Enačba vrednosti
Tudi finančna plat kaže omembe vreden trend: povprečna vrednost vračila je to jesen dosegla 106 funtov, kar je 7-odstotno povečanje glede na prejšnje leto. To kaže na trend vračanja dražjih nakupov.
Spreminjajoča se pričakovanja kupcev
Glede na to, da več kot tretjina potrošnikov meni, da je nadzor nad načini dostave in vračanja bistvenega pomena, je po podatkih DHL-ovega poročila Global Online Shopper Trends Report prilagodljivost možnosti vračanja postala ključnega pomena. To potrebo po udobju dokazuje 79-odstotno povečanje uporabe paketnih omaric v preteklih 12 mesecih.
Stuart Hill, izvršni direktor DHL e-commerce UK, ugotavlja, da je “vračanje postalo sestavni del spletnega nakupovanja”. “Čeprav je to za trgovce na drobno izziv, zlasti v času glavne sezone, lahko jasna politika in poenostavljena logistika koristita obema stranema.”
Poudarja, kako lahko izbire, kot so prilagodljive lokacije oddaje pošiljk in cenovno ugodne zaklonišča za pakete, izboljšajo zadovoljstvo strank.
Povečanje števila plačanih vračil
Delno plačilo potrošnikov je jeseni 2024 predstavljalo 46 % vračil, kar je rahlo povečanje. Čeprav se tretjina potrošnikov pritožuje nad stroški vračanja, se jih skoraj 25 % strinja s plačilom za vračilo želenega blaga.
Serijska vračila: Vračila: stalna težava
Po podatkih predstavljajo serijski vračilci 24 % obsega vračil, vendar predstavljajo le 11 % kohorte vračil. Zanimivo je, da je 83 % teh rednih kupcev pripravljenih plačati za vračila.Matthew Jacques, direktor globalnih partnerstev pri podjetju ZigZag, v tem vidi priložnost:
“Pripravljenost potrošnikov za plačilo narašča kljub rekordnemu obsegu vračil. Plačljiva vračila so že uspešno uvedli številni veliki trgovci na drobno.”
Vendar opozarja, da je za zaračunavanje vračil potrebna vrhunska storitev za stranke, vključno s funkcijami sledenja, proaktivno komunikacijo, preprostimi možnostmi in hitrim vračilom.