2 min. branja

Sodnik kliče prekršek na Googlu: Kakšen je zdaj načrt igre?

Po šokantnem razkritju zveznega sodnika – da Google igra monopol z našimi iskanji – tehnološka scena brenči.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Sodnik kliče prekršek na Googlu: Kakšen je zdaj načrt igre?
Vir: Depositphotos

Vsi, od Silicijeve doline do Wall Streeta, si razbijajo možgane zaradi te odločitve. Kaj to pomeni za tistega velikana, ki je povsod razširjen? No, to ni enostavno in Google ne pade brez bitke.

Pomislite na to: Google se bo morda moral ločiti od svoje krave molznice: tistih velikih, sladkih ponudb, ki ga ohranjajo privzeti iskalnik vašega iPhonea. Tukaj govorimo o milijardah. Samo leta 2022 so Applu kihnili lepih 20 milijard dolarjev za vrhunski resnični prostor na naših zaslonih.

Tukaj pa postane zanimivo: Googlova izguba je lahko korist za vse ostale. Bing iz Microsofta najverjetneje zdaj srečno pleše. Zanje lahko že majhna sprememba tržnega deleža pomeni velike zneske. Za vsako odstotno točko, ki jo zgrabijo od Googla, govorimo o dodatnih 2 milijardah dolarjev.

Ne spregledajmo: umetna inteligenca. Google morda poleg denarja izgublja podatke, ki hranijo svojo zver umetne inteligence. In v današnjem tehnološkem okolju je to tako, kot da bi zamudili skrivno sestavino v receptu vaše babice 🙂

Kaj je ključno? Tehnološka sfera se pripravlja na dramatično prestrukturiranje, pri čemer prihodnje vodilno mesto v industriji visi na tehtnici. Bodite prepričani, da bo naslednjih šest mesecev fascinantno gledati. Ostanite z nami, saj bomo pokrili več novic o tej temi. 👇

Delite članek
Podobni članki
Televizija CTV, televizija in socialni video: Kaj je razlika in zakaj je pomembna?
4 min. branja

Televizija CTV, televizija in socialni video: Kaj je razlika in zakaj je pomembna?

Videoposnetki so danes povsod. Vendar pa vsi videoposnetki niso enaki – zagotovo se ne prikazujejo na enak način, ne merijo na enak način in ne delujejo enako. Čeprav se v marketinških razpravah pogosto združujejo izrazi, kot so videooglaševanje, televizijski spoti ali družbeni video, gre v praksi za tri različne svetove: linearno televizijo, družbena omrežja in […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Novi podatki: Tretjina kupcev zapusti trgovino po slabi izkušnji z iskanjem
4 min. branja

Novi podatki: Tretjina kupcev zapusti trgovino po slabi izkušnji z iskanjem

V vašo e-trgovino pride kupec. Ve, kaj išče, v iskalnik vpiše prvo besedo – in nič. Ni rezultatov, ni alternativ in ni na voljo nobene pomoči. Nekaj sekund pozneje že nakupuje drugje. Čeprav se zdi iskanje na spletnem mestu tehnična podrobnost, ima v praksi ključno vlogo pri odločanju kupcev. Če ne deluje dobro, izgubljate prodajo. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge