2 min. branja

Sprejemanje prihodnosti brez piškotkov z mešanim marketinškim modeliranjem

Piškotki tretjih oseb so že skoraj 30 let hrbtenica spletnega sledenja in sledenja uporabnikom, ki podjetjem omogočajo dragocen vpogled v vedenje uporabnikov. Toda z naraščajočimi predpisi o zasebnosti je prihodnost piškotkov negotova. Podjetja se morajo osredotočiti na soglasje, skladno zbiranje podatkov in načine za merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, saj potrošnike vse bolj skrbi, kako podjetja uporabljajo njihove podatke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sprejemanje prihodnosti brez piškotkov z mešanim marketinškim modeliranjem
Vir: Depositphotos

Podjetja, agencije in lastniki medijev morajo sodelovati, da zagotovijo pridobitev soglasja, zbiranje podatkov in merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, da ostanejo korak pred krivuljo. Skupni statistični pristop za podjetja, ki se pripravljajo na postopno opuščanje piškotkov tretjih oseb, je mešano tržno modeliranje ali MMM. Brez zanašanja na piškotke tretjih oseb MMM združuje več virov podatkov za merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij na več kanalih in stičnih točkah.



Tržniki lahko sprejemajo premišljene odločitve o tem, kam bodo porabili svoj marketinški proračun, tako da uporabijo MMM za vpogled v svoje kampanje brez piškotkov tretjih oseb. Vzpostaviti bi bilo treba jasne postopke privolitve, ki prinašajo koristi ali nagrade uporabnikom, ki se strinjajo, da bodo delili svoje podatke, in olajšajo izklop izmenjave podatkov, da se vzpostavi zaupanje potrošnikov in dokaže, da so zaščiteni.

Ne pozabite! Zaupanje potrošnikov, blagovnih znamk in podjetij je mogoče doseči le s preglednimi postopki zbiranja podatkov in izobraževanjem potrošnikov o njihovih pravicah.

Delite članek
Podobni članki
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+