1 min. branja

TikTok bo nagradil všečke v Evropi, Bruslju je bila všeč njegova zasvojenostna narava

Evropska komisija je sprejela prostovoljno zavezo TikToka, da bo prenehal izvajati svoj program TikHub Lite Rewards v državah EU-27 Začenši v Španiji in Franciji, korporacija je ta program prvič uvedla kot del prilagojene oblike družbenega omrežja TikTok Lite.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
TikTok bo nagradil všečke v Evropi, Bruslju je bila všeč njegova zasvojenostna narava
Vir: Depositphotos

Sistem nagrajevanja je uporabnikom omogočil zbiranje točk z opravljanjem več nalog, vključno z gledanjem videoposnetkov, ocenjevanjem vsebine, spremljanjem ustvarjalcev, pošiljanjem povabil na aplikacije in drugimi dejavnostmi.

Komisija je podrobno preučila program nagrajevanja, ker je bil uveden brez predhodne celovite analize tveganja, zlasti v zvezi z možnostjo ustvarjanja vedenja, ki temelji na nagrajevanju. Za mlade, ki so lahko bolj nagnjeni k takšnim lastnostim, je bilo to še posebej problematično.

Velike platforme morajo v skladu z aktom o digitalnih storitvah oceniti vsa tveganja in obvestiti Komisijo, preden uvedejo kakršne koli nove funkcije, ki lahko znatno vplivajo na sistemska tveganja. Ker se to ni zgodilo, se je Evropska komisija 22. aprila odločila, da bo začela uradno preiskavo operaterja TikToka. Dva dni kasneje je TikTok Komisiji povedal, da bo pobudo prostovoljno prekinil.

Regulator je odobril to obljubo, zato bi vsako vedenje proti njemu takoj kršilo DSA in bi lahko povzročilo sankcije. S tem sprejetjem se končajo tudi uradni postopki, ki so se začeli konec aprila.

Delite članek
Podobni članki
Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino
4 min. branja

Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino

S bližajočim se božičnim obdobjem in črnim petkom se podjetja za e-poslovanje pripravljajo na eno najbolj obremenjenih nakupovalnih sezon v letu. Meta in njene platforme, zlasti Facebook in Instagram, igrajo ključno vlogo v marketinških kampanjah skozi vse leto. Med največjimi nakupovalnimi prazniki jih tržniki razumljivo ne morejo izpustiti. Za pomoč podjetjem je Meta ustvarila obsežen […]

Preberite članek
Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji
2 min. branja

Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji

Nemška vlada odločno ukrepa z novim nemškim akcijskim načrtom za e-poslovanje, da bi izenačila konkurenčne pogoje na digitalnem trgu. Cilj te pobude, ki jo vodi podkancler Robert Habeck, je zagotoviti pošteno konkurenco med evropskimi spletnimi trgovci in azijskimi velikani, kot sta Shein in Temu. Nemški akcijski načrt za e-poslovanje se odziva na naraščajočo priljubljenost teh […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+