1 min. branja

Vsebinski marketing

Vsebinski marketing je oblika trženja, ki ustvarja dragocene vsebine za obogatitev in izobraževanje bralca, kupca. Gre za daljšo obliko trženja, katere namen je ustvariti vsebino, ki je še posebej dragocena in pomembna za prejemnika, z namenom, da bi to dejanje na koncu postalo donosno za opredeljeno občinstvo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Vsebinski marketing je oblika trženja, ki ustvarja dragocene vsebine za obogatitev in izobraževanje bralca, kupca. Gre za daljšo obliko trženja, katere namen je ustvariti vsebino, ki je še posebej dragocena in pomembna za prejemnika, z namenom, da bi to dejanje na koncu postalo donosno za opredeljeno občinstvo. Dejstvo, da prodajalec zagotavlja resnično dragoceno vsebino, ki je koristna za stranko, jo razlikuje od drugih, katerih oglaševanje ne zagotavlja nobenih novih informacij ali zanimivih dejstev, ki bi lahko kupcu pomagala. Pri vsebinskem marketingu gre za pripovedovanje zgodbe vaše blagovne znamke in zagotavljanje vrednosti vašemu občinstvu, ne pa samo za predstavitev izdelkov ali storitev. To je dolgoročna strategija, ki se osredotoča na izgradnjo trdnih odnosov z vašo ciljno publiko, tako da jim daje visokokakovostno vsebino, ki je zanje pomembna.

 

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU