2 min. branja

TikTokov novi dogovor z Amazonom bo spremenil način nakupovanja v aplikacijah

Socialno omrežje TikTok je naredilo velik korak za izboljšanje spletnega nakupovanja z napovedjo prelomnega odnosa z Amazonom. Cilj tega partnerstva je uporabnikom TikToka olajšati nakupovanje, tako da jim omogočite nakup stvari pri Amazonu neposredno v aplikaciji.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
TikTokov novi dogovor z Amazonom bo spremenil način nakupovanja v aplikacijah
Vir: Depositphotos

Pomembni deli integracije

1. Enostavno nakupovanje na Amazonu v aplikaciji

2. Enkratna, varna povezava med družbenimi računi netwrok TikTok in Amazon

3. Seznami TikTok prikazujejo cene v realnem času, upravičenost do članstva Prime in ocene prihoda

Najnovejši poskus TikToka za povečanje trgovine v aplikaciji je odnos. Ta trend se je hitro povečal v krajih, kot je Kitajska, vendar se v zahodnih državah še ni veliko ujel.

Nastavitev: Industrija

Amazon na enak način sodeluje z drugimi družbenimi omrežji, kot sta Meta in Snapchat. Rečeno je, da Pinterest sledi temu trendu, vendar ni bilo nobene javne objave.

Možne težave

Ljudje v ZDA vedno pozorno spremljajo TikTok, ker menijo, da je povezan s kitajsko vlado. Nekateri uporabniki se morda obotavljajo povezati svoje račune Amazon , ker se bojijo, da bodo njihovi podatki deljeni.

Kako deluje TikTok

Aplikacija upa, da bodo ljudje zaradi enostavnosti uporabe ne skrbeli za njeno uporabo. S poenostavitvijo nakupovanja želi socialno omrežje TikTok spremeniti način delovanja uporabnikov in spodbuditi več ljudi, da kupujejo stvari v aplikaciji.

Kaj to pomeni za spletno nakupovanje

Ta odnos kaže, da družbeni mediji in spletno nakupovanje postajajo vse bolj povezani, kar bi lahko spremenilo način, kako ljudje najdejo in kupujejo stvari na spletu.

Ker se socialno poslovanje ves čas spreminja, bi lahko ta kombinacija TikTok-Amazon postala standard za to, kako naj aplikacije za družabna omrežja delujejo pri nakupovanju.

 

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+