejavnike, ki lahko pomembno vplivajo na globalno uspešnost v praznični sezoni. Trgovci na drobno in tržniki bi morali biti obveščeni o teh napovedih, da bi natančno prilagodili svoje strategije, ko se bliža praznična sezona.
Z izvajanjem teh strategij in spremljanjem spreminjajočega se vedenja potrošnikov se lahko podjetja pozicionirajo za uspeh v praznični nakupovalni sezoni 2024.