2 min. branja

Spletni trgovec s hitro modo Shein se sooča s težavami pri IPO

Spletni trgovec s hitro modo Shein, ena najhitreje rastočih spletnih trgovin z modnimi oblačili na svetu, ima težave z uvrstitvijo na londonsko borzo vrednostnih papirjev. Britanski organ za finančno poslovanje (FCA) podaljšuje postopek odobritve IPO, saj je potreben natančnejši pregled dobavne verige podjetja.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Spletni trgovec s hitro modo Shein se sooča s težavami pri IPO
Vir: Depositphotos

Pomembni podatki v zvezi s podjetjem Shein

  • Podjetje s sedežem v Singapurju prodaja modo v več kot 150 državah po vsem svetu
  • Njihov uspešen model e-trgovine temelji na izjemno dostopnih cenah: topi za 5 dolarjev in obleke za 10 dolarjev
  • Večina izdelkov je proizvedena na Kitajskem
  • Junija je vložilo vlogo za IPO na londonski borzi vrednostnih papirjev

Zakaj je to pomembno za spletni trg

Primer Shein kaže, da je treba odgovorno upravljanje dobavne verige uskladiti s hitro širitvijo e-trgovine. To za spletne trgovine pomeni:

  • potrebo po preglednem poročanju o izvoru izdelkov
  • pomen vzpostavitve etičnih dobavnih verig
  • potrebo po uravnoteženju nizkih cen s poštenimi delovnimi pogoji

Dvojna ureditev

Družba Shein mora pred javno objavo pridobiti dovoljenje kitajskih organov in britanskega regulatorja. Viri blizu postopka trdijo, da se bodo kitajski organi odločili na podlagi priporočila britanskega organa FCA.

Kaj to pomeni za prihodnost e-trgovine

Ta primer kaže, da bodo veliki spletni trgovci na drobno vse bolj preverjali svoje poslovne politike, zlasti v sektorjih:

  • preglednosti dobavne verige
  • delovnih pogojev pri dobaviteljih
  • trajnost poslovnih modelov hitre modela

Za manjša podjetja za e-trgovanje bi to lahko pomenilo priložnost, da s poudarjanjem etičnih in preglednih poslovnih pristopov konkurirajo večjim igralcem.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+