2 min. branja

Spreminjanje uvoznih tarif začenja izgledati resnično

Predpisi o DDV za uvoz v e-trgovino se v Evropskem parlamentu spreminjajo. Predlog za odpravo praga uvozne dajatve v višini 150 evrov je na mizi. Medtem ko pogajanja še potekajo, je bilo že odločeno, da se bodo ti dogodki izvedli do marca 2028

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Spreminjanje uvoznih tarif začenja izgledati resnično
Vir: Depositphotos

Sedanja zakonodaja o DDV in njihove posledice

Izdelki, kupljeni zunaj Evropske unije, recimo od ameriških ali kitajskih spletnih prodajalcev, so zavezani uvoznim davkom v skladu s sedanjimi predpisi EU. Za naročila do 150 evrov pa obstaja izjema .

Številni tuji prodajalci – zlasti tisti na spletnih straneh, kot sta AliExpress in Temu s svojim običajno poceni blagom – so se lahko izognili plačilu uvoznih davkov zaradi te ravni.

Meja 150 EUR spodbuja trgovce, da podcenjujejo svoje izdelke, kaže študija Službe Evropskega parlamenta za raziskave. “Nelojalno nižanje cen” jim pomaga, da se izognejo carinskim davkom in nižjim stopnjam DDV. To pomeni izgubo dohodka za EU, vendar ima tudi za posledico nepoštene konkurenčne pogoje za lokalna podjetja, ki upoštevajo davčno zakonodajo.

Hkrati bi lahko odprava praga 150 evrov povzročila tudi upravne izgube , saj bi morali vsi uvoženi izdelki opraviti sistem “vse na enem mestu” (IOSS). Upravljanje več uvoznih davkov in obveznosti DDV na več trgih je trenutno logistična katastrofa. Z uporabo enotnega sistema bi lahko dropshipperji pridobili lažje postopke, s čimer bi morda prihranili čas in denar za skladnost.

Učinki na podjetje Dropship

Podjetja, ki poudarjajo pristop dropshippinga, lahko zaznajo spremembo. V EU se lahko dropshipperji soočajo s konkurenco zgoraj navedenih tujih prodajalcev, ki svoje izdelke ponujajo za skoraj likvidacijsko stopnjo. Ko pa se prodajalci zunaj EU soočajo z davki, bi lahko izkoreninili nepošteno konkurenco poceni uvoza in tako zagotovili enake konkurenčne pogoje.

Hkrati pa je ključnega pomena, da ne pozabite, da bi odprava zgornje meje lahko povzročila višje potrošniške stroške, saj uvozni davki veljajo za vse nakupe, neodvisno od vrednosti. Dropshipperji bodo morali pošteno odpreti ta razvoj svojim strankam in morda spremeniti svoje cenovne politike, da bodo ostali konkurenčni.

Medtem ko Evropski parlament še vedno razpravlja o predlaganih reformah, imajo spletna podjetja dovolj časa, da se pripravijo, saj je njihovo izvajanje načrtovano do marca 2028.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+