2 min. branja

Sprememba v vedenju potrošnikov je očitna na področju vračil v Združenem kraljestvu

Novi podatki kažejo, da se ob bližajočih se praznikih spreminjajo trendi pri vračilih v maloprodaji v Združenem kraljestvu. Glede na skupno analizo, ki sta jo opravila DHL e-commerce in ZigZag, se je obseg vračil med septembrom in oktobrom 2024 in 2023 povečal za slabe 3 %, vendar so se plačana vračila povečala za bolj opaznih 6 %.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sprememba v vedenju potrošnikov je očitna na področju vračil v Združenem kraljestvu
Vir: Depositphotos

Enačba vrednosti

Tudi finančna plat kaže omembe vreden trend: povprečna vrednost vračila je to jesen dosegla 106 funtov, kar je 7-odstotno povečanje glede na prejšnje leto. To kaže na trend vračanja dražjih nakupov.

Spreminjajoča se pričakovanja kupcev

Glede na to, da več kot tretjina potrošnikov meni, da je nadzor nad načini dostave in vračanja bistvenega pomena, je po podatkih DHL-ovega poročila Global Online Shopper Trends Report prilagodljivost možnosti vračanja postala ključnega pomena. To potrebo po udobju dokazuje 79-odstotno povečanje uporabe paketnih omaric v preteklih 12 mesecih.

Stuart Hill, izvršni direktor DHL e-commerce UK, ugotavlja, da je “vračanje postalo sestavni del spletnega nakupovanja”. “Čeprav je to za trgovce na drobno izziv, zlasti v času glavne sezone, lahko jasna politika in poenostavljena logistika koristita obema stranema.”

Poudarja, kako lahko izbire, kot so prilagodljive lokacije oddaje pošiljk in cenovno ugodne zaklonišča za pakete, izboljšajo zadovoljstvo strank.

Povečanje števila plačanih vračil

Delno plačilo potrošnikov je jeseni 2024 predstavljalo 46 % vračil, kar je rahlo povečanje. Čeprav se tretjina potrošnikov pritožuje nad stroški vračanja, se jih skoraj 25 % strinja s plačilom za vračilo želenega blaga.

return policy

Source: Depositphotos

Serijska vračila: Vračila: stalna težava

Po podatkih predstavljajo serijski vračilci 24 % obsega vračil, vendar predstavljajo le 11 % kohorte vračil. Zanimivo je, da je 83 % teh rednih kupcev pripravljenih plačati za vračila.Matthew Jacques, direktor globalnih partnerstev pri podjetju ZigZag, v tem vidi priložnost:

“Pripravljenost potrošnikov za plačilo narašča kljub rekordnemu obsegu vračil. Plačljiva vračila so že uspešno uvedli številni veliki trgovci na drobno.”

Vendar opozarja, da je za zaračunavanje vračil potrebna vrhunska storitev za stranke, vključno s funkcijami sledenja, proaktivno komunikacijo, preprostimi možnostmi in hitrim vračilom.

Ker se bliža vrhunec sezone, so vračila v Združenem kraljestvu izziv za trgovce na drobno, da uravnotežijo operativno učinkovitost s prilagodljivimi možnostmi in hkrati izpolnijo zahteve strank za brezhibno praznično nakupovanje.

Delite članek
Podobni članki
Upravljanje tovora: Povečajte učinkovitost dobavne verige
2 min. branja

Upravljanje tovora: Povečajte učinkovitost dobavne verige

Upravljanje tovora in upravljanje blaga je kritičen vidik logistike, ki vključuje načrtovanje, izvajanje in spremljanje gibanja objektov med lokacijami. Namen tega procesa je zagotoviti pravočasno, stroškovno učinkovito in učinkovito dostavo blaga. Zajema različne elemente, kot so izbira prevoznika, načrtovanje poti, ravnanje z dokumentacijo in sledenje pošiljkam. Učinkovito upravljanje tovora in blaga je ključnega pomena za […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+