1 min. branja

Vsebinski marketing

Vsebinski marketing je oblika trženja, ki ustvarja dragocene vsebine za obogatitev in izobraževanje bralca, kupca. Gre za daljšo obliko trženja, katere namen je ustvariti vsebino, ki je še posebej dragocena in pomembna za prejemnika, z namenom, da bi to dejanje na koncu postalo donosno za opredeljeno občinstvo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca

Vsebinski marketing je oblika trženja, ki ustvarja dragocene vsebine za obogatitev in izobraževanje bralca, kupca. Gre za daljšo obliko trženja, katere namen je ustvariti vsebino, ki je še posebej dragocena in pomembna za prejemnika, z namenom, da bi to dejanje na koncu postalo donosno za opredeljeno občinstvo. Dejstvo, da prodajalec zagotavlja resnično dragoceno vsebino, ki je koristna za stranko, jo razlikuje od drugih, katerih oglaševanje ne zagotavlja nobenih novih informacij ali zanimivih dejstev, ki bi lahko kupcu pomagala. Pri vsebinskem marketingu gre za pripovedovanje zgodbe vaše blagovne znamke in zagotavljanje vrednosti vašemu občinstvu, ne pa samo za predstavitev izdelkov ali storitev. To je dolgoročna strategija, ki se osredotoča na izgradnjo trdnih odnosov z vašo ciljno publiko, tako da jim daje visokokakovostno vsebino, ki je zanje pomembna.

 

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+