2 min. branja

Threads razkriva novice, cilj je spodbuditi angažiranost v realnem času

Aplikacija Mety's Threads je bila zasnovana kot kontrapunkt omrežju X. Kljub prizadevanjem, da bi se razlikoval in naredil spletno vsebino manj kontroverzno, je bil Threads kritiziran zaradi svojega stališča do političnih vsebin. Kaj je Zuckerbergovo orožje?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Threads razkriva novice, cilj je spodbuditi angažiranost v realnem času
Vir: Depositphotos

Z novimi funkcijami se bo aplikacija osredotočila na spodbujanje angažiranosti v realnem času.

  • Označevanje priljubljenih tem

Threads uvaja označevanje nad objavami, povezanimi s priljubljenimi temami. Ta funkcija uporabnikom olajša klikanje in sodelovanje v širših pogovorih v realnem času.

Source: Threads

  • Izboljšana funkcija iskanja

S klikom na oznake priljubljenih tem bodo uporabniki prišli na seznam iskanj za ta izraz. Nova možnost filtra »Nedavno« omogoča uporabnikom, da si ogledajo najnovejše posodobitve, kar spodbuja razprave v realnem času.

  • Obvestila za obsežne razprave

Nekateri uporabniki bodo videli novo obvestilo »zdaj« za pomembne razprave. Cilj je poudariti ključne teme ter povečati angažiranost in ozaveščenost uporabnikov.

  • Težava z vsebino

Za razliko od Facebooka in Instagrama, ki sta uspešno odpravila prednostne politične razprave, se Threadsova prizadevanja za sodelovanje v realnem času težko izognejo političnim temam. Nenaklonjenost tem, da širijo razdiralna mnenja, lahko omeji sposobnost aplikacije, da zajame pomembne novice in dogodke v realnem času, kar lahko uporabnike pripelje do X, da ostanejo na tekočem.

Omejevanje politične vsebine na ravni računa in ne s ključnimi besedami je namenjeno zmanjšanju lažnih novic, lahko pa tudi omeji zanimive komentarje.

Threads se približuje 200 milijonom mesečnih uporabnikov, kar je še vedno manj kot polovica velikosti omrežja X. Meta strategija je postopno vključevanje dodatnih funkcij odkrivanja, kot ponazarjajo naslednje inovacije.

Delite članek
Podobni članki
Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino
4 min. branja

Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino

S bližajočim se božičnim obdobjem in črnim petkom se podjetja za e-poslovanje pripravljajo na eno najbolj obremenjenih nakupovalnih sezon v letu. Meta in njene platforme, zlasti Facebook in Instagram, igrajo ključno vlogo v marketinških kampanjah skozi vse leto. Med največjimi nakupovalnimi prazniki jih tržniki razumljivo ne morejo izpustiti. Za pomoč podjetjem je Meta ustvarila obsežen […]

Preberite članek
Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji
2 min. branja

Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji

Nemška vlada odločno ukrepa z novim nemškim akcijskim načrtom za e-poslovanje, da bi izenačila konkurenčne pogoje na digitalnem trgu. Cilj te pobude, ki jo vodi podkancler Robert Habeck, je zagotoviti pošteno konkurenco med evropskimi spletnimi trgovci in azijskimi velikani, kot sta Shein in Temu. Nemški akcijski načrt za e-poslovanje se odziva na naraščajočo priljubljenost teh […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+