Pomembni podatki v zvezi s podjetjem Shein
- Podjetje s sedežem v Singapurju prodaja modo v več kot 150 državah po vsem svetu
- Njihov uspešen model e-trgovine temelji na izjemno dostopnih cenah: topi za 5 dolarjev in obleke za 10 dolarjev
- Večina izdelkov je proizvedena na Kitajskem
- Junija je vložilo vlogo za IPO na londonski borzi vrednostnih papirjev
Zakaj je to pomembno za spletni trg
Primer Shein kaže, da je treba odgovorno upravljanje dobavne verige uskladiti s hitro širitvijo e-trgovine. To za spletne trgovine pomeni:
- potrebo po preglednem poročanju o izvoru izdelkov
- pomen vzpostavitve etičnih dobavnih verig
- potrebo po uravnoteženju nizkih cen s poštenimi delovnimi pogoji
Dvojna ureditev
Družba Shein mora pred javno objavo pridobiti dovoljenje kitajskih organov in britanskega regulatorja. Viri blizu postopka trdijo, da se bodo kitajski organi odločili na podlagi priporočila britanskega organa FCA.
Kaj to pomeni za prihodnost e-trgovine
Ta primer kaže, da bodo veliki spletni trgovci na drobno vse bolj preverjali svoje poslovne politike, zlasti v sektorjih:
- preglednosti dobavne verige
- delovnih pogojev pri dobaviteljih
- trajnost poslovnih modelov hitre modela