
Podjetja, agencije in lastniki medijev morajo sodelovati, da zagotovijo pridobitev soglasja, zbiranje podatkov in merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, da ostanejo korak pred krivuljo. Skupni statistični pristop za podjetja, ki se pripravljajo na postopno opuščanje piškotkov tretjih oseb, je mešano tržno modeliranje ali MMM. Brez zanašanja na piškotke tretjih oseb MMM združuje več virov podatkov za merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij na več kanalih in stičnih točkah.
Tržniki lahko sprejemajo premišljene odločitve o tem, kam bodo porabili svoj marketinški proračun, tako da uporabijo MMM za vpogled v svoje kampanje brez piškotkov tretjih oseb. Vzpostaviti bi bilo treba jasne postopke privolitve, ki prinašajo koristi ali nagrade uporabnikom, ki se strinjajo, da bodo delili svoje podatke, in olajšajo izklop izmenjave podatkov, da se vzpostavi zaupanje potrošnikov in dokaže, da so zaščiteni.
Ne pozabite! Zaupanje potrošnikov, blagovnih znamk in podjetij je mogoče doseči le s preglednimi postopki zbiranja podatkov in izobraževanjem potrošnikov o njihovih pravicah.