
“Uspelo nam je povečati bazo strank na 51,8 milijona aktivnih uporabnikov,” je med napovedjo povedal Robert Gentz. Ta skupna številka je za 4,5 % višja kot v predhodnem letu.
Finančni poudarki za leto 2024
Nekateri finančni rezultati leta 2024 vključujejo 4,5-odstotno rast GMV na 15,3 milijarde evrov in 4,2-odstotno rast prihodkov na 10,6 milijarde evrov. Posebej pomemben je bil prilagojeni dobiček iz poslovanja (EBIT) v višini 511 milijonov evrov, ki je precej višji od 350 milijonov evrov v prejšnjem letu. Zaradi tega povečanja se je prilagojena marža EBIT s 3,5 % povečala na bolj zdravih 4,8 %. V letu 2025 podjetje Zalando pričakuje rast GMV in prihodkov med 4 % in 9 %. Te napovedi ne vključujejo prevzema podjetja ABOUT YOU.
Strategija rasti: Strategija: osredotočenost na potrošnike in podjetja
Podjetje Zalando svoj uspeh pripisuje temu, kar Gentz imenuje njihova“ekosistemska strategija” – vzporednemu razvoju usmerjenosti k potrošnikom in poslovanju s podjetji. Podjetje namerava leta 2025 razširiti svoj program zvestobe Zalando Plus na večino trgov, pri čemer bo gradilo na svoji sedanji prisotnosti v sedmih evropskih državah:
- Nemčija
- Italija
- Španija
- Francija
- Nizozemska
- Švica
- Avstrija
Izbira modnih oblačil se še naprej širi, saj so se nedavno pridružili še Versacejeva moška oblačila, Marine Serre, On in Fjällräven. Februarja je Zalando postal edini evropski prodajalec Diane von Furstenberg.

Source: corporate.zalando.com
Širitev na področje življenjskega sloga
Poleg mode se Zalando širi tudi v kategorije življenjskega sloga. Kozmetični oddelek se bo razširil v Španijo in na Finsko, tako da bo na voljo na 13 evropskih trgih. Do leta 2025 bo Zalando dodal še pet ozemelj, skupaj torej 22 trgov.
Poslovna infrastruktura in strateška rast
Operativni sistem ZEOS podjetja Zalando je po širitvi na Švico, Poljsko in Španijo zdaj na voljo na 12 trgih. Trgovci lahko dostopajo do 10 prodajnih kanalov, vključno z 9 tržnicami, ki pokrivajo 85 % obsega evropskih tržnic. Sistem ZEOS je za izpolnjevanje v celinski Evropi izbral britanski trgovec na drobno NEXT, kar je privedlo do širitve na 10 dodatnih trgov, kjer posluje NEXT. Podjetje Zalando si je zagotovilo več kot 90 % delnic podjetja ABOUT YOU, prevzem pa bo predvidoma zaključen do poletja 2025. Ta poteza bo podjetju omogočila izvajanje strategije dvojne blagovne znamke in združitev družbe ZEOS s tehnologijo SCAYLE družbe ABOUT YOU.
Cilji trajnostnega razvoja
Trajnostne prakse se izboljšujejo z 82-odstotnim zmanjšanjem emisij toplogrednih plinov iz poslovanja in 48-odstotnim zmanjšanjem intenzivnosti emisij izdelkov zasebnih blagovnih znamk od leta 2018. Nekateri dolgoročni cilji so do leta 2040 postati podnebno nevtralen na področju poslovanja in zasebnih blagovnih znamk ter do leta 2050 postati popolnoma ogljično nevtralna platforma. Rezultati prvega četrtletja leta 2025 bodo objavljeni 6. maja.