3 min. branja

Spreminja se nakupno vedenje italijanskih potrošnikov: 57 % jih zdaj nakupuje predvsem prek spleta

Nedavne raziskave kažejo, da se je nakupno vedenje italijanskih potrošnikov precej spremenilo in da so spletni trgi zdaj precej priljubljeni. Študija, ki jo je izvedel Istituto Piepoli v sodelovanju s podjetjem Temu, razkriva zanimive vidike razvijajočega se maloprodajnega okolja.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Spreminja se nakupno vedenje italijanskih potrošnikov: 57 % jih zdaj nakupuje predvsem prek spleta
Vir: Depositphotos

Nakupno vedenje italijanskih potrošnikov: Zaupanje se povečuje: italijanski potrošniki: zaupanje narašča

Raziskava med 1 000 italijanskimi potrošniki razkriva, da jih 92 % meni, da nakup neposredno pri proizvajalcih ponuja boljšo vrednost brez ogrožanja kakovosti, kar kaže na njihovo močno zaupanje v spletno nakupovanje.

Zaupanje v digitalne platforme je še vedno močno: 89 % vprašanih izraža zaupanje v svoje digitalne nakupe in 87 % poroča o zadovoljstvu s kakovostjo spletnih izdelkov.

Gospodarski dejavniki, ki vplivajo na razvoj

Glede na to, da 90 % Italijanov navaja stroške kot glavno skrb, je odločanje potrošnikov v trenutnih gospodarskih razmerah v veliki meri odvisno od cenovne občutljivosti. Razen osnovnih potrebščin in živil je tipičen italijanski kupec lani za spletne nakupe plačal 552 evrov. To kaže na 10-odstotno rast spletnega nakupovanja; to navado bodo najverjetneje prevzeli mlajši potrošniki moškega spola.

Spreminjajoče se vedenje potrošnikov

Študija razkriva nekatere pomembne vzorce nakupnega vedenja Italijanov:

  • 57 % potrošnikov zdaj vsaj polovico časa nakupuje prek spleta
  • 86 % vprašanih raje nakupuje prek digitalnih kanalov
  • več kot 80 % kupcev namerno počaka na razprodaje, preden opravijo nakup
  • 77 % anketirancev je zaradi prihranka denarja pripravljenih dopuščati daljše dobavne roke
  • 90 % anketirancev ceni promocijska opozorila
Italians Embrace Online Shopping

Source: Depositphotos

Spreminjajoči se pogledi na kakovost

Zanimiva je ugotovitev, ki izpodbija ustaljeno mnenje o razmerju med ceno in kakovostjo. Le tretjina vprašanih še vedno ohranja neposredno povezavo med ceno in kakovostjo, kar kaže na spremembo v dojemanju potrošnikov. Študija trdi, da naraščajoče povpraševanje potrošnikov po blagu po razumni ceni in tehnološki razvoj povzročata “ločitev” med zaznano kakovostjo in ceno.

Merila za izbiro platforme

Italijanski potrošniki pri izbiri spletnih nakupovalnih mest dajejo največji pomen trem glavnim merilom:

  • Kompetentne cene (78 %)
  • Globina ponudbe izdelkov (65 %)
  • Storitve pošiljanja (62 %)
  • 76 % vprašanih meni, da je pri izbiri platforme kakovost storitev za stranke še vedno ključnega pomena
  • 4 od 10 potrošnikov pred nakupom aktivno primerjajo cene na več platformah

Temuova tržna afektivna moč

Temu, ki je na italijanskem trgu debitiral aprila 2023, je imel pomemben vpliv. Zdi se, da je poslovni model platforme z neposrednim prenosom od proizvajalca do potrošnika, ki odpravlja posrednike, glavni dejavnik njenega uspeha. Raziskava kaže, da bi približno dve tretjini uporabnikov Temu, ki aplikacijo poznajo, to priporočili svojim prijateljem in sorodnikom.

Vzorci uporabe platforme

Študija razkriva posebne vzorce med italijanskimi uporabniki Temuja:

  • Med njimi jih 94 % raje nakupuje prek spleta kot v trgovini.
  • 86 % jih naroča vsaj enkrat mesečno
  • Glavne kategorije nakupov so oblačila (67 %), gospodinjski predmeti (63 %) in mali gospodinjski aparati (61 %)

Ta študija kaže, da se maloprodaja v Italiji bistveno spreminja, saj se vse več italijanskih potrošnikov seli na digitalne kanale, ki ponujajo ugodne cene brez ogrožanja kakovosti izdelkov.

Delite članek
Podobni članki
Nemški trg e-trgovine se sooča z velikim premikom, saj kitajske platforme pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Nemški trg e-trgovine se sooča z velikim premikom, saj kitajske platforme pridobivajo na veljavi

Po podatkih ECDB (E-commerce Data Base) se evropska e-trgovina močno spreminja, saj kitajske platforme prevzemajo večji del trga. Ker se rast domačega e-trgovine na Kitajskem upočasnjuje in bo leta 2023 znašala le 3,5 % – kar je manj od rasti večine od 10 največjih svetovnih trgov -, kitajski velikani vse bolj iščejo možnosti za širitev […]

Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+