1 min. branja

TikTok bo nagradil všečke v Evropi, Bruslju je bila všeč njegova zasvojenostna narava

Evropska komisija je sprejela prostovoljno zavezo TikToka, da bo prenehal izvajati svoj program TikHub Lite Rewards v državah EU-27 Začenši v Španiji in Franciji, korporacija je ta program prvič uvedla kot del prilagojene oblike družbenega omrežja TikTok Lite.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
TikTok bo nagradil všečke v Evropi, Bruslju je bila všeč njegova zasvojenostna narava
Vir: Depositphotos

Sistem nagrajevanja je uporabnikom omogočil zbiranje točk z opravljanjem več nalog, vključno z gledanjem videoposnetkov, ocenjevanjem vsebine, spremljanjem ustvarjalcev, pošiljanjem povabil na aplikacije in drugimi dejavnostmi.

Komisija je podrobno preučila program nagrajevanja, ker je bil uveden brez predhodne celovite analize tveganja, zlasti v zvezi z možnostjo ustvarjanja vedenja, ki temelji na nagrajevanju. Za mlade, ki so lahko bolj nagnjeni k takšnim lastnostim, je bilo to še posebej problematično.

Velike platforme morajo v skladu z aktom o digitalnih storitvah oceniti vsa tveganja in obvestiti Komisijo, preden uvedejo kakršne koli nove funkcije, ki lahko znatno vplivajo na sistemska tveganja. Ker se to ni zgodilo, se je Evropska komisija 22. aprila odločila, da bo začela uradno preiskavo operaterja TikToka. Dva dni kasneje je TikTok Komisiji povedal, da bo pobudo prostovoljno prekinil.

Regulator je odobril to obljubo, zato bi vsako vedenje proti njemu takoj kršilo DSA in bi lahko povzročilo sankcije. S tem sprejetjem se končajo tudi uradni postopki, ki so se začeli konec aprila.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+