2 min. branja

Spletna poraba v Združenem kraljestvu narašča, saj šport oblikuje nakupovalne navade – e-trgovina

Glede na trenutno analizo vpogledov potrošnikov iz AliExpressa so se britanski spletni maloprodajni trendi znatno spremenili in športni dogodki večinoma vplivajo na nakupno vedenje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Spletna poraba v Združenem kraljestvu narašča, saj šport oblikuje nakupovalne navade – e-trgovina
Vir: Depositphotos

Glede na anketo, opravljeno v številnih evropskih državah, potrošniki v Združenem kraljestvu porabijo več časa in denarja na spletu kot kdajkoli prej. Britanci so v povprečju porabili skoraj pet ur na teden za ogled blaga na internetu; milenijci (stari od 35 do 44 let) vodijo napad; Skoraj 56% njihovih nakupov je bilo opravljenih prek spleta.

Fascinantno je, da se je vedenje potrošnikov spremenilo v skladu s poletnimi športi leta 2024. Medtem ko je 40% anketirancev menilo, da je spletno nakupovanje letos naredilo šport bolj dostopen, je več kot tretjina anketirancev navedla, da so športni dogodki vplivali na njihovo modno izbiro.

Spremenile so se najvišje kategorije porabe; živila in pijače so se uvrstile v ospredje in presegle oblačila na lestvici. Britanci, ki kupujejo praznovanje, da uživajo med gledanjem atletskih dogodkov, so zaslužni za to spremembo. V trimesečnem obdobju se je povprečna poraba za internet izkazala za nekoliko neverjetnih 600 funtov.

Ker več kot polovica potrošnikov v Združenem kraljestvu priznava, da uporablja ta spletna mesta, spletni trgi še vedno nabirajo paro. Ključni elementi, ki spodbujajo ta trend, so omenjeni kot udobje, konkurenčni stroški in velika paleta izdelkov.

Ker je tri četrtine anketirancev dejalo, da šport pomaga njihovemu duševnemu zdravju, je raziskava poudarila tudi dobre učinke športa na socialne stike in duševno počutje.

Očitno je , da lahko zunanji dogodki, kot so veliki športni dogodki , močno vplivajo na vedenje strank in vzorce porabe. V dinamičnem svetu e-trgovine bodo morali trgovci na drobno in trgi ostati okretni, da bi izpolnili te spreminjajoče se potrebe.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+