2 min. branja

Sprejemanje prihodnosti brez piškotkov z mešanim marketinškim modeliranjem

Piškotki tretjih oseb so že skoraj 30 let hrbtenica spletnega sledenja in sledenja uporabnikom, ki podjetjem omogočajo dragocen vpogled v vedenje uporabnikov. Toda z naraščajočimi predpisi o zasebnosti je prihodnost piškotkov negotova. Podjetja se morajo osredotočiti na soglasje, skladno zbiranje podatkov in načine za merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, saj potrošnike vse bolj skrbi, kako podjetja uporabljajo njihove podatke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sprejemanje prihodnosti brez piškotkov z mešanim marketinškim modeliranjem
Vir: Depositphotos

Podjetja, agencije in lastniki medijev morajo sodelovati, da zagotovijo pridobitev soglasja, zbiranje podatkov in merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, da ostanejo korak pred krivuljo. Skupni statistični pristop za podjetja, ki se pripravljajo na postopno opuščanje piškotkov tretjih oseb, je mešano tržno modeliranje ali MMM. Brez zanašanja na piškotke tretjih oseb MMM združuje več virov podatkov za merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij na več kanalih in stičnih točkah.



Tržniki lahko sprejemajo premišljene odločitve o tem, kam bodo porabili svoj marketinški proračun, tako da uporabijo MMM za vpogled v svoje kampanje brez piškotkov tretjih oseb. Vzpostaviti bi bilo treba jasne postopke privolitve, ki prinašajo koristi ali nagrade uporabnikom, ki se strinjajo, da bodo delili svoje podatke, in olajšajo izklop izmenjave podatkov, da se vzpostavi zaupanje potrošnikov in dokaže, da so zaščiteni.

Ne pozabite! Zaupanje potrošnikov, blagovnih znamk in podjetij je mogoče doseči le s preglednimi postopki zbiranja podatkov in izobraževanjem potrošnikov o njihovih pravicah.

Delite članek
Podobni članki
Skalabilnost e-trgovine: kako se spoprijeti s porastom prometa in povečati prodajo
10 min. branja

Skalabilnost e-trgovine: kako se spoprijeti s porastom prometa in povečati prodajo

Med največjimi prodajnimi dogodki v letu, kot so črni petek, razprodaje po božiču in različne sezonske kampanje, se trgovine soočajo z največjim pritiskom pri obvladovanju povečanega prometa in večjega števila naročil. Njihov uspeh ne zahteva le robustne tehnične infrastrukture, temveč tudi dobro pripravljene notranje procese in pripravljenost ekipe. Slabo upravljano skaliranje lahko negativno vpliva na […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Preberite članek
Stroški rešitev za razvoj e-trgovine
5 min. branja

Stroški rešitev za razvoj e-trgovine

Za učinkovito razporejanje in načrtovanje finančnih stroškov razvoja e-trgovine je treba najprej razumeti delovanje e-trgovine kot celote. Kot lastnik morate imeti jasen vpogled v celoten razvojni proces – od začetnega načrtovanja do dejanskega zagona. Poleg tega morate upoštevati tekoče stroške, ki so potrebni za vzdrževanje in delovanje spletne trgovine. Prav tako se je treba zavedati, […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Preberite članek
Postopek razvoja spletne strani za e-trgovino
9 min. branja

Postopek razvoja spletne strani za e-trgovino

Razmišljate o odprtju spletne trgovine? Elektronsko poslovanje je v današnjem digitalnem svetu ključnega pomena za skoraj vsak poslovni sektor. Ne glede na to, ali ste uveljavljena blagovna znamka ali začenjate novo spletno podjetje, je bistveno, da razumete, kako poteka razvoj spletnega mesta e-trgovine na različnih platformah za e-trgovanje. To znanje vam bo pomagalo oceniti najboljše […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+