3 min. branja

Spreminja se nakupno vedenje italijanskih potrošnikov: 57 % jih zdaj nakupuje predvsem prek spleta

Nedavne raziskave kažejo, da se je nakupno vedenje italijanskih potrošnikov precej spremenilo in da so spletni trgi zdaj precej priljubljeni. Študija, ki jo je izvedel Istituto Piepoli v sodelovanju s podjetjem Temu, razkriva zanimive vidike razvijajočega se maloprodajnega okolja.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Spreminja se nakupno vedenje italijanskih potrošnikov: 57 % jih zdaj nakupuje predvsem prek spleta
Vir: Depositphotos

Nakupno vedenje italijanskih potrošnikov: Zaupanje se povečuje: italijanski potrošniki: zaupanje narašča

Raziskava med 1 000 italijanskimi potrošniki razkriva, da jih 92 % meni, da nakup neposredno pri proizvajalcih ponuja boljšo vrednost brez ogrožanja kakovosti, kar kaže na njihovo močno zaupanje v spletno nakupovanje.

Zaupanje v digitalne platforme je še vedno močno: 89 % vprašanih izraža zaupanje v svoje digitalne nakupe in 87 % poroča o zadovoljstvu s kakovostjo spletnih izdelkov.

Gospodarski dejavniki, ki vplivajo na razvoj

Glede na to, da 90 % Italijanov navaja stroške kot glavno skrb, je odločanje potrošnikov v trenutnih gospodarskih razmerah v veliki meri odvisno od cenovne občutljivosti. Razen osnovnih potrebščin in živil je tipičen italijanski kupec lani za spletne nakupe plačal 552 evrov. To kaže na 10-odstotno rast spletnega nakupovanja; to navado bodo najverjetneje prevzeli mlajši potrošniki moškega spola.

Spreminjajoče se vedenje potrošnikov

Študija razkriva nekatere pomembne vzorce nakupnega vedenja Italijanov:

  • 57 % potrošnikov zdaj vsaj polovico časa nakupuje prek spleta
  • 86 % vprašanih raje nakupuje prek digitalnih kanalov
  • več kot 80 % kupcev namerno počaka na razprodaje, preden opravijo nakup
  • 77 % anketirancev je zaradi prihranka denarja pripravljenih dopuščati daljše dobavne roke
  • 90 % anketirancev ceni promocijska opozorila
Italians Embrace Online Shopping

Source: Depositphotos

Spreminjajoči se pogledi na kakovost

Zanimiva je ugotovitev, ki izpodbija ustaljeno mnenje o razmerju med ceno in kakovostjo. Le tretjina vprašanih še vedno ohranja neposredno povezavo med ceno in kakovostjo, kar kaže na spremembo v dojemanju potrošnikov. Študija trdi, da naraščajoče povpraševanje potrošnikov po blagu po razumni ceni in tehnološki razvoj povzročata “ločitev” med zaznano kakovostjo in ceno.

Merila za izbiro platforme

Italijanski potrošniki pri izbiri spletnih nakupovalnih mest dajejo največji pomen trem glavnim merilom:

  • Kompetentne cene (78 %)
  • Globina ponudbe izdelkov (65 %)
  • Storitve pošiljanja (62 %)
  • 76 % vprašanih meni, da je pri izbiri platforme kakovost storitev za stranke še vedno ključnega pomena
  • 4 od 10 potrošnikov pred nakupom aktivno primerjajo cene na več platformah

Temuova tržna afektivna moč

Temu, ki je na italijanskem trgu debitiral aprila 2023, je imel pomemben vpliv. Zdi se, da je poslovni model platforme z neposrednim prenosom od proizvajalca do potrošnika, ki odpravlja posrednike, glavni dejavnik njenega uspeha. Raziskava kaže, da bi približno dve tretjini uporabnikov Temu, ki aplikacijo poznajo, to priporočili svojim prijateljem in sorodnikom.

Vzorci uporabe platforme

Študija razkriva posebne vzorce med italijanskimi uporabniki Temuja:

  • Med njimi jih 94 % raje nakupuje prek spleta kot v trgovini.
  • 86 % jih naroča vsaj enkrat mesečno
  • Glavne kategorije nakupov so oblačila (67 %), gospodinjski predmeti (63 %) in mali gospodinjski aparati (61 %)

Ta študija kaže, da se maloprodaja v Italiji bistveno spreminja, saj se vse več italijanskih potrošnikov seli na digitalne kanale, ki ponujajo ugodne cene brez ogrožanja kakovosti izdelkov.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+