Akt EU o digitalnih storitvah določa, da mora vsako veliko spletno mesto dvakrat letno deliti število aktivnih uporabnikov v Evropi. Tako ljudje vedo, kako daleč še segajo. Najnovejše poročilo TikToka o povprečnem mesečnem aktivnem uporabniku za mesece od februarja do julija letos je bilo objavljeno prejšnji teden.
Številke kažejo, da je TikTok v tem času vsak mesec oskrboval 150 milijonov uporabnikov EU, ki so bili na spletu. To je več kot 134 milijonov, o katerih so poročali avgusta lani, in 142 milijonov, o katerih so poročali februarja. To kaže, da trg EU stalno raste.
Rast aplikacije morda ni tako hitra kot nekoč, vendar je dodatnih 8 milijonov ljudi še vedno precej dobro, še posebej, če jo primerjate z drugimi velikimi platformami v Evropi. Snapchat, Facebook in X (prej Twitter) so dosegli planoto. Dejansko X izgublja redne uporabnike v EU.
V zadnjih nekaj mesecih je Evropa postala pomembnejša za TikTok. To je predvsem zaradi prihajajočega zakona o razprodaji v ZDA. Na sodišču se bori proti zakonu, če pa bo sprejet, bi to lahko pomenilo prodajo ameriškemu podjetju ali popolno prepoved v ZDA v začetku naslednjega leta.
Družbeno omrežje TikTok načrtuje začetek novih projektov na območju EU, kot je velik pritisk na nakupovanje v toku in več nagrad za avtorje.
TikTok naj bi imel milijardo dnevnih uporabnikov po vsem svetu, vendar so njegovi uporabniki razpršeni na drugačne načine kot uporabniki drugih aplikacij. Trenutno so največje stranke TikToka:
- 170 milijonov uporabnikov v ZDA
- 150 milijonov uporabnikov v Evropi
- 130 milijonov uporabnikov v Indoneziji
- Brazilija: 100 milijonov uporabnikov
- V Mehiki 77 milijonov ljudi uporablja
- V Vietnamu 70 milijonov ljudi uporablja
Več kot polovica uporabnikov TikToka je na teh šestih območjih, ki so tudi pomembna mesta za nadaljnjo rast in izboljševanje aplikacije.