2 min. branja

Sodnik kliče prekršek na Googlu: Kakšen je zdaj načrt igre?

Po šokantnem razkritju zveznega sodnika – da Google igra monopol z našimi iskanji – tehnološka scena brenči.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sodnik kliče prekršek na Googlu: Kakšen je zdaj načrt igre?
Vir: Depositphotos

Vsi, od Silicijeve doline do Wall Streeta, si razbijajo možgane zaradi te odločitve. Kaj to pomeni za tistega velikana, ki je povsod razširjen? No, to ni enostavno in Google ne pade brez bitke.

Pomislite na to: Google se bo morda moral ločiti od svoje krave molznice: tistih velikih, sladkih ponudb, ki ga ohranjajo privzeti iskalnik vašega iPhonea. Tukaj govorimo o milijardah. Samo leta 2022 so Applu kihnili lepih 20 milijard dolarjev za vrhunski resnični prostor na naših zaslonih.

Tukaj pa postane zanimivo: Googlova izguba je lahko korist za vse ostale. Bing iz Microsofta najverjetneje zdaj srečno pleše. Zanje lahko že majhna sprememba tržnega deleža pomeni velike zneske. Za vsako odstotno točko, ki jo zgrabijo od Googla, govorimo o dodatnih 2 milijardah dolarjev.

Ne spregledajmo: umetna inteligenca. Google morda poleg denarja izgublja podatke, ki hranijo svojo zver umetne inteligence. In v današnjem tehnološkem okolju je to tako, kot da bi zamudili skrivno sestavino v receptu vaše babice 🙂

Kaj je ključno? Tehnološka sfera se pripravlja na dramatično prestrukturiranje, pri čemer prihodnje vodilno mesto v industriji visi na tehtnici. Bodite prepričani, da bo naslednjih šest mesecev fascinantno gledati. Ostanite z nami, saj bomo pokrili več novic o tej temi. 👇

Delite članek
Podobni članki
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce
4 min. branja

Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce

Podkasti so postali prevladujoča oblika zabave. Morda ne pričakujete, da so z nami že več kot dve desetletji. V svojih začetkih so bili znani kot avdioblogi – preproste zvočne datoteke, ki so se delile prek spleta. Iz specializiranega medija za tehnološke navdušence so se v zadnjih letih razvili v množično zabavo, ki jo poslušajo milijoni […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+