2 min. branja

Spletna poraba v Združenem kraljestvu narašča, saj šport oblikuje nakupovalne navade – e-trgovina

Glede na trenutno analizo vpogledov potrošnikov iz AliExpressa so se britanski spletni maloprodajni trendi znatno spremenili in športni dogodki večinoma vplivajo na nakupno vedenje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Spletna poraba v Združenem kraljestvu narašča, saj šport oblikuje nakupovalne navade – e-trgovina
Vir: Depositphotos

Glede na anketo, opravljeno v številnih evropskih državah, potrošniki v Združenem kraljestvu porabijo več časa in denarja na spletu kot kdajkoli prej. Britanci so v povprečju porabili skoraj pet ur na teden za ogled blaga na internetu; milenijci (stari od 35 do 44 let) vodijo napad; Skoraj 56% njihovih nakupov je bilo opravljenih prek spleta.

Fascinantno je, da se je vedenje potrošnikov spremenilo v skladu s poletnimi športi leta 2024. Medtem ko je 40% anketirancev menilo, da je spletno nakupovanje letos naredilo šport bolj dostopen, je več kot tretjina anketirancev navedla, da so športni dogodki vplivali na njihovo modno izbiro.

Spremenile so se najvišje kategorije porabe; živila in pijače so se uvrstile v ospredje in presegle oblačila na lestvici. Britanci, ki kupujejo praznovanje, da uživajo med gledanjem atletskih dogodkov, so zaslužni za to spremembo. V trimesečnem obdobju se je povprečna poraba za internet izkazala za nekoliko neverjetnih 600 funtov.

Ker več kot polovica potrošnikov v Združenem kraljestvu priznava, da uporablja ta spletna mesta, spletni trgi še vedno nabirajo paro. Ključni elementi, ki spodbujajo ta trend, so omenjeni kot udobje, konkurenčni stroški in velika paleta izdelkov.

Ker je tri četrtine anketirancev dejalo, da šport pomaga njihovemu duševnemu zdravju, je raziskava poudarila tudi dobre učinke športa na socialne stike in duševno počutje.

Očitno je , da lahko zunanji dogodki, kot so veliki športni dogodki , močno vplivajo na vedenje strank in vzorce porabe. V dinamičnem svetu e-trgovine bodo morali trgovci na drobno in trgi ostati okretni, da bi izpolnili te spreminjajoče se potrebe.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+