1 min. branja

Vsebinski marketing

Vsebinski marketing je oblika trženja, ki ustvarja dragocene vsebine za obogatitev in izobraževanje bralca, kupca. Gre za daljšo obliko trženja, katere namen je ustvariti vsebino, ki je še posebej dragocena in pomembna za prejemnika, z namenom, da bi to dejanje na koncu postalo donosno za opredeljeno občinstvo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Vsebinski marketing je oblika trženja, ki ustvarja dragocene vsebine za obogatitev in izobraževanje bralca, kupca. Gre za daljšo obliko trženja, katere namen je ustvariti vsebino, ki je še posebej dragocena in pomembna za prejemnika, z namenom, da bi to dejanje na koncu postalo donosno za opredeljeno občinstvo. Dejstvo, da prodajalec zagotavlja resnično dragoceno vsebino, ki je koristna za stranko, jo razlikuje od drugih, katerih oglaševanje ne zagotavlja nobenih novih informacij ali zanimivih dejstev, ki bi lahko kupcu pomagala. Pri vsebinskem marketingu gre za pripovedovanje zgodbe vaše blagovne znamke in zagotavljanje vrednosti vašemu občinstvu, ne pa samo za predstavitev izdelkov ali storitev. To je dolgoročna strategija, ki se osredotoča na izgradnjo trdnih odnosov z vašo ciljno publiko, tako da jim daje visokokakovostno vsebino, ki je zanje pomembna.

 

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+