Glede na anketo, opravljeno v številnih evropskih državah, potrošniki v Združenem kraljestvu porabijo več časa in denarja na spletu kot kdajkoli prej. Britanci so v povprečju porabili skoraj pet ur na teden za ogled blaga na internetu; milenijci (stari od 35 do 44 let) vodijo napad; Skoraj 56% njihovih nakupov je bilo opravljenih prek spleta.
Fascinantno je, da se je vedenje potrošnikov spremenilo v skladu s poletnimi športi leta 2024. Medtem ko je 40% anketirancev menilo, da je spletno nakupovanje letos naredilo šport bolj dostopen, je več kot tretjina anketirancev navedla, da so športni dogodki vplivali na njihovo modno izbiro.
Spremenile so se najvišje kategorije porabe; živila in pijače so se uvrstile v ospredje in presegle oblačila na lestvici. Britanci, ki kupujejo praznovanje, da uživajo med gledanjem atletskih dogodkov, so zaslužni za to spremembo. V trimesečnem obdobju se je povprečna poraba za internet izkazala za nekoliko neverjetnih 600 funtov.
Ker več kot polovica potrošnikov v Združenem kraljestvu priznava, da uporablja ta spletna mesta, spletni trgi še vedno nabirajo paro. Ključni elementi, ki spodbujajo ta trend, so omenjeni kot udobje, konkurenčni stroški in velika paleta izdelkov.
Ker je tri četrtine anketirancev dejalo, da šport pomaga njihovemu duševnemu zdravju, je raziskava poudarila tudi dobre učinke športa na socialne stike in duševno počutje.
Očitno je , da lahko zunanji dogodki, kot so veliki športni dogodki , močno vplivajo na vedenje strank in vzorce porabe. V dinamičnem svetu e-trgovine bodo morali trgovci na drobno in trgi ostati okretni, da bi izpolnili te spreminjajoče se potrebe.