2 min. branja

Spreminjanje uvoznih tarif začenja izgledati resnično

Predpisi o DDV za uvoz v e-trgovino se v Evropskem parlamentu spreminjajo. Predlog za odpravo praga uvozne dajatve v višini 150 evrov je na mizi. Medtem ko pogajanja še potekajo, je bilo že odločeno, da se bodo ti dogodki izvedli do marca 2028

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Spreminjanje uvoznih tarif začenja izgledati resnično
Vir: Depositphotos

Sedanja zakonodaja o DDV in njihove posledice

Izdelki, kupljeni zunaj Evropske unije, recimo od ameriških ali kitajskih spletnih prodajalcev, so zavezani uvoznim davkom v skladu s sedanjimi predpisi EU. Za naročila do 150 evrov pa obstaja izjema .

Številni tuji prodajalci – zlasti tisti na spletnih straneh, kot sta AliExpress in Temu s svojim običajno poceni blagom – so se lahko izognili plačilu uvoznih davkov zaradi te ravni.

Meja 150 EUR spodbuja trgovce, da podcenjujejo svoje izdelke, kaže študija Službe Evropskega parlamenta za raziskave. “Nelojalno nižanje cen” jim pomaga, da se izognejo carinskim davkom in nižjim stopnjam DDV. To pomeni izgubo dohodka za EU, vendar ima tudi za posledico nepoštene konkurenčne pogoje za lokalna podjetja, ki upoštevajo davčno zakonodajo.

Hkrati bi lahko odprava praga 150 evrov povzročila tudi upravne izgube , saj bi morali vsi uvoženi izdelki opraviti sistem “vse na enem mestu” (IOSS). Upravljanje več uvoznih davkov in obveznosti DDV na več trgih je trenutno logistična katastrofa. Z uporabo enotnega sistema bi lahko dropshipperji pridobili lažje postopke, s čimer bi morda prihranili čas in denar za skladnost.

Učinki na podjetje Dropship

Podjetja, ki poudarjajo pristop dropshippinga, lahko zaznajo spremembo. V EU se lahko dropshipperji soočajo s konkurenco zgoraj navedenih tujih prodajalcev, ki svoje izdelke ponujajo za skoraj likvidacijsko stopnjo. Ko pa se prodajalci zunaj EU soočajo z davki, bi lahko izkoreninili nepošteno konkurenco poceni uvoza in tako zagotovili enake konkurenčne pogoje.

Hkrati pa je ključnega pomena, da ne pozabite, da bi odprava zgornje meje lahko povzročila višje potrošniške stroške, saj uvozni davki veljajo za vse nakupe, neodvisno od vrednosti. Dropshipperji bodo morali pošteno odpreti ta razvoj svojim strankam in morda spremeniti svoje cenovne politike, da bodo ostali konkurenčni.

Medtem ko Evropski parlament še vedno razpravlja o predlaganih reformah, imajo spletna podjetja dovolj časa, da se pripravijo, saj je njihovo izvajanje načrtovano do marca 2028.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+