2 min. branja

Spletna poraba v Združenem kraljestvu narašča, saj šport oblikuje nakupovalne navade – e-trgovina

Glede na trenutno analizo vpogledov potrošnikov iz AliExpressa so se britanski spletni maloprodajni trendi znatno spremenili in športni dogodki večinoma vplivajo na nakupno vedenje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Spletna poraba v Združenem kraljestvu narašča, saj šport oblikuje nakupovalne navade – e-trgovina
Vir: Depositphotos

Glede na anketo, opravljeno v številnih evropskih državah, potrošniki v Združenem kraljestvu porabijo več časa in denarja na spletu kot kdajkoli prej. Britanci so v povprečju porabili skoraj pet ur na teden za ogled blaga na internetu; milenijci (stari od 35 do 44 let) vodijo napad; Skoraj 56% njihovih nakupov je bilo opravljenih prek spleta.

Fascinantno je, da se je vedenje potrošnikov spremenilo v skladu s poletnimi športi leta 2024. Medtem ko je 40% anketirancev menilo, da je spletno nakupovanje letos naredilo šport bolj dostopen, je več kot tretjina anketirancev navedla, da so športni dogodki vplivali na njihovo modno izbiro.

Spremenile so se najvišje kategorije porabe; živila in pijače so se uvrstile v ospredje in presegle oblačila na lestvici. Britanci, ki kupujejo praznovanje, da uživajo med gledanjem atletskih dogodkov, so zaslužni za to spremembo. V trimesečnem obdobju se je povprečna poraba za internet izkazala za nekoliko neverjetnih 600 funtov.

Ker več kot polovica potrošnikov v Združenem kraljestvu priznava, da uporablja ta spletna mesta, spletni trgi še vedno nabirajo paro. Ključni elementi, ki spodbujajo ta trend, so omenjeni kot udobje, konkurenčni stroški in velika paleta izdelkov.

Ker je tri četrtine anketirancev dejalo, da šport pomaga njihovemu duševnemu zdravju, je raziskava poudarila tudi dobre učinke športa na socialne stike in duševno počutje.

Očitno je , da lahko zunanji dogodki, kot so veliki športni dogodki , močno vplivajo na vedenje strank in vzorce porabe. V dinamičnem svetu e-trgovine bodo morali trgovci na drobno in trgi ostati okretni, da bi izpolnili te spreminjajoče se potrebe.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+